LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Keukenhome te Heteren

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Keukenhome te Heteren

Ongelezen bericht door bprosman »

Dus: absoluut niets tekenen maar altijd mondeling een bedenktijd van minimaal 7 dagen aanhouden. Als de verkoper zegt dat hij een handtekening nodig heeft om zijn of haar werktijd te verantwoorden voor zijn baas, dan moet je zo snel als mogelijk het pand verlaten, want zo iemand moet je nooit vertrouwen.
Helemaal mee eens !, die "superaanbieding" van vandaag is er echt morgen en overmorgen ook nog. De enige uitzondering die ik me zou kunnen bedenken is dat ik eens op oudejaarsdag een badkamer gekocht heb en ze die nog per se in het oude boekjaar mee wilden nemen, maar hierdoor kreeg ik nog eens een extra korting.

creabea
Berichten: 10
Lid geworden op: 02 sep 2010 16:55

Re: Keukenhome te Heteren

Ongelezen bericht door creabea »

[*]De door ons aangeschafte gaskookplaat vertegenwoordigde een waarde van € 870,00 en de inductieplaat € 2.300 (exl het maken van een extra electragroep en verder materialen) [*]

Beste Esmeha,toch is bovenstaande oplossing niet netjes,er word met bruto prijzen gerekend!!!

wesleyvanbronckhorst
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 sep 2013 16:15

Re: Keukenhome te Heteren

Ongelezen bericht door wesleyvanbronckhorst »

Wij hebben ook een keuken bij keukenhome gekocht, het leek een in het begin allemaal prima te gaan. Maar na de plaatsing bleken al snel een paar dingen niet te kloppen. Stroompunt in het plafond was verkeerd ingemeten, we zitten dus nu met een gat naast de afzuigkap. Ook was de koelkast verkeerd ingemeten en de deur kan nu maar 30 cm open en dan komt hij tegen de muur aan.
Het gat in het plafond wouden ze oplossen met een lelijk aluminium plaat. waar we ook nog eens weken op moesten wachten en uiteindelijk is deze niet geplaatst omdat hij lelijk is. Het vervangen van de koelkast zou in week 29 recht gezet worden maar dat is nog steeds niet gebeurd. Na een paar keer bellen bleek deze al weken in de showroom te staan. Het gat in het plafond hebben we nu laten dichten door een schilder (zelf betaald).
We zijn nu al 5 tot 6 keer langs geweest en meerdere keren telefonisch contact gehad maar er zijn geen afspraken te maken met deze mensen, als je hun niet elke keer belt gebeurd er ook gewoon helemaal niks.
De plaatsing van de keuken was ergens in april en we zitten inmiddels in september nu.

Nooit iets kopen daar dus het lijkt goed in het begin maar als er problemen zijn ben je maanden kwijt om iets geregeld te krijgen. :evil:

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Keukenhome te Heteren

Ongelezen bericht door sjoegel »

Keukenhome heeft het financieel heel zwaar. Hun hoofd staat nu blijkbaar niet naar service. dat kost namelijk geld. En geld is schaars momenteel. Zeker bij een keukenbedrijf.

Gesloten