LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Carwash The Wash Enschede Hengelo

Andere onderwerpen over auto en vervoer
selinasemmy
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 aug 2010 14:52

Re: Carwash The Wash Enschede Hengelo

Ongelezen bericht door selinasemmy »

18-08-2010

ben net met mijn auto bij de was straat geweest(Carwash The Wash Enschede die bij de dcw )
schade aan mij auto +_ 1000 euro.(OM +_ 14.00 UUR)
reed door de was straat en toen een knal aan de achter kant van mijn auto.
na het droogen ben ik gaan kijken,groote barst in de bumper...
mensen de bij gehaalt ze zijden dat het niet van de was straat kwam,toen gevraagt wat die knal was wist die ook niet....andere mederwerker zij tegen mij linker kant van de auto HE(dus was benkent dat die niet goed was ,die 2 dingen wat je auto droog moeten maken aan het einde van de was straat)
punt 1 auto niet schoon
punt 2 auto niet goed droog
punt 1 en 2 vind ik nog niet z,n ramp.
MAAR PUNT 3 1000 EURO SCHADE AAN MIJN NIEUWE AUTO WEL.
DUS WEES OP JE HOEDE BIJ Carwash The Wash Enschede ..SCHADE KRIJG JE ER GRATIS BIJ..
MISCHIEN ZIJN ER MENSEN DIE OOK SCHADE AAN HUN AUTO HEBBEN GEHAD NAAR EEN BEZOEK AAN DE Carwash The Wash Enschede ..
OKE HOOR HET GRAAG..

NICO
ENSCHEDE

fiseler
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 nov 2008 23:24

Re: Carwash The Wash Enschede Hengelo

Ongelezen bericht door fiseler »

leuke bedrijfsleider he die bert.

zo hebben wij hem ook leren kennen met 2 beschadigde velgen.
zie mijn eerde bericht op het forum.
via de rechtsbijstand wel een reactie van zijn verzekering gehad.
we moesten maar een keer komen kijken want het was daar zeker niet gebeurd.
Er is niet eens iemand komen kijken. goede beoordeling van de schade.
Door twee bedrijven laten kijken en het is zeker een wasstraat schade.
Wij hebben er het destijds bij laten zitten maar had nu zeker een expert ingeschakeld.goede leer voor de volgende keer en bij the wash komen we natuurlijk niet weer.

borne
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 okt 2010 19:16

Re: Carwash The Wash Enschede Hengelo

Ongelezen bericht door borne »

kijk op kassa .nl

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Carwash The Wash Enschede Hengelo

Ongelezen bericht door sjoegel »

Iedereen weet dat je in een wasstraat kans loopt op krassen. Het heet niet voor niets de Krasstraat. Beetje zielig om dan te gaan klagen.
Wat Mallebabbe zegt klopt. Een goede autobezitter wast met de hand. Ik doe het regelmatig en het versterkt de band met je auto. Kan me voorstellen dat wanneer je een plastic Laguna hebt dit weinig lol geeft maar met het kunstwerk dat ik bezit is het wassen van de auto een bijna meditatieve bezigheid.

Dus pak emmer ( 2 stuks) en spons en was hem eens zelf.

Meijers123
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 okt 2013 12:28

Re: Carwash The Wash Enschede Hengelo

Ongelezen bericht door Meijers123 »

Vandaag auto laten wassen bij carwash Hengelo. Het meest uitgebreide programma genomen. Ben al wat langer klant van hen. Ervaringen van de laatste keren is dat de auto niet schoon is. Veel plekken van insecten. Na hierover geklaagd te hebben kreeg ik te horen dat "hier de auto alleen gewassen wordt, als je de insectenvlekken eraf wilt hebben moet je de auto poetsen". Thuis met wat water zijn de insectenvlekken er heel eenvoudig af te krijgen. Jammer dat het zo moet. Ga nu naar een andere wasstraat. Iets verder rijden, maar daar komt ie wel schoon uit de wasstraat.

holygoat
Berichten: 4
Lid geworden op: 31 mei 2007 20:23

Re: Carwash The Wash Enschede Hengelo

Ongelezen bericht door holygoat »

Ook zeer slechte ervaringen met de wasstraat in hengelo tegenover de ikea, Car Wash Hengelo.
Na aanschaf van mn mondeo station in 2009 hier geweest en direct diepe krassen links achter bovenaan de auto! Verhaal halen hielp niets!! Sindsdien niet meer met mn eigen auto geweest.
Onlangs 1 keer weer geprobeerd met de witte bedrijfsauto (megane station) en deze werd helemaal niet schoon! Velgen bleven vies, allerlei randjes ook en de complete onderhelft van de auto leek amper gedaan. Nooit meer!!

Djoex
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 okt 2014 17:11

Re: Carwash The Wash Enschede Hengelo

Ongelezen bericht door Djoex »

Beste mensen,

Ik heb op 3 oktober 2014 mijn auto gewassen bij The Wash, spaansland in Enschede. Meteen bij het afdrogen kwam een behoorlijke beschadiging, in de vorm van diepe krassen, boven op de spoiler van mijn achterklep naar voren.
Ik heb vervolgens een medewerkster erbij gehaald. Deze heeft foto's gemaakt en vertelde mij dat de bedrijfsleider pas volgende week weer aanwezig was en hij de enige was die hier iets mee kon.
Dus de volgende week ben ik naar de The Wash in Enschede gegaan, om samen met de bedrijfsleider een schadeformulier in te vullen, dacht ik.
De bedrijfsleider was echter van mening dat de krassen niet door de wasstraat veroorzaakt waren en hij een eigen risico had van 1500 euro en derhalve ook niet genegen was om het schadeformulier in te vullen! Ik denk wat gebeurt hier nou? De desbetreffende auto hebben wij pas een aantal weken in ons bezit, en voor het afleveren van de auto, door de garage, was de auto uitvoerig bekeken op kleine beschadigingen en de auto is absoluut afgeleverd zonder beschadigingen! Bovendien wisten wij natuurlijk al wel dat de diepe krassen er niet op zaten, voordat wij de wasstraat in reden.
Maar de bedrijfsleider was onverbiddelijk en zei alleen maar dat wij hem maar een brief moesten sturen waarin wij hen aansprakelijk zouden stellen.
Nu is mijn vraag aan u: zijn er nog meer mensen die schade hebben aan een deel van de auto? Dus schade veroorzaakt in de wasstraat van The Wash, niet de schade van de stofzuigerslangen. Maar schade ontstaan in de wasstraat zelf. De bedrijfsleider was heel stellig als de schade was veroorzaakt door de wasstraat dan was het heel dak beschadigt en niet alleen het deel van de kofferklep spoiler. Ik ben natuurlijk geen wasstraat expert, maar ik weet wel zeker dat de schade is veroorzaakt in de wasstraat. En om de stelling van de bedrijfsleider te kunnen ondermijnen is het van noodzaak dat er meer mensen zijn die dit overkomen is.
Misschien zijn er we meer mensen die op 13 oktober 2014 of kort erna schade hebben opgelopen in de wasstraat The Wash aan het Spaansland in Enschede? Willen jullie dan melden, door middel van een reactie op dit bericht? Misschien dat wij iets voor elkaar kunnen betekenen?
Ik laat het er echter niet bij zitten en ga via de rechtsbijstand verhaal halen.

Quark
Berichten: 800
Lid geworden op: 20 feb 2007 22:46

Re: Carwash The Wash Enschede Hengelo

Ongelezen bericht door Quark »

Djoex schreef:Beste mensen,

Ik heb op 3 oktober 2014 mijn auto gewassen bij The Wash, spaansland in Enschede. Meteen bij het afdrogen kwam een behoorlijke beschadiging, in de vorm van diepe krassen, boven op de spoiler van mijn achterklep naar voren.
Ik heb vervolgens een medewerkster erbij gehaald. Deze heeft foto's gemaakt en vertelde mij dat de bedrijfsleider pas volgende week weer aanwezig was en hij de enige was die hier iets mee kon.
Dus de volgende week ben ik naar de The Wash in Enschede gegaan, om samen met de bedrijfsleider een schadeformulier in te vullen, dacht ik.
De bedrijfsleider was echter van mening dat de krassen niet door de wasstraat veroorzaakt waren en hij een eigen risico had van 1500 euro en derhalve ook niet genegen was om het schadeformulier in te vullen! Ik denk wat gebeurt hier nou? De desbetreffende auto hebben wij pas een aantal weken in ons bezit, en voor het afleveren van de auto, door de garage, was de auto uitvoerig bekeken op kleine beschadigingen en de auto is absoluut afgeleverd zonder beschadigingen! Bovendien wisten wij natuurlijk al wel dat de diepe krassen er niet op zaten, voordat wij de wasstraat in reden.
Maar de bedrijfsleider was onverbiddelijk en zei alleen maar dat wij hem maar een brief moesten sturen waarin wij hen aansprakelijk zouden stellen.
Nu is mijn vraag aan u: zijn er nog meer mensen die schade hebben aan een deel van de auto? Dus schade veroorzaakt in de wasstraat van The Wash, niet de schade van de stofzuigerslangen. Maar schade ontstaan in de wasstraat zelf. De bedrijfsleider was heel stellig als de schade was veroorzaakt door de wasstraat dan was het heel dak beschadigt en niet alleen het deel van de kofferklep spoiler. Ik ben natuurlijk geen wasstraat expert, maar ik weet wel zeker dat de schade is veroorzaakt in de wasstraat. En om de stelling van de bedrijfsleider te kunnen ondermijnen is het van noodzaak dat er meer mensen zijn die dit overkomen is.
Misschien zijn er we meer mensen die op 13 oktober 2014 of kort erna schade hebben opgelopen in de wasstraat The Wash aan het Spaansland in Enschede? Willen jullie dan melden, door middel van een reactie op dit bericht? Misschien dat wij iets voor elkaar kunnen betekenen?
Ik laat het er echter niet bij zitten en ga via de rechtsbijstand verhaal halen.
Hebben jullie d auto 2e hands gekocht en nog niet eerder gewassen ?
Waarom deze vraag, ik heb gezien dat garage bedrijven krassen ontzettend goed kunnen weg poetsen, maar na een wasbeurt komen ze weer te voorschijn. Laat anders de krassen eens door een schade bedrijf beoordelen

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: Carwash The Wash Enschede Hengelo

Ongelezen bericht door kokka »

heb je een foto van de krassen die veroorzaakt (zouden) zijn door borstels van de wasstraat?

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Carwash The Wash Enschede Hengelo

Ongelezen bericht door berndv »

Hoewel ik absoluut uw verhaal niet in twijfel wil trekken, is het bewijzen lastig. U geeft aan dat de krassen veroorzaakt zijn door de wasstraat, wat zeker niet onmogelijk is, maar voor aansprakelijkheid is meer nodig. Het principe "wij eist, bewijst" gaat hier op. Als u hen aansprakelijk wilt stellen, moet u kunnen bewijzen, met bijvoorbeeld foto's, dat uw auto zonder krassen de wasstraat in ging.

Djoex
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 okt 2014 17:11

Re: Carwash The Wash Enschede Hengelo

Ongelezen bericht door Djoex »

Hallo mensen,

Ik heb foto's gemaakt direct na het ontstaan van de schade, bij de carwash. Uiteraard hebben wij geen foto's van het dak van de auto voor het ontstaan van de schade. Wel heb ik twee getuigen die kunnen en willen getuigen dat de schade op het moment voordat ik naar de carwash heen reed, er geen schade was aan de spoiler. Dit omdat ik niet wist hoe de antenne gedemonteerd moest worden. Hiervoor heb ik twee buurmannen geraadpleegd. De plek van de antenne is slechts enkele centimeters verwijderd, van de plek waar de schade is ontstaan in de wasstraat. Vandaar dat zij ook zonder twijfel kunnen beamen dat de schade voor het bezoek aan de wasstraat absoluut niet aanwezig was op het dak van de auto.
Bovendien zijn de krassen van dien aard dat zij met zekerheid niet weg te poetsen zijn. De auto hadden wij nog net geen vier weken in ons bezit, vandaar dat dit de eerste keer was dat wij met de auto door de wasstraat gingen.
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Laatst gewijzigd door Djoex op 08 okt 2014 00:10, 1 keer totaal gewijzigd.

Djoex
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 okt 2014 17:11

Re: Carwash The Wash Enschede Hengelo

Ongelezen bericht door Djoex »

foto schade.pdf
(264.41 KiB) 281 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?
Ik heb foto's van de schade bijgevoegd.

encore
Berichten: 1100
Lid geworden op: 16 mar 2014 10:23

Re: Carwash The Wash Enschede Hengelo

Ongelezen bericht door encore »

Die zien eruit alsof er een stel waslagen zijn weggepoetst. Als het door de wasstraat zou komen dan zou je er meer op het dak moeten hebben die in lijn liggen met die andere. Maar goed, da's mijn mening.

Djoex
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 okt 2014 17:11

Re: Carwash The Wash Enschede Hengelo

Ongelezen bericht door Djoex »

Zou je wel zeggen echter, de krassen zijn erg diep en zijn erg wit. Dit is bijna niet onzichtbaar weg te werken met een aantal waslagen.

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: Carwash The Wash Enschede Hengelo

Ongelezen bericht door kokka »

als ik deze schade zo zie, kan ik me inderdaad heel goed voorstellen dat deze zijn veroorzaakt door een verkeerde afstelling van de onderdelen van de wasstraat. ik denk overigens niet de borstel zelf, misschien de taster, of de blaasmond?
het lijkt me verstandig om dit bij je verzekering neer te leggen, met daarbij dan het verhaal, de foto's en het bewijs.
of hij dan meewerkt of niet, dat doet er weinig toe.

encore
Berichten: 1100
Lid geworden op: 16 mar 2014 10:23

Re: Carwash The Wash Enschede Hengelo

Ongelezen bericht door encore »

Dit is bijna niet onzichtbaar weg te werken met een aantal waslagen.
Juist wel. Zo heel moeilijk is het niet. Maar het is ook niet weerbestendig. Kan me ook niet voorstellen als die door de wasstraat komen dat je dan verder geen beschadigingen hebt. Je zou minimaal bij een andere rand ook beschadigingen moeten hebben.

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: Carwash The Wash Enschede Hengelo

Ongelezen bericht door kokka »

sjoegel schreef:Iedereen weet dat je in een wasstraat kans loopt op krassen. Het heet niet voor niets de Krasstraat. Beetje zielig om dan te gaan klagen.
Wat Mallebabbe zegt klopt. Een goede autobezitter wast met de hand. Ik doe het regelmatig en het versterkt de band met je auto. Kan me voorstellen dat wanneer je een plastic Laguna hebt dit weinig lol geeft maar met het kunstwerk dat ik bezit is het wassen van de auto een bijna meditatieve bezigheid.

Dus pak emmer ( 2 stuks) en spons en was hem eens zelf.
helemaal mee eens. lekker uurtje aan de slag met je Merino-wollen washandschoen en je microvezel droogdoeken doet wonderen voor je gemoedsrust en je auto, Heerlijk

Djoex
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 okt 2014 17:11

Re: Carwash The Wash Enschede Hengelo

Ongelezen bericht door Djoex »

Beste mensen die niet door de wasstraat gaan omdat ze een andere mening zijn toegedaan als ons of omdat ze liever met de hand wassen. Reageer dan ook niet meer op boverstaande berichten. Hiermee zijn wij niet geholpen en natuurlijk snappen wij dat met de hand wassen beter is!

Gesloten