Pagina 2 van 2

Re: Telfort, hulp gevraagd.

Geplaatst: 19 aug 2009 18:39
door Zorgverlener
Geachte Telfort webcare,

tot op heden heb ik of mijn cliƫnt nog geen reactie mogen ontvangen. Op welke termijn kunnen we dit verwachten?

Re: Telfort, hulp gevraagd.

Geplaatst: 20 aug 2009 15:58
door Telfort webcare
@Zorgverlener

In de loop van week 35 bericht ik u opnieuw. Mijn excuses voor de lange wachttijd.

Daphne

Re: Telfort, hulp gevraagd.

Geplaatst: 25 aug 2009 18:48
door Zorgverlener
@Telfort webcare:

stopt u in de tijd van het onderzoek / wachttijd met het versturen van herinneringen en het ophogen van de incassokosten?

Re: Telfort, hulp gevraagd.

Geplaatst: 01 sep 2009 14:02
door Telfort webcare
@Zorgverlener

Tot mijn spijt heb ik nog geen terugkoppeling ontvangen. Hierbij doe ik nog een keer een beroep op uw geduld. In de tussentijd hebben wij het dossier geparkeerd. Dat houdt in dat wij tussentijds m.b.t. financiƫle zaken, geen acties ondernemen. Spoedig bericht ik u verder.

Mijn excuses,

Daphne