LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Van UPC naar T mobile wat een drama

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
bobvanederveen

Re: Van UPC naar T mobile wat een drama

Ongelezen bericht door bobvanederveen »

Omdat ik koos voor nummerbehoud en de actie kan ik geen restant beltegoed terugontvangen van UPC. Bovendien moet ik dan weer een duur o900 nr bellen en stond er dat er administratiekosten in rekening werden gebracht, maar niet hoeveel. In een mail gaven ze later aan dat deze kosten niet in rekening gebracht zouden worden :roll:

Als je in de winkel nummerbehoud aanvraagd gaat hier 7 dagen overheen. Ik kan niet kiezen voor de 30ste. Bovendien weet niemand of dit wel of niet voor de 15 de moet ingaan of aangevraagd moet worden.... :?

Ik hoop dat de 16 de lukt. Kan ook mislukken vertelde men en dan heb ik nog wat tijd, hoop ik.

Ik heb nu wel wat extra actiebeltegoed en een ge unlockte mobiel. Als dat tenminste goed gaat en op tijd verwerkt wordt :roll:

Uiteindelijk, als ik alle tijd en frustratie niet meereken, draai ik nu quitte en kan wel mijn huidige beltegoed nodeloos opmaken.

Al met al is het niet handig om naar een kleine aanbieder te gaan want die wordt vanzelf opgeslokt door grotere met alle gedoe vandien. T mobile zal wel langer blijven lijkt me.

Overigens zijn ze erg vriendelijk aan de telefoon.....

victormeere

Ongelezen bericht door victormeere »

Redelijk ontluisterend al deze berichten. Ik deel dezelfde ervaring. Ik heb nummerbehoud aangevraagd van UPC naar T-Mobile op 17 juni 2009, telefonisch via het T-Mobile servicenummer. Ik heb daags erna inderdaad de nieuwe simkaart ontvangen. Op 1 juli zou het nummerbehoud worden doorgevoerd. Sindsdien heb ik ettelijke malen contact opgenomen om de voortgang op te vragen maar zonder resultaat. Het is nu ruim 1 maand later en ik kan nog altijd niet gebeld worden op het oude nummer. Dit oude nummer is bij honderden leden van een vrijwilligersorganisatie bekend en kan dus niet zonder veel kosten worden veranderd. Is er iemand die al tot de laag achter de klantenservice is doorgedrongen?

bobvanederveen

Ongelezen bericht door bobvanederveen »

Ik ben naar de winkel gegaan. Daar gewoon blijven wachten tot het in orde is. Overigens ben ik uiteindelijk ook gewoon goed geholpen door het telefoonnummer te bellen op de actiewebsite, heb me laten doorverbinden en geen 0900 nr gebeld.
Een klacht indienen via de site werkt ook. Dat kan ook telefonisch.
Geef je probleem duidelijk aan, eis kostenvergoeding. Daar hebben ze best een potje voor. Moeten ze het maar goed doen.

Henk25

Ongelezen bericht door Henk25 »

Neem gewoon Aldi Talk, de tarieven lijken op die van UPC mobile.

Gesloten