LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bemmel & Kroon keuken

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
mofo1

Re: Bemmel & Kroon keuken

Ongelezen bericht door mofo1 »

hyama schreef:[quoteWat een slecht bedrijf!!!! Half jaar moeten wachten op een nieuw keukenblad terwijl het blad al in hun magazijn stond waren ze vergeten!! Totaal geen interesse in de klant! Je bent daar geen klant maar een voetveeg!
]

je gaat toch geen half jaar wachten op dat blad ,een belletje en je weet alles[/quote]

Je denkt toch niet dat ik een half jaar naar het plafond heb lopen staren he?? We hebben ons suf gebeld en gemaild, maar dan word er geroepen door de telefoon dat het nou eenmaal zo is. En de mailtjes worden gelezen want ik krijg de bevestiging in me mail maar daar reageren ze ook niet op. Dus kom niet zeggen dat ik er niks mee gedaan heb. Hun doen er niks mee. Zelfs het montage bedrijf dat de keukens voor hun installeert zegt ook dat het B&K geen moer interreseert zodra ze hun geld hebben. Ik heb zelfs een mail gestuurd naar de directie (deze mail was voldeed aan de eisen als een aangetekende brief) deze mail is ook gelezen maar ook nooit op gereageerd. Ik heb nu dankzij de monteur een nieuw keukenblad, maar officieel moet ik nog steeds wat horen van de klootzakken.

B&K nooit meer!!!!

Vriend van mij keuken gekocht bij keukenconcurrent en ale problemen binnen 2 weken opgelost!

babsje81

Ongelezen bericht door babsje81 »

Als ik al deze reacties lees ben ik blij dat wij niet tot koop zijn overgegaan bij bemmel en kroon. het volgende is gebeurd. wij waren meerdere keren bij b &k langsgeweest, omdat wij niet zeker waren van onze keukenkeuze. dat mag lijkt mij. de klant is tenslotte koning. helaas voor b en k hebben zij de hand voor het koningschap verspeeld. wij kregen namelijk een aanbod voorgeschoteld dat alleen op desbetreffende dag geldig zou zijn. wij zeiden dat we het aanbod in overweging zouden nemen. hierop reageerde de verkoper ontzettend agressief dat wij niet weten wat we willen en dat we al meerdere keren zijn tijd in beslag hebben genomen. PARDON! het is een ongeschreven wet dat je je als verkoper altijd professsioneel moet blijven opstellen en zeker bij lastige klanten. hierop hebben wij besloten het aanbod af te wijzen.. jammer voor b & k, want als wij anders benaderd zouden zijn, waren wij binnen twee weken tot koop overgegaan. wel wil ik nog even de info balie van b en k noemen. jullie zijn toppers. nu gaan wij in zee met een andere keukenzaak. we betalen wel wat meer, maar wij hebben klantvriendelijkheid hoog in 't vaandel staan.

mopeint

Ongelezen bericht door mopeint »

Hallo, was het Bemmel en Kroon in Forepark? En heette de man (Marcel), die jullie klacht in behandeling nam, Leenman van zijn achternaam?

mopeint

Ongelezen bericht door mopeint »

Nog even mijn vorig bericht wat duidelijker maken:
Beste Fillemoe, heette de betreffende man (Marcel) die indertijd uw klacht in behandeling nam van zijn achternaam Leenman? We hebben vorige week nl. een offerte gekregen bij Bemmel en Kroon Forepark van een meneer die zo heet.

RedRev

Ongelezen bericht door RedRev »

Bij het offertegesprek ben ik na 3 kwartier kwaad weggelopen.(Zoeterwoude)
Zelden zo'n hork meegemaakt.
Zeer arrogante ,agressieve manier van verkopen.
Na een paar beledigingen en bleek dat ik niet eventueel enkel een kookeland zou kunnen kopen ben ik weggelopen.
Al zijn ze de laatste keukenzaak op deze aardbol,mij zien ze nooit meer.
Ik timmer nog liever zelf een paar planken tegen de muur.

groteknuffelbeer

Ongelezen bericht door groteknuffelbeer »

Ik timmer nog liever zelf een paar planken tegen de muur.
Ik zou zeggen, begin maar vast met het zagen van de planken :D

Zonder te willen generaliseren is het wel schering en inslag met de "verkopers" van keukens. Ik schrijft dit even tussen aanhalingstekens, omdat er ook echter verkopers zijn, ze zijn alleen moeilijker te vinden, lijkt mij.

Er zullen wel goede verkopers zijn, maar daar hoor je niet zoveel over, want die hebben geen tijd om op dit soort fora te zijn, die zijn aan het verkopen!

Misschien moeten ze de opleiding tot verkoper eens starten in een hotel of zo, zodat ze ook weten wat klantvriendelijkheid is.

Gesloten