LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NVMmakelaarSinkeKomejan VEROORDEELT (RECHTBANK MIDDELBURG)

Ben je benadeeld of juist goed geholpen door een makelaar? Geef hier jouw mening.
goudentip

Re: NVMmakelaarSinkeKomejan VEROORDEELT (RECHTBANK MIDDELBURG)

Ongelezen bericht door goudentip »

ik ben van mening dat ik je goed "ken" na je 2000 reakties te hebben doorgeworsteld.
misschien ben je wel "uniek" dat je overal verstand van hebt en als dat zo is zou je er meer mensen mee kunnen helpen en niet anderen "de les willen lezen"
jammer......
veel succes verder. het ga je goed.

Janny

Ongelezen bericht door Janny »

Knap Hoor, petje af.dat je in 5 kwartier al die berichten kon doorworstelen en tevens je inleven en een oordeel vormen.
geweldig. daar heb ik bewondering voor.
Een opmerking: Ik wil de mensen zeker niet de les lezen!!! echter ik stoor me vaak aan opmerkingen die niet overdacht zijn, en waar men alleen maar één soort reactie op wil krijgen. die van mee praten en waarin men waarheidsvinding achterwege laat.een éénzijdige aanpak van zaken dus. Daar hoort ook kritiek naar personen die reageren toe. en ook voor mezelf. Ik hoop dat je daar begrip voor kunt hebben.
sterkte en het ga je goed,:?
janny

goudentip

NVM MAKELAAR SINKE KOMEJAN MET KANTOREN ELDERS IN ZEELAND EN BRABANT KAN NIET GOED TEGEN ZIJN VERLIES.
ONDANKS DAT HIJ VOOR 100% IS VEROORDEELT VOOR ZIJN TOEREKENBARE TEKORTKOMINGEN IS HIJ DEZE WEEK TOCH IN HOGER BEROEP GEGAAN.
ZIJN GOED RECHT OVERIGENS.
DE NVM BLIJFT DEZE MAKELAAR STEUNEN EN ZIJ HOPEN DAT DE MAKELAAR WINT ONDANKS DAT HIJ DUIDELIJK TOEREKENBAAR TEKORTGESCHOTEN IS.
BIJ DE NVM HEEFT HIJ (NOG) STEEDS GEEN KRUISJE ACHTER DE NAAM STAAN OMDAT HIJ, DOORDAT HIJ IN HOGER BEROEP GAAT, ZIJN "STRAF" KAN ONTLOPEN. BIJ NVM GELDT: WIENS BROOD MEN EET WIENS WOORD MEN SPREEKT. OVER 1,5 JAAR WETEN WE MEER...

goudentip

IK HEB DAAR BEGRIP VOOR.
GROETEN

Gesloten