LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort, hulp gevraagd.

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Zorgverlener
Berichten: 5
Lid geworden op: 21 jul 2009 19:18

Re: Telfort, hulp gevraagd.

Ongelezen bericht door Zorgverlener »

Geachte Telfort webcare,

tot op heden heb ik of mijn cliënt nog geen reactie mogen ontvangen. Op welke termijn kunnen we dit verwachten?

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Telfort, hulp gevraagd.

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@Zorgverlener

In de loop van week 35 bericht ik u opnieuw. Mijn excuses voor de lange wachttijd.

Daphne

Zorgverlener
Berichten: 5
Lid geworden op: 21 jul 2009 19:18

Re: Telfort, hulp gevraagd.

Ongelezen bericht door Zorgverlener »

@Telfort webcare:

stopt u in de tijd van het onderzoek / wachttijd met het versturen van herinneringen en het ophogen van de incassokosten?

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Telfort, hulp gevraagd.

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@Zorgverlener

Tot mijn spijt heb ik nog geen terugkoppeling ontvangen. Hierbij doe ik nog een keer een beroep op uw geduld. In de tussentijd hebben wij het dossier geparkeerd. Dat houdt in dat wij tussentijds m.b.t. financiële zaken, geen acties ondernemen. Spoedig bericht ik u verder.

Mijn excuses,

Daphne

Gesloten