LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] deurwaarder
Re: deurwaarder
brief heeft geen zin meer 

Laatst gewijzigd door A.Warnaar op 02 jul 2009 10:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik denk dat dat geen slechte brief is hoor, geheel duidelijk naar mijn inziens. Ook wat betreft de uitspraak van de rechter, die je erbij hebt gezet. En heel netjes gedaan
En idd goed van je dat je dat laatste regeltje er ook in hebt gezet, betreffende klacht over deurwaarder.

En idd goed van je dat je dat laatste regeltje er ook in hebt gezet, betreffende klacht over deurwaarder.
Geachte klager/klaagster,
Kunt u wat meer gegevens verstrekken hoe de opdracht om het vonnis te effecteren tot stand is gebracht? Hebt u daar een rol ingespeeld?
vr. gr.
Kunt u wat meer gegevens verstrekken hoe de opdracht om het vonnis te effecteren tot stand is gebracht? Hebt u daar een rol ingespeeld?
vr. gr.
in de eerste instantie heeft mijn advocaat deze deurwaarder in de arm genomen om mijn zaken te behartigen dus ik denk niet dat je ervan kunt spreken dat ik hier een rol in heb gehad.
mijn advocaat heeft hem al eens een keer aangeschreven om door te gaan met het executeren van het vonnis.
mijn advocaat heeft hem al eens een keer aangeschreven om door te gaan met het executeren van het vonnis.
Laatst gewijzigd door A.Warnaar op 15 jul 2009 16:34, 2 keer totaal gewijzigd.
Op deze site staan nogal wat gegevens over deurwaarders:
http://www.rechtsbehoud.nl/index.php?hfst_id=13
sterkearm
http://www.rechtsbehoud.nl/index.php?hfst_id=13
sterkearm
dat is een hele leuke interessante site dank je wel
deze ga ik zeker opslaan bij mijn favorieten.
Ik heb het even doorgelezen en de deurwaarder heeft van mij een vonnis met executoriale titel, betekend bij de rechtbank. Hij mag beslag leggen op de goederen maar goed zoals hierboven in mijn brief al verwoord gebeurt er helemaal niks

Ik heb het even doorgelezen en de deurwaarder heeft van mij een vonnis met executoriale titel, betekend bij de rechtbank. Hij mag beslag leggen op de goederen maar goed zoals hierboven in mijn brief al verwoord gebeurt er helemaal niks

Geacht forumlid
M.i. dient u eerst uw advocate te wijzen op het feit dat deze, en de door haar aangewezen deurwaarder niet of onvoldoende dienstverlening uitvoert bij de tenuitvoerlegging van het rechterlijk vonnis.
U zit in de positie van eisende partij:
In het algemeen geldt in het civiele recht: Hij/zij die eist, bewijst!!!
U zult nauwkeurig feiten moeten bewijzen, waaruit b.v. "niet of laakbaar optreden" van de advocate en de deurwaarder blijkt.
Vraag schriftelijk en nadrukkelijk naar de stand van zaken.
Uw advocaat heeft tegenover u, als klant, een verantwoordingsplicht!
Vermeld nauwkeurig de laakbare handelingen van beide functionarissen.
Indien men met u een gesprek wil aangaan, neem een betrouwbare, meerderjarige getuige mee.
M.i. hebt u momenteel weinig kijk op de situatie en dat werkt bewijstechnisch in uw nadeel.
Eis binnen een redelijke termijn (b.v. 14 dagen, gerekend vanaf de datum van uw aangetekende brief) een uitvoerig antwoord van uw advocaat.
Stel in uw brief dat indien het antwoord niet of onvoldoende wordt verstrekt, u nadere stappen zult nemen.
Tevens in uw brief de advocaat, alswel de deurwaarder aansprakelijk stellen voor schade die reeds is ontstaan of alsnog zal ontstaan door niet of nalatig handelen bij het effectueren van het vonnis
Mogelijk komen er nog tips van overige forumleden.
vr.gr.
sterkearm
M.i. dient u eerst uw advocate te wijzen op het feit dat deze, en de door haar aangewezen deurwaarder niet of onvoldoende dienstverlening uitvoert bij de tenuitvoerlegging van het rechterlijk vonnis.
U zit in de positie van eisende partij:
In het algemeen geldt in het civiele recht: Hij/zij die eist, bewijst!!!
U zult nauwkeurig feiten moeten bewijzen, waaruit b.v. "niet of laakbaar optreden" van de advocate en de deurwaarder blijkt.
Vraag schriftelijk en nadrukkelijk naar de stand van zaken.
Uw advocaat heeft tegenover u, als klant, een verantwoordingsplicht!
Vermeld nauwkeurig de laakbare handelingen van beide functionarissen.
Indien men met u een gesprek wil aangaan, neem een betrouwbare, meerderjarige getuige mee.
M.i. hebt u momenteel weinig kijk op de situatie en dat werkt bewijstechnisch in uw nadeel.
Eis binnen een redelijke termijn (b.v. 14 dagen, gerekend vanaf de datum van uw aangetekende brief) een uitvoerig antwoord van uw advocaat.
Stel in uw brief dat indien het antwoord niet of onvoldoende wordt verstrekt, u nadere stappen zult nemen.
Tevens in uw brief de advocaat, alswel de deurwaarder aansprakelijk stellen voor schade die reeds is ontstaan of alsnog zal ontstaan door niet of nalatig handelen bij het effectueren van het vonnis
Mogelijk komen er nog tips van overige forumleden.
vr.gr.
sterkearm
oke.......................
Gelden e-mails ook?M.i. dient u eerst uw advocate te wijzen op het feit dat deze, en de door haar aangewezen deurwaarder niet of onvoldoende dienstverlening uitvoert bij de tenuitvoerlegging van het rechterlijk vonnis.
Laatst gewijzigd door A.Warnaar op 15 jul 2009 16:35, 2 keer totaal gewijzigd.
Geacht forumlid
U kunt de boodschap van een ontvangen/verzonden e-mail selecteren en vervolgens plakken in een geopend (word)document.
Daarna met de muis op het bericht in het Berichtenvenster klikken en een menuvenster verschijnt.
Klik Eigenschappen aan. Een nieuw menuvenster verschijnt.
Klik Details aan. U ziet vervolgens de "digitale weg" van het verzonden/ontvangen e-mailbericht.
Selecteer de totale inhoud en plak dit in het (Word)document.
Print en sla dit op als bewijsstuk.
Tip:
Zoveel mogelijk belangrijke (e-mail)correspondentie voorzien van:
-onderwerp
-adresgegevens (beide partijen)
-datum
-tijdstip, enz...
Ook de functie Beantwoorden kunt u in het e-mailverkeer in uw postbus inzetten.
Hierdoor wordt uw Berichtenverkeer (zender/ontvanger) gekoppeld en als bewijs vastgelegd.
Ook kunt u alle opgeslagen berichten, waarop geen antwoord werd gegeven, via de functie BEANTWOORDEN, met b.v. de mededeling:
"Ik eis - nadrukkelijk- uw antwoord op de inhoud van dit eerder aan u gezonden bericht!!!!" inzetten!!!
Ook dit kunt u weer uitprinten/opslaan als hiervoor omschreven!
Ik ben benieuwd
succes
sterkearm
U kunt de boodschap van een ontvangen/verzonden e-mail selecteren en vervolgens plakken in een geopend (word)document.
Daarna met de muis op het bericht in het Berichtenvenster klikken en een menuvenster verschijnt.
Klik Eigenschappen aan. Een nieuw menuvenster verschijnt.
Klik Details aan. U ziet vervolgens de "digitale weg" van het verzonden/ontvangen e-mailbericht.
Selecteer de totale inhoud en plak dit in het (Word)document.
Print en sla dit op als bewijsstuk.
Tip:
Zoveel mogelijk belangrijke (e-mail)correspondentie voorzien van:
-onderwerp
-adresgegevens (beide partijen)
-datum
-tijdstip, enz...
Ook de functie Beantwoorden kunt u in het e-mailverkeer in uw postbus inzetten.
Hierdoor wordt uw Berichtenverkeer (zender/ontvanger) gekoppeld en als bewijs vastgelegd.
Ook kunt u alle opgeslagen berichten, waarop geen antwoord werd gegeven, via de functie BEANTWOORDEN, met b.v. de mededeling:
"Ik eis - nadrukkelijk- uw antwoord op de inhoud van dit eerder aan u gezonden bericht!!!!" inzetten!!!
Ook dit kunt u weer uitprinten/opslaan als hiervoor omschreven!
Ik ben benieuwd

succes
sterkearm
en weer bedankt voor de goede tip! Ik ben echt heel erg blij met uw tips 

net weer gesproken met mijn advocaat. Er mag geen beslag gelegd worden op de auto's
Dan vrees ik dat ik naar mijn geld kan fluiten

Dan vrees ik dat ik naar mijn geld kan fluiten

Heb je nog om de redenen gevraagd waarom geen beslag gelegd kon worden. Door welke belemmering?
sterkearm
sterkearm
uiteraard.
Laatst gewijzigd door A.Warnaar op 15 jul 2009 16:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Bedankt voor uw bericht.
In ieder geval sterkte.
Wordt vervolgd....
In ieder geval sterkte.
Wordt vervolgd....
afwachten.
Laatst gewijzigd door A.Warnaar op 15 jul 2009 16:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Zijn de auto's inmiddels gefotografeerd, incl. met kenteken?
Vr.gr.
sterkearm.
Vr.gr.
sterkearm.
Kunt U niet beter onder 1 bericht dit plaatsen?
De auto kan ook Lease zijn maar ik zou op de bekende bankrekening waar U ooit salaris van kreeg beslag laten leggen.
Als zij niets willen komen er meerdere in problemen en betalen ze meestal binnen enkele uren!
Met de uitspraak rechtbank en de boete clausule zullen de meeste banken wel meewerken.
De voertuigen zijn inkomsten dus daar zou ik geen beslag op leggen.
De auto kan ook Lease zijn maar ik zou op de bekende bankrekening waar U ooit salaris van kreeg beslag laten leggen.
Als zij niets willen komen er meerdere in problemen en betalen ze meestal binnen enkele uren!
Met de uitspraak rechtbank en de boete clausule zullen de meeste banken wel meewerken.
De voertuigen zijn inkomsten dus daar zou ik geen beslag op leggen.
@sterke arm
dat weet ik niet. Ik mag hopen dat ze hun werk goed doen
@stofzuigertje
ik snap wat je bedoeld maar die andere vraag ging echt over re-integratie
dat weet ik niet. Ik mag hopen dat ze hun werk goed doen

@stofzuigertje
ik snap wat je bedoeld maar die andere vraag ging echt over re-integratie

Laatst gewijzigd door A.Warnaar op 15 jul 2009 16:39, 1 keer totaal gewijzigd.