hyama schreef:[quoteWat een slecht bedrijf!!!! Half jaar moeten wachten op een nieuw keukenblad terwijl het blad al in hun magazijn stond waren ze vergeten!! Totaal geen interesse in de klant! Je bent daar geen klant maar een voetveeg!
]
je gaat toch geen half jaar wachten op dat blad ,een belletje en je weet alles[/quote]
Je denkt toch niet dat ik een half jaar naar het plafond heb lopen staren he?? We hebben ons suf gebeld en gemaild, maar dan word er geroepen door de telefoon dat het nou eenmaal zo is. En de mailtjes worden gelezen want ik krijg de bevestiging in me mail maar daar reageren ze ook niet op. Dus kom niet zeggen dat ik er niks mee gedaan heb. Hun doen er niks mee. Zelfs het montage bedrijf dat de keukens voor hun installeert zegt ook dat het B&K geen moer interreseert zodra ze hun geld hebben. Ik heb zelfs een mail gestuurd naar de directie (deze mail was voldeed aan de eisen als een aangetekende brief) deze mail is ook gelezen maar ook nooit op gereageerd. Ik heb nu dankzij de monteur een nieuw keukenblad, maar officieel moet ik nog steeds wat horen van de klootzakken.
B&K nooit meer!!!!
Vriend van mij keuken gekocht bij keukenconcurrent en ale problemen binnen 2 weken opgelost!