Pagina 2 van 2

Re: Ten einde raad met Ziggo

Geplaatst: 18 aug 2009 18:35
door Patricia70
Hallo mede forum gebruikers,

Fijn te lezen dat er voor een aantal mensen aan oplossingen wordt gewerkt. Ik zou willen dat er, en dat hoeft echt maar 1 te zijn, iemand capabel is om mij ook eens een fatsoenlijk antwoord op mijn vragen/problemen met Ziggo te kunnen geven.

Ik zal een heel lang verhaal kort houden, omdat ik immers al hele lange verhalen met Ziggo aan het houden ben maar helaas blijven het eenzijdige dialogen van mijn kant welteverstaan.

In ieder geval bedankt voor de link naar het webteam. Dat gaat mijn laatste poging worden om Ziggo te behouden of om ze er uit te flikkeren.

Ik kan voor de 100 euro per maand die ik nu betaal, voor niet geleverde diensten, ook bij andere providers terecht. En ja, het is overal wel wat, maar ondanks dat ik tot aan 2008 altijd een hele fijne provider aan Ziggo heb gehad ben ik er nu toch wel klaar mee.

Oh, da's vervelend....ik wil op verzenden drukken en daar gaat mijn verbinding weer (dat is een van de oorzaken van ellende, continue netwerkverbinding: internet en telefonie eruit). Dat gebeurt 24 uur per dag tussen de 10 seconden en 10 minuten (10 minuten is echt mazzel). Even wachten dus weer, daar is ie, oh nee hij is alweer weg, daar komt ie weer, en helaas, nu even niet......Om gek van te worden. Als dit bericht hier staat dan heb ik echt heel even geluk gehad..

Webteam: mochten jullie dit lezen: een formulier is al verzonden. Ook een gelukstreffer trouwens.

Re: Ten einde raad met Ziggo

Geplaatst: 18 aug 2009 22:33
door JannaSpi
Hallo Patricia,
Hoop dat het je gaat lukken daarmee,en lees anders mijn voorgaande berichten wat ik o.a gedaan heb waardoor ze wel in eens snel konden komen en doe dat ook,want echt door dat te doen heeft uiteindelijk geholpen,want vind dit niet mogen. Succes gewenst.

Re: Ten einde raad met Ziggo

Geplaatst: 20 aug 2009 11:37
door Patricia70
Bedankt voor je reactie JanniSpi :wink:

Vandaag telefoon gehad van Ziggo (webteam) :D Eindelijk...

Probleem is erkend en er wordt nu naar een oplossing gezocht/gewerkt. Dus ik ben voor dit moment al weer wat positiever. Blij dat dit team in ieder geval bestaat en hopelijk gaat de klantenservice hier nog wat van leren.

Webteam: tot zover alvast bedankt. Zodra eea is opgelost zal ik dat hier ook vermelden.

Re: Ten einde raad met Ziggo

Geplaatst: 26 aug 2009 15:39
door Patricia70
Zoals gezegd: Een reactie nav de hulp van het webteam:

Ik ben door een van de medewerkers keurig en correct te woord gestaan. Deze heeft voor mij eea kunnen herstellen en verder heel goed opgelost. Zij het dat het afgesproken bedrag niet helemaal volgens afspraak is gecorrigeerd. Wellicht dat dit nog gaat gebeuren.

Maar voor dit moment ben ik erg tevreden met de genomen moeite.

Webteam: bedankt daarvoor :wink:

Re: Ten einde raad met Ziggo

Geplaatst: 30 aug 2009 13:14
door Martijn1001
Ziggo webteam Alex schreef:Hallo JesseJames,

Ik vind het vervelend om te lezen dat u er via onze klantenservice niet uit bent gekomen en dat dat alleen maar ergernis oplevert. Hiervoor onze excuses. Graag zouden wij met u deze problemen op willen lossen. Ik vraag u dan ook het volgende webformulier in te vullen, zodat wij contact met u op kunnen nemen.

https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam

Met vriendelijke groet,

Ziggo webteam Alex
Bloody shame dat die grote concerns werken met een call center vol randdebielen en dan met een paar medewerkers die hun (voor)naam wel kunnen schrijven de klagers op het internet 'onschadelijk' probeert te maken. Los het structureel op; werf op een ander niveau en geef de medewerker bevoegdheden.