Re: Ten einde raad met Ziggo
Geplaatst: 18 aug 2009 18:35
Hallo mede forum gebruikers,
Fijn te lezen dat er voor een aantal mensen aan oplossingen wordt gewerkt. Ik zou willen dat er, en dat hoeft echt maar 1 te zijn, iemand capabel is om mij ook eens een fatsoenlijk antwoord op mijn vragen/problemen met Ziggo te kunnen geven.
Ik zal een heel lang verhaal kort houden, omdat ik immers al hele lange verhalen met Ziggo aan het houden ben maar helaas blijven het eenzijdige dialogen van mijn kant welteverstaan.
In ieder geval bedankt voor de link naar het webteam. Dat gaat mijn laatste poging worden om Ziggo te behouden of om ze er uit te flikkeren.
Ik kan voor de 100 euro per maand die ik nu betaal, voor niet geleverde diensten, ook bij andere providers terecht. En ja, het is overal wel wat, maar ondanks dat ik tot aan 2008 altijd een hele fijne provider aan Ziggo heb gehad ben ik er nu toch wel klaar mee.
Oh, da's vervelend....ik wil op verzenden drukken en daar gaat mijn verbinding weer (dat is een van de oorzaken van ellende, continue netwerkverbinding: internet en telefonie eruit). Dat gebeurt 24 uur per dag tussen de 10 seconden en 10 minuten (10 minuten is echt mazzel). Even wachten dus weer, daar is ie, oh nee hij is alweer weg, daar komt ie weer, en helaas, nu even niet......Om gek van te worden. Als dit bericht hier staat dan heb ik echt heel even geluk gehad..
Webteam: mochten jullie dit lezen: een formulier is al verzonden. Ook een gelukstreffer trouwens.
Fijn te lezen dat er voor een aantal mensen aan oplossingen wordt gewerkt. Ik zou willen dat er, en dat hoeft echt maar 1 te zijn, iemand capabel is om mij ook eens een fatsoenlijk antwoord op mijn vragen/problemen met Ziggo te kunnen geven.
Ik zal een heel lang verhaal kort houden, omdat ik immers al hele lange verhalen met Ziggo aan het houden ben maar helaas blijven het eenzijdige dialogen van mijn kant welteverstaan.
In ieder geval bedankt voor de link naar het webteam. Dat gaat mijn laatste poging worden om Ziggo te behouden of om ze er uit te flikkeren.
Ik kan voor de 100 euro per maand die ik nu betaal, voor niet geleverde diensten, ook bij andere providers terecht. En ja, het is overal wel wat, maar ondanks dat ik tot aan 2008 altijd een hele fijne provider aan Ziggo heb gehad ben ik er nu toch wel klaar mee.
Oh, da's vervelend....ik wil op verzenden drukken en daar gaat mijn verbinding weer (dat is een van de oorzaken van ellende, continue netwerkverbinding: internet en telefonie eruit). Dat gebeurt 24 uur per dag tussen de 10 seconden en 10 minuten (10 minuten is echt mazzel). Even wachten dus weer, daar is ie, oh nee hij is alweer weg, daar komt ie weer, en helaas, nu even niet......Om gek van te worden. Als dit bericht hier staat dan heb ik echt heel even geluk gehad..
Webteam: mochten jullie dit lezen: een formulier is al verzonden. Ook een gelukstreffer trouwens.