LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] stargames
Re: stargames
ik ben dus ook zo een dompie die dacht goh 10 loten van de staatsloterij ..dat zit wel goed en ik wordt lid ..
maar niks blijkt waar te zijn ze zijn illegaal heb ik gehoord en de lotnummers kloppen niet ..
nou heb ik op mijn inschrijfbriefje gezien dat ik per 1-07-03 zou worden ingedeeld in een stargamesgroep ..maar ze hebben dus al vanaf 1-05-03 dat die oplichter aan me deur kwam al geld van me rekening afgetrokken elke maand ...tot nu
ik ga morgen aangifte doen bij de politie en ga bij mijn bank de boel terug boeken en hun laten blokkeren ..zodat ze niet nog meer afhalen
als iemand ook ervaring heeft met stargames laat het weten
maar niks blijkt waar te zijn ze zijn illegaal heb ik gehoord en de lotnummers kloppen niet ..
nou heb ik op mijn inschrijfbriefje gezien dat ik per 1-07-03 zou worden ingedeeld in een stargamesgroep ..maar ze hebben dus al vanaf 1-05-03 dat die oplichter aan me deur kwam al geld van me rekening afgetrokken elke maand ...tot nu
ik ga morgen aangifte doen bij de politie en ga bij mijn bank de boel terug boeken en hun laten blokkeren ..zodat ze niet nog meer afhalen
als iemand ook ervaring heeft met stargames laat het weten
echt je wordt er niet goed van ..nu inneens hoor ik op tv dat ze niet mallafide zijn ...
geez
geez
Voor diegene die lid zijn geweest of nog steeds zijn vraag ik me af of ze ook heel vaak post binnenkrijgen van die onzin als: 'Dhr/Mvr. xxxx, u bent de gelukkige winnaar van 25.000,-' 'Maar u moet eerst meedoen met de Duitse loterij alvoorens u uw prijs kan ophalen!'
Ik in ieder geval wel en de post komt ook allemaal uit Zuid-Limburg enzo daar vlakbij de Duitse grens. Dat zou dus betekenen dat Stargames zelfs hun database verhuurt. Verdienen ze ook weer aan
Ik in ieder geval wel en de post komt ook allemaal uit Zuid-Limburg enzo daar vlakbij de Duitse grens. Dat zou dus betekenen dat Stargames zelfs hun database verhuurt. Verdienen ze ook weer aan
Nieuws.
rechtspraak staatsloterij vs stargames. Ga naar internetsite
http://www.rechtspraak.nl/flashed.asp
click vervolgens op , nieuws;actualiteiten
dan staat aan de linkerkant zoeken
click op zoeken en vul in de regel "zoeken op tekstkenmerken" vul hierin Stargames
resultaat een paar regels , maar click op de hoofdregel die vetgedrukt is" stargames moet loterij staken".
Ik weet niet of wij van die misselijke activiteiten verlost zijn maar kenmerkend is het wel.
De konsumentenbond heeft mij laten weten dat er in mijn geval sprake was van dwaling.Aangezien ik ben afgegaan op hun gratis bod van 10 staatsloten waarbij zij mij altijd prijs garandeerden vanwege dit straatje.
rechtspraak staatsloterij vs stargames. Ga naar internetsite
http://www.rechtspraak.nl/flashed.asp
click vervolgens op , nieuws;actualiteiten
dan staat aan de linkerkant zoeken
click op zoeken en vul in de regel "zoeken op tekstkenmerken" vul hierin Stargames
resultaat een paar regels , maar click op de hoofdregel die vetgedrukt is" stargames moet loterij staken".
Ik weet niet of wij van die misselijke activiteiten verlost zijn maar kenmerkend is het wel.
De konsumentenbond heeft mij laten weten dat er in mijn geval sprake was van dwaling.Aangezien ik ben afgegaan op hun gratis bod van 10 staatsloten waarbij zij mij altijd prijs garandeerden vanwege dit straatje.
ik heb de incasso ingetrokken en aangifte gedaan bij de politei ...
StarGames komt bij mij de deur niet meer in hahahaha
StarGames komt bij mij de deur niet meer in hahahaha
Ik moet met een diepe rode schaamblos toegeven dat ik 2 dagen lang heb rondgelopen en bij mensen heb aangebeld om dit te verkopen..Ik had er geen flauw benul van wat het eigelijk was, was nog een jong meisje die zogenaamd heel veel zou verdienen..Dag 2 dat ik daar aankom , kom ik erachter dat de oude garde (de verkopers die dit al heel lang deden en vet veel poen verdiende ) allemaal valse namen gebruiken.Ook tegen mij ...Een ex medewerker bevestigde me dat.Nou dat kan niet kloppen dacht ik bij mezelf, dat mensen een valse naam opgeven als ze iets verkopen, dan is het nep..Laat die euro's maar gaan, heb de 2e dag ook nooit afgemaakt ...Gelukkig was het mij de 1e dag niet gelukt om er een aan iemand te verslijten , anders had ik me goed beroerd gevoeld...Was misschien naief om te denken veel geld makkelijk te verdienen, maar niet naief genoeg om te merken dat er iets niet ok was.