Ook is er nooit een service beschikbaar voor telfort klanten met een abonnement om saldo op te vragen, elke provider heeft dit (ook met enige moeite, kijk maar bij vodafone.) maar je rekening kun je pas online zien NADAT (ja ook echt héééél logisch) je je geld al kwijt bent.
Telfort moet iets doen aan deze slechte service en niet overal een BKR registratie tegen aan gooien.
Ook de klantenservice moet (ja als in ECHT MOETEN) alle mensen die niet netjes nederlands en minder dan 5 woorden in een zin kunnen gebruiken gewoon vervangen worden, er staan nu heel veel mensen die het WEL kunnen en staan te SPRINGEN om te beginnen, dus daar ligt het niet aan.
want Telfort is al duur genoeg, en een uur aan de telefoon hangen met hun klantenservice betekent 9 van de 10 keer alleen maar meer geld voor hun.
en dan is het geen service meer, maar oplichterij.
En succes verder met je strijd, en ik hoop dat het lukt.
en ik hoop dat als jouw het lukt, je niet de laatste zal zijn die de strijd met ze aan gaat.
