LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Scooterbegrenzer Willemsplein?

Nieuwe fiets gekocht of problemen met jouw scooter? Bespreek hier jouw ervaringen.
mmvbob
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 jul 2009 21:48

Re: Scooterbegrenzer Willemsplein?

Ongelezen bericht door mmvbob »

Deze Reactie begon de topic mee,

Wie heeft er ervaring met de afhandeling van een bestelling bij Willemsplein m.b.t. de scooter begrenzer?

Ik begreep dat men binnen 5 dagen leverden, maar het is inmiddels 12 dagen geleden nadat de betaling daar binnen was.

Ook geen reactie op E-mail.
=================================================
Ik ben de eigenaar van willemsplein.nl
en meneer is een beetje heel druk met schrijven op tros radar,
ipv mij gewoon even op te bellen, ben gewoon bereikbaar.
door een misverstand heeft dhr van Vuuren zijn begrenzer niet ontvangen.
deze mail is inmiddels naar hem verzonden.
---------------------------------------------------------------------------------

Beste,

Het is inderdaad zo dat ik het één en ander ben vergeten,
omdat ik voor een ander project email ontvang sneeuwen mijn emails
voor de begrenzer helemaal onder, (voor de begrenzer zijn het er maar een paar in de maand)
en het andere project levert 150 emails per dag!

dar kan jij verder niets aan doen, dus we gaan deze kwestie even gauw oplossen.
je kan me bellen altijd
06 xxxxxxxx

Ik ben inderdaad niet ontvindbaar en al helemaal geen oplichter
dus echt sorry dat je de begrenzer nog niet hebt

zijn er zo je weet meer mensen met problemen?
kunnen er nooit veel zijn maar mail ze anders mijn telnr zodat
we het even kunnen rechttrekken.

p.s Ik heb hier nog begrenzers liggen


Zo nu opgelost?

stofzuigertje

Re: Scooterbegrenzer Willemsplein?

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

@ mmv bob,

Jammer dat je naast de nieuwe bestellingen geen aparte mail box hebt voor klachten want nu lijkt het of je iemand een maand laat wachten...

Goede snelle afhandeling voorkomt dat je negatief in het nieuws komt en onterecht klachten zou krijgen en klanten verliezen.
Dus een extra mail adres voor melden garantie en leveringsproblemen?

mmvbob
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 jul 2009 21:48

Re: Scooterbegrenzer Willemsplein?

Ongelezen bericht door mmvbob »

klopt, het is inderdaad ook niet top
en verdient het ook niet de schoonheidsprijs.

alleen probeerde ik uit te leggen dat het vele malen makkelijker was geweest mij te contacten ipv op dit forum mensen te zoeken die evt ook problemen zouden hebben!

vreemd toch

bob

Echelon
Berichten: 97
Lid geworden op: 11 mei 2007 21:36

Re: Scooterbegrenzer Willemsplein?

Ongelezen bericht door Echelon »

opt, het is inderdaad ook niet top
en verdient het ook niet de schoonheidsprijs.

alleen probeerde ik uit te leggen dat het vele malen makkelijker was geweest mij te contacten ipv op dit forum mensen te zoeken die evt ook problemen zouden hebben!


Sjongejonge...vervelend natuurlijk....die klanten die NIETS geleverd krijgen die gaan lopen zeuren op dit forum!!
Waren halen die klanten het lef vandaan?

U heeft gelijk, ze moeten braaf hun mond houden en proberen u te contacteren.
U
heeft de verantwoordelijkheid iets op tijd te leveren. Slappe smoejes over lawines aan e-mails zijn niet meer dan uitvluchten.

Gaat u zich s.v.p eens met uw KLANTEN bezighouden, dan hoeven zij ook niet hier te posten!

mmvbob
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 jul 2009 21:48

Re: Scooterbegrenzer Willemsplein?

Ongelezen bericht door mmvbob »

u heeft gelijk!

stofzuigertje

Re: Scooterbegrenzer Willemsplein?

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Ik vermoed dat er alleen per E mail een vraag tussen de vele bestellingen is zoekgeraakt en een 2e mail of telefoon nummer zoeken zou ook kunnen en rustig wachten tot mail verwerkt is kan dit soort trage service opleveren!

Niet goed te praten maar ik adviseerde een apart service adres naast bestellingen en de reactie was positief...

Dus ik vermoed dat de eigenaar van deze winkel dit nu gaat verbeteren dus hoewel een beetje laat toch goed dat hij naar ons wil luisteren ondanks de drukte!

Ik wens deze firma veel succes en hoop dat het straks niet meer voorkomt!
Iedereen moet leren want online winkelen zit nog in groei fase en kun je dit soort fouten verwachten.

Dus niets verkeerd met deze keer.

mmvbob
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 jul 2009 21:48

Re: Scooterbegrenzer Willemsplein?

Ongelezen bericht door mmvbob »

thanx

and by the way

de begrenzers zijn top!

www.willemsplein.nl

BBCS
Berichten: 7084
Lid geworden op: 17 okt 2007 23:34
Contacteer:

Re: Scooterbegrenzer Willemsplein?

Ongelezen bericht door BBCS »

de begrenzers zijn top!
Alleen verboden te gebruiken op de openbare weg.

vuuren1
Berichten: 27
Lid geworden op: 20 mar 2006 00:18

Re: Scooterbegrenzer Willemsplein?

Ongelezen bericht door vuuren1 »

Hier de lastige klant...

De begrenzer was zaterdag al op de post gegaan, maar hier is nog niets binnen.
We wachten nog heel eventjes af.

Die arme Bob wil zich verdedigen, maar dat werkt tegen hem.
Ik heb hem tig keer proberen te bellen en zeker 5 emails gestuurd.
Dus dat verhaal van ff bellen is lariekoek!

Daarna kwam ik met deze klacht en vraag op dit forum.
(ik zet hiet geen punt neer omdat ik mij toevallig zo verveel en gewoon iemand wil afbranden, toch?)
De manier van doen is gewoon buitengewoon onproffessioneel en dan probeert deze Bob mij per email af te bluffen.

Of de begrenzer top is en zal werken op een 4 tact is nog maar de vraag (volgens eurobegrenzer kan dit niet werken).
Om dat te kunnen ontdekken moet er wel eerst een begrenzer bezorgt worden..

We houden u op de hoogte.

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: Scooterbegrenzer Willemsplein?

Ongelezen bericht door Ulbe »

Je besteld een begrenzer die misschien niet eens werkt op een 4 takt!, dit kun je teruglezen bij de website van Eurobegrenzer volgens je schrijven, :shock:

Hoe slim kun je zijn!, je wéét dat dat ding niet op een 4 takt past, maar besteld het ding toch maar!, en dan nog de achterliggende gedachte dat dit ding vet illegaal is op je scooter!, :?

Hoe dom kun je zijn!, :x

Zo snel mogelijk met die scooter van je naar de dealer en geen woorden meer vuil maken over een begrenzer die zeer waarschijnlijk niet eens op je scooter past!, :lol:

Hoe krijg je het in het hoofd om tóch die begrenzer te bestellen!, het ding past immers zeer waarschijnlijk niet!, en toch bestel je hem!, :shock:

Straks heeft deze begrenzer op deze 4 takt motor een averechtse werking!, m.a.w. misschien wel motorschade aan je nieuwe scooter door die begrenzer!, ( een 2 takt heeft 2x zo veel ontstekingen dan een 4 takt! ) verniel je scooter er niet mee!,

Annuleer je bestelling en ga niet verder klooien met je scooter!, straks de boel kapot, en de garantie doet moeilijk!,

Is het je dat waard?, NEE!,

Succes met de gang naar de dealer die hem weer conform Nederlandse Wetgeving maakt,

Vriendelijke groeten,

Ulbe.

BBCS
Berichten: 7084
Lid geworden op: 17 okt 2007 23:34
Contacteer:

Re: Scooterbegrenzer Willemsplein?

Ongelezen bericht door BBCS »

Hoe krijg je het in het hoofd om tóch die begrenzer te bestellen!, het ding past immers zeer waarschijnlijk niet!, en toch bestel je hem!,
Sterker nog:
Zo'n ding wordt gewoon gekocht, terwijl die niet eens op de openbare weg gebruikt mag worden.

Dan heb je pas een plaat voor je kop! :evil:

vuuren1
Berichten: 27
Lid geworden op: 20 mar 2006 00:18

Re: Scooterbegrenzer Willemsplein?

Ongelezen bericht door vuuren1 »

Dat die begrenzer mogelijk niet zou werken was een verhaal later.

Verder ben jij blijkbaar voor politieagent aan het solliciteren en dram je maar door over dingen die jij belangrijk vindt en niet naar gevraagd wordt.

Over motoren hoef je mij niets te vertellen, dat is o.a. mijn vak. Ik heb je er ook niet naar gevraagd.

Die begrenzer is niks meer dan een elco en een jack plug en is inmiddels binnen.

Jouw manier van reageren past niet op een forum, je kunt wellicht beter een aantal bezoekjes wagen bij een Psycholoog oid.

BBCS
Berichten: 7084
Lid geworden op: 17 okt 2007 23:34
Contacteer:

Re: Scooterbegrenzer Willemsplein?

Ongelezen bericht door BBCS »

Verder ben jij blijkbaar voor politieagent aan het solliciteren en dram je maar door over dingen die jij belangrijk vindt en niet naar gevraagd wordt.
Boeit me niet.
Waar het om gaat is dat iets illegaal wordt gebruikt.

Jouw manier van reageren past niet op een forum, je kunt wellicht beter een aantal bezoekjes wagen bij een Psycholoog oid.
Gut, op je tenen getrapt?

vuuren1
Berichten: 27
Lid geworden op: 20 mar 2006 00:18

Re: Scooterbegrenzer Willemsplein?

Ongelezen bericht door vuuren1 »

Verbeter de hele wereld en begin bij jezelf...

Sterkte hoor.

BBCS
Berichten: 7084
Lid geworden op: 17 okt 2007 23:34
Contacteer:

Re: Scooterbegrenzer Willemsplein?

Ongelezen bericht door BBCS »

Verbeter de hele wereld en begin bij jezelf...
Hoor wie het zegt!

Meneer gaat maar illegale spullen op de brommer zetten en gaat daarmee ook nog op de openbare weg ermee rondrijden, terwijl die onderdelen niet op de openbare weg gebruikt mogen worden.

Er zijn al hele goede adviezen gegeven, zoals terug ermee gaan naar de verkopende partij.

Als je wordt aangehouden, dan krijg je ook nog een flinke boete, omdat je die begrenzer niet op de brommer mag monteren en dan ook nog ermee op de openbare weg ermee rijden.

In plaats van de problemen op een goede manier oplossen, ga je jezelf als crimineel gedragen en verwijt je mij dat ik bij mezelf moet beginnen om de wereld te verbeteren.

Jij kunt er gewoon niet tegen dat ik gelijk heb en dat je zelf fout zit.

Tuurlijk mogen die begrenzers verkocht worden, en tuurlijk mag je die op de brommer zetten. Zolang dat je met die brommer maar niet op de openbare weg komt. Dan is het allemaal legaal.

Echelon
Berichten: 97
Lid geworden op: 11 mei 2007 21:36

Re: Scooterbegrenzer Willemsplein?

Ongelezen bericht door Echelon »

@BBCS: Ik ben het met je eens dat Vuuren de verkeerde weg bewandeld (en waarom precies heeft Vuuren eigenlijk nooit verduidelijkt) maargoed...het zij zo.

Als jij gaat zitten wauwelen over "illegaal" en "het is verboden op de openbare weg" dan word ik daar eerlijk gezegd ook een beetje flauw van.
Dat is preken in plaats van adviseren en Vuuren is ongetwijfeld ook op de hoogte van de regels.

Zo'n bericht komt trouwens ook nog eens over alsof jij superieur zou zijn v.w.b moraal: jij rijdt zeker nooit door rood en houd je ten allen tijde braaf aan de wet?? Altijd??

@Vuuren: leg eens uit waarom je het toch op deze manier aanpakt? Ben je uitgepraat/klaar met de verkopende partij?
Gaat het uberhaupt wel om een nieuwe snorscooter trouwens?

soef
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 aug 2011 14:23

Re: Scooterbegrenzer Willemsplein?

Ongelezen bericht door soef »

binnen 5 dagen levert willemsplein, drie weken geleden nadat de betaling daar binnen was nog niks ontvangen.

Ook geen reactie op E-mail.
Ook geen telefoonnummer!!

Dit is dus niet een vertrouwde website....

ebikes
Berichten: 8
Lid geworden op: 27 jun 2011 22:02

Re: Scooterbegrenzer Willemsplein?

Ongelezen bericht door ebikes »

Achhh hangjongeren scooter kids denken op dit forum de baas te zijn.

Die gast bbcs heeft het bij het juiste eind.
Jullie ouders zijn verantwoordelijk voor jullie gedrag.

Helaas staan de huidge kids ver weg van verantwoordelijkheid.

oo4load
Berichten: 228
Lid geworden op: 09 jan 2010 15:32

Re: Scooterbegrenzer Willemsplein?

Ongelezen bericht door oo4load »

"Meneer gaat maar illegale spullen op de brommer zetten en gaat daarmee ook nog op de openbare weg ermee rondrijden, terwijl die onderdelen niet op de openbare weg gebruikt mogen worden. Blablabla ga je jezelf als crimineel gedragen blablabla"

Alsof er iemand een moord begaat :roll:

Maar als de fabrikant er een schakeling tussen zet zodat een scooter die normaal 45 gaat ineens maar 25 kan, dan is er niets aan de hand. Wat is het verschil eigenlijk?

In duitsland is een 'snorscooter' altijd een brom waar een extra begrenzer in wordt gezet. De snorscooters zoals wij die hebben die kennen ze daar niet.

pima
Berichten: 442
Lid geworden op: 20 nov 2009 12:57

Re: Scooterbegrenzer Willemsplein?

Ongelezen bericht door pima »

Een snorscooter kennen we eigenlijk niet in NL. Dit is officieel:

Een bromfiets met een vermogen van ten hoogste 0.5kw en een door de constructie bepaalde maximum snelheid van 25km.
Dit soort voertuigen moet met uirzondering van de geluidssignaalinrichting voldoen aan de EEG richtlijn 2002/24, ook wat betreft het onbevoegd opvoeren.
Zelf een bromfiets ombouwen naar snorfiets is wel degelijk mogelijk, dient alleen gekeurd te worden door de RDW, immers het voertuig krijgt een ander kenteken.

Gesloten