LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vast vet van remia

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Belgarion

Re: Vast vet van remia

Ongelezen bericht door Belgarion »

Ik weet echt niet waar u zich druk om maakt, het gaat om de strekking, vast vet is lastig, en dat is opgelost als je vloeibaar gebruikt.

Ik ga toch ook niet klagen over alle reclames waar stoppen met roken wordt aangeprezen?

Corrie

Re: Vast vet van remia

Ongelezen bericht door Corrie »

Nee ik heb geen maatje meer.. Maar als deze mensen in de reklame een andere huidskleur hadden was ie allang van de buis !

Maar de aanhouder wint !!!!!!!

Op naar de lodenleeuw.. En anders zoeken we maar weer verder !

Wat zou ik hem graag uitreiken en die reklame maker !

win

Re: Vast vet van remia

Ongelezen bericht door win »

wat een discussie over wat een onderwerp en nee mensen niet iedereen die dik is kan hier wat aan doen en niet al het dik zijn is een ziekte.

Ooit gehoord van een eetstoornis ??
schijnbaar hebben de mensen op dit forum sorry sommige mensen net zon groot bord voor hun kop als de makers van de remia reclame.

Leuk he mensen die niet perfect zijn voor *** zetten terwijl sommige van die mensen dagelijks de dingen mee maken waar zo leuk over gedaan wordt.en hier aan onderdoor gaan

Het gaat er niet om vast of vloeibaar vet maar het schaamteloos voor gek zetten van mensen die hier niet op zitten te wachten.....

Je hoeft iemand met overgewicht heus niet te vertellen dat je 'gewoon' gezond moet eten en bewegen.
mensen alsjeblieft denk na voor je iets zegt en geef vooral geen oordeel over dingen waar je niets van weet

en trouwens hoezo mensen die ziek zijn hoefen het zich niet aan te trekken alsof je aan de buitenkant kan zien dat het door een ziekte komt we hebben nog steeds geen stikker op ons voorhoofd....

natasja31

Re: Vast vet van remia

Ongelezen bericht door natasja31 »

de mensen die hier hebben gereageerd met : maak je niet druk enz..., die zijn zeker niet dik, je kan er pas over meepraten als je zelf dik bent, en niet zeggen ga maar gezonder leven en sportten. :evil:

ja dit is een reclame die allang van de buis af moest wezen, want het doet mensen erg pijn, dikke mensen hebben al zo'n lage eigenwaarde en dat is alleen maar erger geworden door deze reclame, die ook nog eens in de zomer maanden op de buis is gekomen, dat dikke mensen zijn uitgescholden op het terras voor vast vet omdat ze bleven hangen in de stoelen!!!!!! zo durven dikke mensen helemaal nergens meer heen te gaan. en wordt het probleem alleen maar erger. :?

verschrikkelijk dat de reclame comissie code dit geen discriminatie vind.
Dus mensen stem met zijn allen op deze spot voor de loden leeuw.
en sorrie dat ik steeds het woord dikke mensen gebruik, maar anders begrijpen de dunne mensen niet wat ik bedoel, ik ben zelf ook te zwaar, ja ik sport en eet gezond DUH! en nee ik koop ook niks van remia.

pili

Re: Vast vet van remia

Ongelezen bericht door pili »

Volgens mij is degene die dit REMIA spotje bedacht heeft slank of mager en heeft waarschijnlijk ook geen familie en vrienden die last hebben van overgewicht.Maar zal toch wel een SPIEGEL in huis hebben.Of denkt dat persoontje dat hij of zij PERFECT eruit ziet.Als je dit soort goedkope spotjes bedenkt ben je voor mij al bij voorbaat OERLELIJK. Dik of dun.
Dus laat iedereen even op deze RANZIGE spot stemmen zodat REMIA met recht die loden troffee krijgt.

allemaal al in gebruik...

Re: Vast vet van remia

Ongelezen bericht door allemaal al in gebruik... »

Ik vind het juist een grappige reclame! Je ziet toch duidelijk dat ze overdreven hebben; ik heb tenminste nog nooit iemand gezien die niet door het supermarktpoortje kon en ze hebben expres een te klein stoeltje genomen etc.
Nee, ik vind deze Remia reclame juist leuk!
Ik stem voor de Loden Leeuw op de reclame van de shampoo-dame; dát vind ik nou ergerlijk!

franka spoorenberg

Re: Vast vet van remia

Ongelezen bericht door franka spoorenberg »

WAT EEN ONZIN!!
OM NU TOCH OOK AL HIEROVER WEER TE ZANIKEN!
HET IS EEN HARTSTIKKE LEUK SPOTJE.
MENSEN DIE ZICH AANGESPROKEN VOELEN MOETEN MAAR GEWOON NIET KIJKEN. ER ZIT EEN KNOP OP DE TV WAAR JE HEM MEE UIT KAN ZETTEN HOOR!!

yourie

Re: Vast vet van remia

Ongelezen bericht door yourie »

Typisch weer de Bananen republiek van Nederland........... LAten we ons eens druk maken om dingen die belangrijk zijn en niet om een commercial van 30 seconden.....Heel Nederland zakt naar de afgrond...................En de dunnerds en de dikkerds maken zich druk om een spotje.lekker belangrijk :oops:

Maaruh laat lekker die reklame vertonen!!! over 15 jaar is 'ie uniek, want dan staat zelfs op de hamburgerrs geprint: "Fastfood eten schaadt de gezondheid, het kan problemen met de gewrichten, bloedsomloop en hart veroorzaken." en dan krijgen we FASTFOOD paaltjes op het Treinstation.......Omdat het allemaal zo lekker belangrijk is

bergen

Re: Vast vet van remia

Ongelezen bericht door bergen »

ik snap het gezeur niet, ik lach me rot om de remia reclame. je moet toch ergens de humor van in kunnen zien.
een beetje zelfspot kan geen kwaad :lo: :P :P

koen

Re: Vast vet van remia

Ongelezen bericht door koen »

Mensen moeten zich niet overal zo druk om maken. daar wordt ik pas gek van.

Ritz

Re: Vast vet van remia

Ongelezen bericht door Ritz »

:o Deze reclame van Remia is ronduit kwetsend voor mensen met bijvoorbeeld een eetstoornis. Omdat deze reclame onaangekondigd op de buis verschijnt is wegzappen vaak zinloos.
:lol: In ieder geval ben ik blij dat deze reclame van de buis is want dit is toch wel het toppunt van wansmaak!
:wink: Daarom zou ik zeggen laat je niet te veel beïnvloeden door de reclame en blijf jezelf. Zorg goed voor jezelf en leef gezond. Alles met mate.

Kyara

Re: Vast vet van remia

Ongelezen bericht door Kyara »

Ik vind deze reclame niet leuk, waarschijnljik omdat ik zelf ook dik ben. Maar ik denk niet dat je kunt zeggen dat er gediscrimineerd wordt. De dikke mensen werken er zelf aan mee.
:cry:

paienne

Re: Vast vet van remia

Ongelezen bericht door paienne »

Mensen maak je niet te druk om onbelangrijke dingen. Dikke mensen zijn gezellige mensen en heel vaak aardige mensen. Dus alsjeblieft maak je niet druk erom. Heel Nederland maakt zich druk om commercials terwijl de tweedeling steeds groter wordt. De Verzekeringsmaatschappijen en banken met hun instituten zoals het BKR en de met de regering die achter hun staan worden wij nederlanders aan de lopende band belazerd. |Pensioenen worden gehalveerd, AOW gaten gecreeerd. Alles wat dierbaar was en sociaal wordt kapot gemaakt en uitbesteed aan commercie. De gezondheidzorg, De thuiszorg, De pensioenen, Openbaar Vervoer, De inspectie op scholen enz enz. Overal moet aan verdiend worden en dat doen ze over onze ruggen!!!!! En dan maar druk maken over een reclame spotje met aardige mensen die wat te dik zijn. Als de Nederlandse maffia (verzekeringen banken regering en alle grote bedrijven) niet snel gestopt wordt door Europeesche wetgeving en maar achter AMerika aan blijven hollen dan worden we allemaal zo mager als een lat dan is er niets meer te eten niet vast en geen vloeibaar vet meer!! Dan denken we met weemoed terug aan die vette jaren!!!

Appel70
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 okt 2003 21:14

Re: Vast vet van remia

Ongelezen bericht door Appel70 »

saai
Laatst gewijzigd door Appel70 op 26 mar 2004 22:28, 1 keer totaal gewijzigd.

martin17

Re: Vast vet van remia

Ongelezen bericht door martin17 »

:D Al dat gezeur over deze reclame is toch gewoon gel*l?
:lol: Het is toch normaal, dat in een reclame, zaken extra worden uitgelicht, aangezet of geaccentueerd?
:wink: Dit om juist de mensen aan het denken te zetten.
:wink: En zie hier, :evil: HET IS GELUKT :twisted: iedereen heeft het erover!!!!!
:idea: Dus, in het vervolg even nadenken, voordat je een reclame die JIJ slecht vindt, zooooooveel aandacht geeft :oops:

Herman6

Re: Vast vet van remia

Ongelezen bericht door Herman6 »

Laten we alsjeblieft eens ophouden met meteen te roepen dat iets discriminatie is! Het is misschien geen leuke reclame en niet smaakvol. Nou, dan stem je erop voor de Loden Leeuw. Bevalt het je echt niet, dan koop je het product niet meer. Klaar! Maar discrimintaie... dat woord is niks meer waard op deze manier :roll:

Gast

Re: Vast vet van remia

Ongelezen bericht door Gast »

Beste allemaal,

Ik vind dat de man die zich ervoor leent (de figurant ) aangeeft hoe erg dat dikke mensen het vinden om (ge)(mis)bruikt te worden in een commercial als deze.
Dit moet kunnen.

Hans Rotterdam

Nanny

Re: Vast vet van remia

Ongelezen bericht door Nanny »

Ik kan me wel voorstellen dat sommige mensen dit kwetsend vinden, maar die zullen wel vaker worden geconfronteerd met het feit dat ze zelf niet al te slank zijn. Het is gewoon een grappig spotje!

Bettie

Re: Vast vet van remia

Ongelezen bericht door Bettie »

We moeten ons niet overal over gaan opwinden, we moeten tegenwoordig al op zoveel dingen letten, we weten allemaal dat er dikke, zwarte, blauwe, gele, groene mensen op deze aarde rondlopen. We maken allemaal (ik bedoel ALLEMAAL) grapjes over mensen die er "anders" uitzien. DIT MOET KUNNEN

ICH

Re: Vast vet van remia

Ongelezen bericht door ICH »

Jonges waar zijn we nou helemaal mee bezig, het is een prachtige reclame en dikke lui moeten niet zeuren. DEze reclame is trouwens ook alleen maar genomineerd omdat alle vette lui van ons land er op hebben gestemd, gewone lui vonden hem vast wel cool.

Gesloten