LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telfort belazerd de klant
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Telfort belazerd de klant
Toch wat eerder, de 20 euro die nu open staat wordt op 0 euro gezet.
Het was inderdaad even verwarrend, maar we zijn eruit gekomen.
Onze excuses voor het ongemak.
Joris
Het was inderdaad even verwarrend, maar we zijn eruit gekomen.
Onze excuses voor het ongemak.
Joris
Re: Telfort belazerd de klant
Dan een nog fijner weekend!
Bedankt.
Groet Joop
Bedankt.
Groet Joop
Re: Telfort belazerd de klant
Als je Telfort aanvraagd lijkt het allemaal o zo mooi maar wacht maar tot je het ontvangt dan begint de nachtmerrie.
Ik had internet+bellen aangevraagd alleen internet ontvangen.... nou ja ontvangen.... de modem was defect (verkeerde adapter was mee gestuurd) gebeld er zou een nieuwe adapter toegestuurd worden, week later nieuwe adapter ontvangen alleen deze was kapot onder tussen maar een ander modem (van oud tiscali-abonement) aangesloten me suf gebeld met de helpdesk voor het telefonie-deel van het abonement deze gaf aan dat het een technischprobleem was technischedienst geeft aan dat het oude nummer niet gevonden kon worden in het KPN-systeem wanneer ik vraag waneer het opgelost kan zijn blijft men onduidelijk en me vanhet kastje naar de muur sturen!
Uit eindelijk maar eenzeidig opgezegd opgrond van niet nagekomen diensten krijg ik vandaag een brief dat mijn abonement per18-03-2010 beeindigd zal worden ipv 18-03-2009 zoals ik ander halve maand voor de 18de had aangegeven. Afdeling opzeggingen geeft aan dat, zolang de technische dienst niet aangeeft dat het niet opgelost kan worden, de opzegging afgewezen wordt!
Al om al om radeloos van te worden mischien dat ik helaas dan toch genoodzaakt wordt om juridische stappen te onder nemen.
gr Kyrstin
Ik had internet+bellen aangevraagd alleen internet ontvangen.... nou ja ontvangen.... de modem was defect (verkeerde adapter was mee gestuurd) gebeld er zou een nieuwe adapter toegestuurd worden, week later nieuwe adapter ontvangen alleen deze was kapot onder tussen maar een ander modem (van oud tiscali-abonement) aangesloten me suf gebeld met de helpdesk voor het telefonie-deel van het abonement deze gaf aan dat het een technischprobleem was technischedienst geeft aan dat het oude nummer niet gevonden kon worden in het KPN-systeem wanneer ik vraag waneer het opgelost kan zijn blijft men onduidelijk en me vanhet kastje naar de muur sturen!
Uit eindelijk maar eenzeidig opgezegd opgrond van niet nagekomen diensten krijg ik vandaag een brief dat mijn abonement per18-03-2010 beeindigd zal worden ipv 18-03-2009 zoals ik ander halve maand voor de 18de had aangegeven. Afdeling opzeggingen geeft aan dat, zolang de technische dienst niet aangeeft dat het niet opgelost kan worden, de opzegging afgewezen wordt!
Al om al om radeloos van te worden mischien dat ik helaas dan toch genoodzaakt wordt om juridische stappen te onder nemen.
gr Kyrstin
Re: Telfort belazerd de klant
Stuur aangetekende brief dat u niet akkoord gaat met datum opzegging overeenkomst op grond van niet leveren dienst ( telefonie).
Vraag om schriftelijke bevestiging kostenloze opzegging overeenkomst per direct.
Zeg meteen uw toestemming tot automatische incasso per direct in.
Geeft aan dat als u niet binnen uiterlijk 4 weken een schriftelijke bevestiging kostenloze beëindiging overeenkomst per direct heeft ontvangen u e.e.a. voorlegt aan de Geschillencommissie Telecommunicatie.
Kopie van brief + verzend- + ontvangstbewijzen + verdere communicatie goed bewaren in map Helfort.
Vraag om schriftelijke bevestiging kostenloze opzegging overeenkomst per direct.
Zeg meteen uw toestemming tot automatische incasso per direct in.
Geeft aan dat als u niet binnen uiterlijk 4 weken een schriftelijke bevestiging kostenloze beëindiging overeenkomst per direct heeft ontvangen u e.e.a. voorlegt aan de Geschillencommissie Telecommunicatie.
Kopie van brief + verzend- + ontvangstbewijzen + verdere communicatie goed bewaren in map Helfort.
Re: Telfort belazerd de klant
T de Hond bedankt voor je reaktie hier kan ik zeker verder mee
gr Kyrstin
gr Kyrstin
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Telfort belazerd de klant
kyrstin, zou ik uw klantcode misschien mogen? Dan kan ik kijken of ik iets voor u kan betekenen. U kunt deze in een reactie plaatsen.
Joris
Joris
Re: Telfort belazerd de klant
Joris,kyrstin, zou ik uw klantcode misschien mogen? Dan kan ik kijken of ik iets voor u kan betekenen. U kunt deze in een reactie plaatsen.
Joris
Normaliter geef ik dit soort informatie niet over internet uit, laat staan in openbare forums. Maar in dit geval wil ik wel een uitzondering maken.
Ik kan mijn klantnummer nu niet vinden. Wel kan ik je mijn pc/huisnummer en geb. datum geven:
7665 EJ - 22 en 18-11-1980 (K. Kleton)
Hopelijk kun je hiermee de benodigde informatie vinden.
Groet,
Kyrstin
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Telfort belazerd de klant
TamaraBono, als u nu inlogt op de site van Telfort kunt u vast bellen aanvragen.
Joris
Joris
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Telfort belazerd de klant
kyrstin, ik heb alles bekeken. Het is volgens ons zo dat wij naar ons idee geen kans hebben gehad om de problemen op te lossen met uw nummer. Het klopt dat u dan het contract uit moet zitten. Om u toch tegemoet te komen hebben wij uit coulance uw contract per vandaag beëindigd.
Hiervan zult u nog de schriftelijke bevestiging krijgen.
Joris
Hiervan zult u nog de schriftelijke bevestiging krijgen.
Joris
Re: Telfort belazerd de klant
Hallo Joris,
Bedankt voor je hulp! Dat er toch nog redelijke en fatsoenlijke mensen bij Helfort werken zeg?!! We kijken uit naar de schriftelijke bevestiging!
Gr Kyrstin en partner
Bedankt voor je hulp! Dat er toch nog redelijke en fatsoenlijke mensen bij Helfort werken zeg?!! We kijken uit naar de schriftelijke bevestiging!
Gr Kyrstin en partner