Re: Wehkamp
Geplaatst: 04 aug 2009 10:56
Een kleine update:
Nadat wijzelf weer een mail hebben verzonden aan Wehkamp KlantenService is er eindelijk gereageerd.
We zijn net 15 minuten geleden gebeld door Wehkamp, zij hebben contact gehad met Acer.
Er is besloten dat Acer een nieuwe laptop moet geven, aangezien ze nu nog steeds niet kunnen aangeven hoelang de reparatie kon gaan duren.
Acer moet binnen 4 dagen contact met ons opnemen hierover.
As Acer zich niet aan de afspraak houd die Wehkamp en zij overeengekomen zijn, dan moeten we contact opnemen met Wehkamp.
We zijn blij dat Wehkamp eindelijk iets eraan doet, aan de andere kant is het weer zo jammer dat we (binnen) 4 dagen wat van Acer gaan horen, en daar komt natuurlijk weer bij dat wij moeten wachten op de nieuwe laptop.(Mits Acer de afspraken nakomt)
Ik hoop snel te kunnen posten dat het is opgelost.
Nadat wijzelf weer een mail hebben verzonden aan Wehkamp KlantenService is er eindelijk gereageerd.
We zijn net 15 minuten geleden gebeld door Wehkamp, zij hebben contact gehad met Acer.
Er is besloten dat Acer een nieuwe laptop moet geven, aangezien ze nu nog steeds niet kunnen aangeven hoelang de reparatie kon gaan duren.
Acer moet binnen 4 dagen contact met ons opnemen hierover.
As Acer zich niet aan de afspraak houd die Wehkamp en zij overeengekomen zijn, dan moeten we contact opnemen met Wehkamp.
We zijn blij dat Wehkamp eindelijk iets eraan doet, aan de andere kant is het weer zo jammer dat we (binnen) 4 dagen wat van Acer gaan horen, en daar komt natuurlijk weer bij dat wij moeten wachten op de nieuwe laptop.(Mits Acer de afspraken nakomt)
Ik hoop snel te kunnen posten dat het is opgelost.