LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort belazerd de klant

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Telfort webcare
verified
Contacteer:

Re: Telfort belazerd de klant

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

Toch wat eerder, de 20 euro die nu open staat wordt op 0 euro gezet.

Het was inderdaad even verwarrend, maar we zijn eruit gekomen.

Onze excuses voor het ongemak.

Joris

Joopbwb

Ongelezen bericht door Joopbwb »

Dan een nog fijner weekend!

Bedankt.

Groet Joop

kyrstin

Ongelezen bericht door kyrstin »

Als je Telfort aanvraagd lijkt het allemaal o zo mooi maar wacht maar tot je het ontvangt dan begint de nachtmerrie.
Ik had internet+bellen aangevraagd alleen internet ontvangen.... nou ja ontvangen.... de modem was defect (verkeerde adapter was mee gestuurd) gebeld er zou een nieuwe adapter toegestuurd worden, week later nieuwe adapter ontvangen alleen deze was kapot onder tussen maar een ander modem (van oud tiscali-abonement) aangesloten me suf gebeld met de helpdesk voor het telefonie-deel van het abonement deze gaf aan dat het een technischprobleem was technischedienst geeft aan dat het oude nummer niet gevonden kon worden in het KPN-systeem wanneer ik vraag waneer het opgelost kan zijn blijft men onduidelijk en me vanhet kastje naar de muur sturen!
Uit eindelijk maar eenzeidig opgezegd opgrond van niet nagekomen diensten krijg ik vandaag een brief dat mijn abonement per18-03-2010 beeindigd zal worden ipv 18-03-2009 zoals ik ander halve maand voor de 18de had aangegeven. Afdeling opzeggingen geeft aan dat, zolang de technische dienst niet aangeeft dat het niet opgelost kan worden, de opzegging afgewezen wordt!
Al om al om radeloos van te worden mischien dat ik helaas dan toch genoodzaakt wordt om juridische stappen te onder nemen.

gr Kyrstin

TdeHond

Ongelezen bericht door TdeHond »

Stuur aangetekende brief dat u niet akkoord gaat met datum opzegging overeenkomst op grond van niet leveren dienst ( telefonie).
Vraag om schriftelijke bevestiging kostenloze opzegging overeenkomst per direct.
Zeg meteen uw toestemming tot automatische incasso per direct in.

Geeft aan dat als u niet binnen uiterlijk 4 weken een schriftelijke bevestiging kostenloze beëindiging overeenkomst per direct heeft ontvangen u e.e.a. voorlegt aan de Geschillencommissie Telecommunicatie.

Kopie van brief + verzend- + ontvangstbewijzen + verdere communicatie goed bewaren in map Helfort.

kyrstin

T de Hond bedankt voor je reaktie hier kan ik zeker verder mee
gr Kyrstin

Telfort webcare
verified
Contacteer:

kyrstin, zou ik uw klantcode misschien mogen? Dan kan ik kijken of ik iets voor u kan betekenen. U kunt deze in een reactie plaatsen.

Joris

kyrstin

kyrstin, zou ik uw klantcode misschien mogen? Dan kan ik kijken of ik iets voor u kan betekenen. U kunt deze in een reactie plaatsen.

Joris
Joris,

Normaliter geef ik dit soort informatie niet over internet uit, laat staan in openbare forums. Maar in dit geval wil ik wel een uitzondering maken.

Ik kan mijn klantnummer nu niet vinden. Wel kan ik je mijn pc/huisnummer en geb. datum geven:

7665 EJ - 22 en 18-11-1980 (K. Kleton)

Hopelijk kun je hiermee de benodigde informatie vinden.

Groet,

Kyrstin

Telfort webcare
verified
Contacteer:

TamaraBono, als u nu inlogt op de site van Telfort kunt u vast bellen aanvragen.

Joris

Telfort webcare
verified
Contacteer:

kyrstin, ik heb alles bekeken. Het is volgens ons zo dat wij naar ons idee geen kans hebben gehad om de problemen op te lossen met uw nummer. Het klopt dat u dan het contract uit moet zitten. Om u toch tegemoet te komen hebben wij uit coulance uw contract per vandaag beëindigd.

Hiervan zult u nog de schriftelijke bevestiging krijgen.

Joris

kyrstin

Hallo Joris,

Bedankt voor je hulp! Dat er toch nog redelijke en fatsoenlijke mensen bij Helfort werken zeg?!! We kijken uit naar de schriftelijke bevestiging!

Gr Kyrstin en partner

Gesloten