LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Doe geen zaken met Rabo Strevelsweg Rotterdam

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
xxxMaverick
Berichten: 44
Lid geworden op: 24 sep 2008 22:55

Re: Doe geen zaken met Rabo Strevelsweg Rotterdam

Ongelezen bericht door xxxMaverick »

tssssssssss corrupte zooi? en je neemt jezelf wel serieus? :roll:

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: Doe geen zaken met Rabo Strevelsweg Rotterdam

Ongelezen bericht door mar42 »

:wink: Ik weet dat het een corrupte zooi is bij ABN AMRO, ik spreek uit ervaring.

xxxMaverick
Berichten: 44
Lid geworden op: 24 sep 2008 22:55

Re: Doe geen zaken met Rabo Strevelsweg Rotterdam

Ongelezen bericht door xxxMaverick »

want?

Dit is natuurlijk een beetje kort door de bocht.........

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: Doe geen zaken met Rabo Strevelsweg Rotterdam

Ongelezen bericht door mar42 »

Nee hoor ben er zelfs mee bij tros opgelicht geweest in 2007 op tv. En daar wilde ze zelfs geen commentaar op geven.
Vanwege het verstrekken van leningen die nooit verstrekt hadden mogen worden, maar wel zijn gedaan door een oplichter in samenwerking met een bank medewerkster van ABN AMRO. Waarvan haar man een topfunctie heeft/had bij de bank, en dus alles onder het tapijt is geschoven door de bank.
En ik ben echt de enige niet daarmee.

xxxMaverick
Berichten: 44
Lid geworden op: 24 sep 2008 22:55

Re: Doe geen zaken met Rabo Strevelsweg Rotterdam

Ongelezen bericht door xxxMaverick »

Verrek dat weet ik inderdaad nog dat daar een uitzending over is geweest. Maar begrijp ik goed dat je geen geld terug hebt gezien? Dat is natuurlijk wel minder

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: Doe geen zaken met Rabo Strevelsweg Rotterdam

Ongelezen bericht door mar42 »

Nope niks ABN wast zich in onschuld en de bankmedewerkster heeft 2 dagen op het politiebureau samen met de oplichter verklaard geen relatie met elkaar te hebben gehad.
Terwijl het bankfiliaal hier er ook van wist, van hun relatie, zij heeft een gouden handdruk gehad. Omdat haar man een hoge topfuctie heeft/had bij de bank.
En ja dat kan je natuurlijk niet hebben als bank zijnde he :wink:

Maar er is nog enigzins hoop, wij hebben een bewijs in handen, die is door gestuurd naar trosopgelicht, en die willen eventueel nog een uitzending er aan gaan besteden in het najaar. En dat bewijs is dat ze wel degelijk een relatie hadden met elkaar, 2 jaar lang.(oplichter en bankmedewerkster)
Brief ligt ook bij de politie, hoop dat zij er ook nog wat mee gaan doen.

vakkiel
Berichten: 225
Lid geworden op: 02 mar 2008 20:32

Re: Doe geen zaken met Rabo Strevelsweg Rotterdam

Ongelezen bericht door vakkiel »

@ venantius
He venantius als je een echte kerel bent dan vertel je nog even de reden waarom de rabo je geweigerd heeft.......

Jan1
Berichten: 772
Lid geworden op: 15 nov 2003 19:16

Re: Doe geen zaken met Rabo Strevelsweg Rotterdam

Ongelezen bericht door Jan1 »

Diep in je binnenste kun je zelf wel bedenken waarom je afgewezen werd.

vakkiel
Berichten: 225
Lid geworden op: 02 mar 2008 20:32

Re: Doe geen zaken met Rabo Strevelsweg Rotterdam

Ongelezen bericht door vakkiel »

@venatius
Je merkt wel uit meerdere reacties hier dat men het ongeloofwaardig vindt dat de bank jou geen opgaaf van reden over de afwijzing geeft....

Kan het niet zo zijn dat de bank ergens achter is gekomen wat jij niet verwacht had, ze daarom de financiering hebben afgewezen en je hun daarom hiet zwart maakt ?

angel1978
Berichten: 11256
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Doe geen zaken met Rabo Strevelsweg Rotterdam

Ongelezen bericht door angel1978 »

dit draadje is in enkele dagen al 1.034 keer opgevraagd
Sommigen kicken hier nogal op het aantal reacties en/of het aantal lezers / bezoekers van een topic..
Helaas zegt dat vrij weinig.. Het gaat niet om unieke bezoekers en daarnaast zullen bijvoorbeeld de meesten zichten te wachten tot er eindelijk het antwoord komt dat niet gegeven wordt..

stofzuigertje

Re: Doe geen zaken met Rabo Strevelsweg Rotterdam

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Iedere bank mag iedereen zonder opgave weigeren, maar een reden noemen zou wel netter zijn.

Nu gaan andere hetzelfde zoeken en als je weet waarom je geen hypo kreeg zou je eventueel kunnen stoppen.

Nu word de verkoper van het huis meestal om verlenging ontbindings periode gevraagd wegens weigering zonder reden...
en ze moeten dan wel U extra tijd geven.
Met reden zouden ze eventueel als er werkelijk iets verkeerd zou zitten U dit kunnen weigeren en een andere koper zoeken, dus ook de verkoper van deze woning zou schade kunnen ondervinden van deze bank.

Als het een BKR notering zou zijn die fout is, moeten ze dat melden want ik kreeg ook ooit een BKR notering wegens het wisselen van een wanbetalende Abbo en mijn prepaid!

Dus voor ze weigeren wil ik ook graag de reden weten.
Zelfs bij BKR zitten regelmatig vele fouten in hun systeem!

vakkiel
Berichten: 225
Lid geworden op: 02 mar 2008 20:32

Re: Doe geen zaken met Rabo Strevelsweg Rotterdam

Ongelezen bericht door vakkiel »

@stofzuigertje
Jouw reactie is totaal onzinnig daar hier een heel andere situatie van toepassing is. ( oversluiten Doorlopend krediet )

@venantius
Jij voelt je heel belangrijk door het aantal hits, maar ik denk dat de meeste lezers aan de kant van de bank staan.....

stofzuigertje

Re: Doe geen zaken met Rabo Strevelsweg Rotterdam

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Gezien Uw Hans&Grietje Hypotheek waarbij Uw het huis opvreet zou ik geen reden weten voor weigeren.

Vermoedelijk is U al jarenlang klant bij deze Rabo?

Ik zou deze rekening dan ook opzeggen en elders proberen.
Via online bankieren zou ik gezien de kosten en nettere service U adviseren eens op www.triodos.nl te gaan kijken,
op DSB bank na nu de goedkoopste met slechts €13,75 per jaar voor het pasje.

Geen duur kantoor maar wel de milieuvriendelijkste en die geven wel snel en netjes antwoord.

PS, nog bedankt voor complimentje en ik hoop dat U elders nu wel tevreden zult zijn.
Niet Rabo Nederland maar deze vestiging zit fout!

Ouwe aap
Berichten: 514
Lid geworden op: 04 jan 2009 00:13

Re: Doe geen zaken met Rabo Strevelsweg Rotterdam

Ongelezen bericht door Ouwe aap »

Wat hebben jullie tegen venantius ? Waarom nemen jullie zijn klacht niet serieus ? Staat hij bekend als chronisch leugenaar ofzo ?
Ik vind het werkelijk ontzettend vreemd en triest wat hier gebeurd.

vakkiel
Berichten: 225
Lid geworden op: 02 mar 2008 20:32

Re: Doe geen zaken met Rabo Strevelsweg Rotterdam

Ongelezen bericht door vakkiel »

Kom op ! Het is toch zeer vreemd dat zijn hyp. aanvraag afgewezen wordt, hij hier schande van spreekt en zogenaamd de reden van afwijzing niet krijg of hier vermeldt ?

Klachten moeten serieus genomen worden en veel banken zijn de laatste tijd niet sterk bezig maar niet elke klacht is een TERECHTE klacht.

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: Doe geen zaken met Rabo Strevelsweg Rotterdam

Ongelezen bericht door SJZ »

Waarom nemen jullie zijn klacht niet serieus ? Staat hij bekend als chronisch leugenaar ofzo ?
Nou, Venantius heeft laten we zeggen een "bepaalde historie" op dit forum. Hij staat bekend als een chronische zeur over niet-bestaande problemen, en hij wist ook graag zijn eigen opmerkingen nadat er op gereageerd is. Soms over heel onschuldige dingen: ooit had hij een uitkering, en hij kwam op dit forum klagen dat hij zelf de postzegel moest betalen van brieven die hij naar het UWV moest sturen. Later had hij spijt dat hij "bekend" had ooit een uitkering gehad te hebben (wat op zich geen schande is), maar het is zo zuur voor mensen die dan serieus gereageerd hebben dat hij dan het oorspronkelijke bericht met de vraag helemaal wist. Tik maar eens Venantius in het zoekveld hierboven in, klik op zijn profiel en klik dan door naar "alle berichten van Venantius" en dan zie je wel waarom hij op dit forum op z'n zachtst gezegd "niet alleen maar populariteit verzamelt" .....

Nou, en zo zijn er vele, vele dingen gebeurd op dit forum rondom zijn vragen. En dan krijg je na een paar jaar dus zulke reacties ...

vakkiel
Berichten: 225
Lid geworden op: 02 mar 2008 20:32

Re: Doe geen zaken met Rabo Strevelsweg Rotterdam

Ongelezen bericht door vakkiel »

@SJZ
AMEN ! Je kunt niet OVERAL een probleem van maken.

Ouwe aap
Berichten: 514
Lid geworden op: 04 jan 2009 00:13

Re: Doe geen zaken met Rabo Strevelsweg Rotterdam

Ongelezen bericht door Ouwe aap »

Ok duidelijk....

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: Doe geen zaken met Rabo Strevelsweg Rotterdam

Ongelezen bericht door SJZ »

waardoor ik mij in mijn recht op vrije meningsuiting voel aangetast
Ik heb slecht nieuws voor je Venantius: jij bent niet de enige die recht heeft op vrijheid van meningsuiting.

Dat recht heb ik namelijk óók!

En alle andere bezoekers hebben dat recht óók.

En de mening van veel bezoekers is dat jij zeurt en dat je overal een probleem van maakt. Dat mogen ze zeggen. En ik vind dat je zeurt. Dat mag ik zeggen.

Jij vindt dat de huren in Nederland enorm verhoogd zouden moeten worden. Dat mag je zeggen. Veel bezoekers op dit forum zijn het daar niet mee eens. Dat mogen zij ook zeggen.

Dus ja, je hebt pech. Ook andere mensen dan jij hebben vrijheid van meningsuiting.

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: Doe geen zaken met Rabo Strevelsweg Rotterdam

Ongelezen bericht door mar42 »

[/quote]En ik vind dat de hypotheekrente aftrek moet vervallen. Op zijn minst voor mensen die de huren omhoog willen hebben.[quote]

Dan heb jij vast geen koopwoning??

Gesloten