Pagina 2 van 3

Re: Contact met Lidl onmogelijk

Geplaatst: 03 okt 2009 11:00
door plumber
Service kost nu eenmaal geld
Nou bokito74 weet zeker als je de service gratis
levert je uiteindelijk veel beter af bent.Gaat van
mond tot mond en zodoende meer klanten/kopers.

Re: Contact met Lidl onmogelijk

Geplaatst: 03 okt 2009 11:09
door bokito74
Service betaal je altijd dat zit nl in de prijs verwerkt

Re: Contact met Lidl onmogelijk

Geplaatst: 03 okt 2009 14:26
door Diertje
bokito74 schreef:Wat kunnen sommige mensen toch janken zeg.
Meestal zijn het ook de grootste kakkers met de grootste bek.

Er is in het geheel niks mis met de service en garantie van Lidl en Aldi, maar je moet gewoonweg naar de winkel gaan met je bonnetje is dat nu zo moeilijk.

Nee mensen klagen liever dan dat ze zelf eens uit hun ogen kijken.

In mijn zaak kom ik ook van dit soort halve zolen tegen, bij een ander wat kopen en dan bij mij willen ruilen met een hoop stampei want ik heb het geleverd.

Maar meneer u staat in een compleet ander bedrijf, ja maar jullie hebben dezelfde onderdelen dus u ruilt het maar om.

Persoonlijk heb ik nog nooit problemen gehad bij de Lidl maar ja sommige hebben in elke winkel problemen.

Wil je bv per direct goede service dan ga je naar een speciaalzaak waar je ook 25x meer betaald voor diezelfde pan.
Service kost nu eenmaal geld.

Wat een kortzichtige reactie zeg !!
Als je een medewerker en of bedrijfsleider aanspreekt mag je toch verwachten dat je tenminste op een behoorlijke manier te woord gestaan wordt.
Maakt niet uit welke winkel dat is, en het onderwerp is ook niet belangrijk.
Het personeel is bij Aldi en Lidle gewoon zwaar beneden de maat,dat weet iedereen.

Service kost geld ???? Belachelijk !! Service is iets wat elke winkel gratis zou moeten geven!
De reactie van jou is hier dan ook helemaal onterecht, dit forum is er voor om je klacht te uiten.
Als jij dat janken noemt moet je misschien een ander forum kiezen,eentje waar alleen maar berichten staan hoe geweldig de service is van de Lidle of Aldi.
Kan je nu al zeggen dat dat geen druk forum zal zijn.

Re: Contact met Lidl onmogelijk

Geplaatst: 03 okt 2009 14:39
door bokito74
Service kost geld ???? Belachelijk !! Service is iets wat elke winkel gratis zou moeten geven
Is dat belachelijk, jij werkt dus ook GRATIS.
Waarom verdient een winkel aan de consument juist om ook te kunnen leven en heel heel die prijsopbouw van het product, zit oa. huur, afschrijving, personeel etc etc en dus ook service wat verleend dient te worden.

Dit zit allemaal in de kostprijs van een product.

Dat je fatsoenlijk te woord gestaan mag worden ben ik geheel met je eens, maar kijk voor de gein eens in de winkels hoe de consument omgaat met de winkel zelf.

BV net nog gezien een allochtoon pakt 3 pakken melk uit de koeling, bij een ander rek komt ie erachter dat 2pakken ook wel zat is en flikkert de gekoelde melk daar maar neer.

De bedrijfsleider ziet het en zegt er netjes wat van, nou je had die vent eens tekeer moeten horen gaan tegen de bedrijfsleider, 10 van die mafkezen op een dag en je hebt het ook wel gehad.

Net of jij elke dag zo vrolijk bent.

Re: Contact met Lidl onmogelijk

Geplaatst: 03 okt 2009 14:43
door midas50
Bokito is een racistisch vakkenvullertje dus. :x

Aha...nou komt de aap uit de mouw.

Re: Contact met Lidl onmogelijk

Geplaatst: 03 okt 2009 14:44
door Diertje
bokito74 schreef:
Service kost geld ???? Belachelijk !! Service is iets wat elke winkel gratis zou moeten geven
Is dat belachelijk, jij werkt dus ook GRATIS.

Ikke gratis? nee hoor .. ik verdien mijn geld maar onze service is wel gratis,daar halen we klanten mee binnen :mrgreen:


Waarom verdient een winkel aan de consument juist om ook te kunnen leven en heel heel die prijsopbouw van het product, zit oa. huur, afschrijving, personeel etc etc en dus ook service wat verleend dient te worden.

Dit zit allemaal in de kostprijs van een product.

Dat je fatsoenlijk te woord gestaan mag worden ben ik geheel met je eens, maar kijk voor de gein eens in de winkels hoe de consument omgaat met de winkel zelf.

BV net nog gezien een allochtoon pakt 3 pakken melk uit de koeling, bij een ander rek komt ie erachter dat 2pakken ook wel zat is en flikkert de gekoelde melk daar maar neer.

De bedrijfsleider ziet het en zegt er netjes wat van, nou je had die vent eens tekeer moeten horen gaan tegen de bedrijfsleider, 10 van die mafkezen op een dag en je hebt het ook wel gehad.

Ja,daar heb je gelijk in, ben ik met je eens.

Net of jij elke dag zo vrolijk bent.
Ehhh ja ik ben altijd vrolijk.elke dag .. :mrgreen: ..behalve als ik bij de Lidle en of Aldi vandaan kom,dan kan er geen lachie meer van af .. :x

Re: Contact met Lidl onmogelijk

Geplaatst: 03 okt 2009 14:52
door bokito74
midas50 schreef:Bokito is een racistisch vakkenvullertje dus. :x

Aha...nou komt de aap uit de mouw.
Vakkenvullertje nou nee, ik ben eigen baas.
Heeft niks met racist te maken bepaalde bevolkingsgroepen weigeren gewoon zich aan te passen in dit land.
In mijn vriendenkring zitten ook buitenlanders en die klagen over de genoemde groep net zo hard.
Ikke gratis? nee hoor .. ik verdien mijn geld maar onze service is wel gratis,daar halen we klanten mee binnen
De service zit altijd in de prijs verwerkt simpel zat.
Er is geen 1 bedrijf ter wereld die je gratis service geeft ook jouw baas niet.

Zeggen dat het gratis is, is een compleet ander scenario en de klant voorliegen, want als het gratis was lag de prijs ook lager van de dienst cq product.

Dit is hetzelfde tanken bij de Tango of bv bij Shell, de eerste is goedkoper waarom geen personeel en geen service, de 2e heeft dat wel dus daar betaal je voor of je nu wel of geen service wenst.

Ga eens economie volgen op school zou ik zeggen.

Re: Contact met Lidl onmogelijk

Geplaatst: 03 okt 2009 14:54
door plumber
midas50 schreef:Bokito is een racistisch vakkenvullertje dus. :x

Aha...nou komt de aap uit de mouw.
En ja hoor daar gaan we weer.
Heb je het in dit land over een allochtoon dan ben je meteen
een racist.
Zou wel eens willen weten wat je geschrevan had midas50 als er
Nederlander had gestaan.Volgens mij ben jij een van de
ergste racisten.

Re: Contact met Lidl onmogelijk

Geplaatst: 03 okt 2009 14:58
door Diertje
midas50 schreef:Bokito is een racistisch vakkenvullertje dus. :x

Aha...nou komt de aap uit de mouw.
Wat heeft dit te maken met wel of geen racist zijn??
Hij legt een situatie voor die hij net gezien heeft .. that`s it ..

Re: Contact met Lidl onmogelijk

Geplaatst: 24 nov 2009 09:14
door ron1
Overigens nu weer ontopic, LIDL heefft inmiddels een uitstekend werkend contactcentre.Het nummer wordt in 2012 bekend gemaakt.

Re: Contact met Lidl onmogelijk

Geplaatst: 28 nov 2009 22:01
door Menasor2002
in 2012 ja is idd ja is inderdaad uitstekend werkend ppfff kansloos :twisted:

Re: Contact met Lidl onmogelijk

Geplaatst: 30 nov 2009 16:08
door elmo43
Wij hebben ook een eigen zaak. En bij ons is service wel degelijk gratis net zoals klantvriendelijk zijn. Weet niet wat jij onder service verstaat, maar blijkbaar is dat iets anders dan wat ik bedoel met service geven aan klanten.
Service behoort ten alle tijden gratis te zijn, en niet dat je ervoor hoeft te betalen.

Zou lekker zijn, als ik dus iets vraag aan een winkel medewerkster over waar iets staat of wat anders, heb ik daar dus voor betaald. :? :?
Rare gang van zaken in jou winkel.

Re: Contact met Lidl onmogelijk

Geplaatst: 22 dec 2010 13:48
door Cato
Citaat:
Echter de TS verwacht de winkel binnen te lopen met zijn kapotte pan en de winkel weer te verlaten met een nieuwe. Daar komt het op neer. En als je dat wilt, moet je bij een hele dure exclusieve zaak kopen waar ze dat soort service zich kunnen permitteren.

Ik heb pas een defect aan de mixer gehad, welke bij de Lidl gekocht was :(
Het is dat ze de mixer niet meer hadden, anders had ik hem toen gelijk nieuw mee gekregen, omgeruild voor de defecte. Ik heb nu geld terug gekregen en zodra hij weer leverbaar is, ga ik heb weer halen. Dus Lidl verschaft dus de bovenstaande SERVICE, ondanks dat ze niet duur/exclusief zijn!! :mrgreen:

Re: Contact met Lidl onmogelijk

Geplaatst: 22 dec 2010 14:48
door GJvdZ
Diertje schreef:
Nickstyle schreef:Onlangs heb ik bij de lidl een pannen set gekocht.
Hiervan ontstaan bij 1 pan allemaal kleine scheurtjes (dit al na 2x gebruiken).

Ik heb toen het servicenummer van lidl (0800-54 35 463) gebeld. Krijg je de boodschap dat deze niet vanaf een mobiel te bereiken is. Niet dat lidl dan denk zetten we het lokale nummer erbij voor mensen zonder vast toestel.

Op de website gezocht voor een email adres. En jawel zelf deze is nergens te vinden.

Enige manier waarop in in contact kan komen met lidl is per post. Lekker garantie van ze, daarna mag ik natuurlijk weer 100 brieven sturen dat ik mijn gemaakte kosten terug wil hebben.

Heeft iemand een ander idee hoe ik in contact kan komen met de Lidl.
Zelfde als bij de Aldi, ook daar kun je niet mee bellen en of mailen.. k*tservice dus ..
Geen k*tservice, maar gewoon een keuze van Aldi/Lidl om de kosten laag te kunnen houden. Kennelijk was schriftelijk klagen het goedkoopste voor hun.

Re: Contact met Lidl onmogelijk

Geplaatst: 15 jan 2011 00:40
door EnyaMae
Stelletje klagers.

Hoezo kutservice? Er staan 2 nummers hier die je kunt bellen én je hebt een postadres om een brief te sturen.
Dat jij geen 0800 nummers kunt bellen vanaf jouw telefoon, is niet het probleem van Lidl.
Ik noem het een goede service, een 0800 nr is namelijk gratis.

En hoezo kosten terugkrijgen? 0.44 cent voor een postzegel? Of een jaar gratis winkelen bij Lidl als compensatie voor de "stress"? :lol:

Anyway, hoe moeilijk is het nu om gewoon naar die winkel terug te gaan met je bonnetje? Nee, in plaats daarvan ga je hier lopen klagen en in de tussentijd had je al 10 brieven kunnen versturen en naar dat reguliere 035 nummer van Lidl kunnen bellen.

En dan die mevrouw die zeurt over de manager van Lidl omdat het pinapparaat niet werkt. Wat wil je nou precies? Ik kan me best voorstellen dat die man zich opgelaten voelde. Klanten zijn tegenwoordig zulke stresskippen en zanikerds dat er ongetwijfeld een stuk of 7 in die rij al hardop aan het zuchten waren.
Balen voor jou dat de pin het niet deed maar dat is niet de schuld van Lidl.
Ik snap niet waar je nou precies over loopt te klagen? En als je een probleem had met die man had je hem aan kunnen spreken.

Re: Contact met Lidl onmogelijk

Geplaatst: 09 aug 2011 16:47
door marcelveldhuizen
Tip : gebruik SKYPE om via een mobiel te bellen met de lidl .!!

heb ik ook gedaan om te vragen of iets geruild kon worden net buiten de 30 dagen termijn .
Werd vriendelijk te woord gestaan en verzocht om dit schriftelijk te doen aan het hoofdkantoor.

Re: Contact met Lidl onmogelijk

Geplaatst: 09 aug 2011 18:43
door mihoen
service = niet voor de verkoop noodzakelijke extra's.

als je een ondeugdelijk product blijkt te hebben, moet je naar de winkel gaan en de bedrijfsleider de kans geven om de zaak op te lossen. wees gewoon eens redelijk en ga naar de juiste mensen met de juiste houding. als je meent volwassen te zijn, neem ik aan dat je je ook op een volwassen manier kunt gedragen en evenredig kunt communicren.
ga je meteen schreeuwen over baggerservice en rotwinkel, dan gun ik je dat je niet geholpen wordt en dat er heel veel kastjes en heel veel muren zijn en dat je maar veel kilometers mag maken daartussen.

oja nog een spreekwoord: holle vaten klinken het hardst

Re: Contact met Lidl onmogelijk

Geplaatst: 15 dec 2011 09:46
door vidl
Even voor de duidelijkheid.

Firma L verkoopt hetzelfde artikel meerdere keren aan verschillende klanten, je hebt immers 30 dagen omruil garantie.

Als een klant dit 2e of 3e hands apparaat langer als 30 dagen in zijn bezit houdt, krijg je geen service meer.
Je bent dan een van de sukkels welke er van uitgaat dat je met een defect apparaat in garantie tijd terug naar de winkel kunt, zodat zij de garantie verder afhandelen.

Je wordt doorverwezen naar een service nummer onbereikbaar voor mobiele telefoon.
Als je dan via omwegen toch kontact kunt maken, is steevast het antwoord dat je een brief moet schrijven.

Dit verhaal doet me denken aan een 2e hands auto verkoper waar ik ooit een auto kocht.
Deze dreigde uiteindelijk zijn honden los te laten, als ik nog een durfde terug te komen.

Re: Contact met Lidl onmogelijk

Geplaatst: 15 dec 2011 10:18
door ArneLH
Moeten we echt op zo'n oud topic reageren?

Re: Contact met Lidl onmogelijk

Geplaatst: 16 dec 2011 19:29
door stofzuigertje
Bij een geopende verpakking altijd de inhoud vooraf controleren....

En oud, 2 jaar is niets, ik heb Lidl autoradio met 3 jaren garantie en die sneuvelde na 35 maanden en kreeg keurig een nieuwe.

Ook het binnen 30 dagen terug is nooit een punt, maar wel met bon.

Maar ook het opsturen, dat weet je nu eenmaal als je in de Supermarkt als Lidl, Aldi of AH iets koopt wat niet in hun winkel thuis hoorde....
Dus het moeten opsturen is normaal voor hun en de lage prijs maakt veel goed.

Een tevreden klant, ook bij problemen binnen de garantie periode.