Geachte Telfort webcare,
tot op heden heb ik of mijn cliënt nog geen reactie mogen ontvangen. Op welke termijn kunnen we dit verwachten?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telfort, hulp gevraagd.
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Telfort, hulp gevraagd.
@Zorgverlener
In de loop van week 35 bericht ik u opnieuw. Mijn excuses voor de lange wachttijd.
Daphne
In de loop van week 35 bericht ik u opnieuw. Mijn excuses voor de lange wachttijd.
Daphne
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 21 jul 2009 19:18
Re: Telfort, hulp gevraagd.
@Telfort webcare:
stopt u in de tijd van het onderzoek / wachttijd met het versturen van herinneringen en het ophogen van de incassokosten?
stopt u in de tijd van het onderzoek / wachttijd met het versturen van herinneringen en het ophogen van de incassokosten?
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Telfort, hulp gevraagd.
@Zorgverlener
Tot mijn spijt heb ik nog geen terugkoppeling ontvangen. Hierbij doe ik nog een keer een beroep op uw geduld. In de tussentijd hebben wij het dossier geparkeerd. Dat houdt in dat wij tussentijds m.b.t. financiële zaken, geen acties ondernemen. Spoedig bericht ik u verder.
Mijn excuses,
Daphne
Tot mijn spijt heb ik nog geen terugkoppeling ontvangen. Hierbij doe ik nog een keer een beroep op uw geduld. In de tussentijd hebben wij het dossier geparkeerd. Dat houdt in dat wij tussentijds m.b.t. financiële zaken, geen acties ondernemen. Spoedig bericht ik u verder.
Mijn excuses,
Daphne