LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ZIGGO MAAKT DIGITALE ONTVANGER ZOEK !!! WIJ GEEN DIGITALE TV

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: ZIGGO MAAKT DIGITALE ONTVANGER ZOEK !!! WIJ GEEN DIGITALE TV

Ongelezen bericht door jlthkoch »

Zonder verzendbewijs is het onmogelijk voor ons om een pakket terug te vinden welke zoek geraakt is.
Oftewel, de administratie is inderdaad nog steeds een zooitje en we houden zelfs geen fatsoenlijke registratie bij van welke klant er een decoder terug heeft gestuurd...

geetje41
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 jul 2009 15:26

Re: ZIGGO MAAKT DIGITALE ONTVANGER ZOEK !!! WIJ GEEN DIGITALE TV

Ongelezen bericht door geetje41 »

Eventjes nog een reactie geven van onze kapotte decoder,we hebben het opgestuurd allemaal goed gegaan.
Binnen één week een nieuw apparaat in huis en wat denk je............
We sluiten hem aan en er komt een bericht op te staan over dat de harde schijf niet goed is .
Ziggo gebeld,moeten we deze óók weer op sturen P.s er staat op de doos made in Mexico oh jé toch géén griep gevat....
Ons benieuwen hoelang het duurt voor dat we de sticker krijgen om op te sturen en of we dan eindelijk interactief kunnen tv kijken......

Irenek
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 aug 2009 15:38

Re: ZIGGO MAAKT DIGITALE ONTVANGER ZOEK !!! WIJ GEEN DIGITALE TV

Ongelezen bericht door Irenek »

Geetje, klinkt als onze ITV-decoder, misschien hebben ze die van ons wel aan jullie gestuurd?.... Die hebben we op 11 juni ontvangen en die gaf precies dezelfde melding. Ook wij kregen geen sticker, pas 2 weken later kreeg ik de RMA-code, dus op 24 juni op de post gedaan (gewoon mèt ontvangstbewijs trouwens).
Op 30 juni is de decoder afgeleverd bij Ziggo. Maar in ons dossier staat nog steeds niet dat onze kapotte decoder is ontvangen.

Na veel gezeik van mijn kant staat er nu sinds 3 weken een opdracht uit om een vervangende decoder te sturen, maar gisteren bleek dat die opdracht nog niet is opgepakt.

Superfrustrerend dit. Ik weet onderhand niet meer wat ik moet doen. Vorige week een aangetekende brief gestuurd naar de postbus in Utrecht die op de factuur staat, maar nog niet eens een bevestiging van ontvangst van de brief. Medewerkers zeggen doodleuk: het enige wat u kunt doen is afwachten.

Ik ga toch maar eens dat wetsartikel opspeuren...
Die link die hierboven gegeven wordt werkt niet. Ik was niet eens verbaasd....

Herstel, de link werkt wel als je de punt erachter weghaalt. Ik ga nog maar eens invullen, niet geschoten is altijd mis.

Irenek
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 aug 2009 15:38

Re: ZIGGO MAAKT DIGITALE ONTVANGER ZOEK !!! WIJ GEEN DIGITALE TV

Ongelezen bericht door Irenek »

Geetje, nog even een tip: bel met Ziggo, kies 4 en dan 3 en vraag of ze je kunnen doorverbinden naar de Technische dienst. Ze kunnen je dan telefonisch het RMA nummer geven wat je nodig hebt om de decoder retour te sturen. Scheelt weer een paar weken wachten....

En bewaar je verzendbewijs goed!!

Gesloten