LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] POLITIEKE DEMONSTRATIE IN DEN HAAG OP 18 JUNI
Re: POLITIEKE DEMONSTRATIE IN DEN HAAG OP 18 JUNI
Mischien ook op buurtenonline een bericht zetten om meerder mensen te bereiken?.Zelf heb ik het voor mijn gebied al gedaan,wie volgt? Groeten Margriet.
De uitkomst moet verder gaan dan alleen een garantie dat dit in de toekomst niet meer mag gebeuren.
De politiek is dan mischien tevreden , wij niet, dus mailen allemaal, het om de bestaande contracten, daar moet wat mee gebeuren.
De politiek is dan mischien tevreden , wij niet, dus mailen allemaal, het om de bestaande contracten, daar moet wat mee gebeuren.
Hallo Piet,
Hoe worden de mensen bereikt die geen E-mail hebben.
Volgens mij zijn dat er heel veel, die missen deze oproep.
Ik had dit gisteren nog met een andere gedupeerde over.
Hoe worden de mensen bereikt die geen E-mail hebben.
Volgens mij zijn dat er heel veel, die missen deze oproep.
Ik had dit gisteren nog met een andere gedupeerde over.
Hallo Rene je zou in een plaatselijke krant of Kabelkrant, bij supermarkten berichten achter kunnen laten,mischien heeft Piet nog andere suggestie's? groeten Margriet.
Dexia heeft alle adressen, vraag het hen.
haha, zeker een oproep bij de volgende blauwe envelop ingesloten.
****, ' k wilde dat ik en manier wist om 400.000 mensen te bereiken, zou LV niet voor 1 keer eem mailtje naar iedereen willen sturen?
****, ' k wilde dat ik en manier wist om 400.000 mensen te bereiken, zou LV niet voor 1 keer eem mailtje naar iedereen willen sturen?
Hartstikke goed! Ik ben weer van de partij! Ik ben benieuwd hoe hierop gereageerd wordt door de Tweede Kamerleden! Wie gaat er namens ons gedupeerden spreken? Ook de heer Schoonewille misschien?
Den Haag is klaar om ons te ontvangen en staatposities tegenover deze aktie.
Al we het weer netjes en zonder gedonder doen laten wij onze normen en waarden weer zien.
De twede kamer kan voor ons veel in beweging zetten en ik hoop dat ze ook wat voor ons gaan doen.
Blijf ze mailen en ook Brussel niet vergeten het helpt echt!!!
Al we het weer netjes en zonder gedonder doen laten wij onze normen en waarden weer zien.
De twede kamer kan voor ons veel in beweging zetten en ik hoop dat ze ook wat voor ons gaan doen.
Blijf ze mailen en ook Brussel niet vergeten het helpt echt!!!
Allemaal,
Je kunt er self aan mee werken om zo veel mogelijk mensen te bereiken die geen internetaansluiting hebben.
Print de poster uit die staat op http://www.pay-back.nl/Images/posters/dhdemo.jpg
Hang hem op zoveel mogelijke plaatsen, Supermarkten, Bushokjes, Buurthuizen etc.
Mvg Pieter
Je kunt er self aan mee werken om zo veel mogelijk mensen te bereiken die geen internetaansluiting hebben.
Print de poster uit die staat op http://www.pay-back.nl/Images/posters/dhdemo.jpg
Hang hem op zoveel mogelijke plaatsen, Supermarkten, Bushokjes, Buurthuizen etc.
Mvg Pieter
Precies, posters en oproepen plaatsen.
Kom naar Den Haag
Kom naar Den Haag
Ik hang al weken posters op mag deze politieke propaganda wel van de Tros toch een beetje eng clubje.
hello allemaal
ik hope dit is serius 18 juni mee eens en meer regel recht naar legio dexia hoe dan ook hoog of laag kom op
samen vormen een
gr tot 18 juni
ik hope dit is serius 18 juni mee eens en meer regel recht naar legio dexia hoe dan ook hoog of laag kom op
samen vormen een
gr tot 18 juni
Beste Luc en Astrid jullie hebben beiden gelijk.
Marcel.
Marcel.
Beste Anoniem,
Hartelijk dank dat je ondanks je twijfels onze posters al weken lang overal ophangt.
Mvg Pieter
Hartelijk dank dat je ondanks je twijfels onze posters al weken lang overal ophangt.
Mvg Pieter
Hoe bedanken wij Agnes voor haar inzet? Een persoonlijk brief van Pay-Back inclusief bloemetje? Idee?
Beste Anke,
Wellicht staat Agnes ook op het binnenhof en kun je haar zelf de bloemen overhandigen,
Haar E-mail adres is [email protected]
Mvg Pieter
Wellicht staat Agnes ook op het binnenhof en kun je haar zelf de bloemen overhandigen,
Haar E-mail adres is [email protected]
Mvg Pieter