LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC heeft mij nu echt in de steek gelaten!

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: UPC heeft mij nu echt in de steek gelaten!

Ongelezen bericht door agro »

Ik mag van mijn verhuurder helaas geen schotel of antenne aan mijn buitengevel hangen, anders had ik dit direct gedaan!
Dat kunnen ze je niet verbieden, er zijn uitspraken over gedaan bij het europese hof, als je een mailtje stuurt, zal ik informatie naar je sturen.

Tals
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 aug 2009 12:07

Re: UPC heeft mij nu echt in de steek gelaten!

Ongelezen bericht door Tals »

Aha!! Oke, dat maakt het wel een stuk makkelijker om te gaan denken aan een schotel, kan ik ook mooi de kabel eruit gooien :P

Agro, ik stuur je vanavond een email! :)

dekzwabberhen
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 sep 2009 11:18

Re: UPC heeft mij nu echt in de steek gelaten!

Ongelezen bericht door dekzwabberhen »

agro schreef:
Ik mag van mijn verhuurder helaas geen schotel of antenne aan mijn buitengevel hangen, anders had ik dit direct gedaan!
Dat kunnen ze je niet verbieden, er zijn uitspraken over gedaan bij het europese hof, als je een mailtje stuurt, zal ik informatie naar je sturen.
Beste agro wil je mij ook die info sturen ik heb de zelfde problemen met schotel plaatsen.

Mijn email is: [email protected]


dekzwabberhen
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 sep 2009 11:18

Re: UPC heeft mij nu echt in de steek gelaten!

Ongelezen bericht door dekzwabberhen »

Beste agro,
bedankt voor je snelle reactie.
Ik heb nog niet alles gelezen, maar ik kan pas morgen hieraan verder werken, maar volgens mij zit er wel bruikbare info bij.

Groet dekzwabberhen

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: UPC heeft mij nu echt in de steek gelaten!

Ongelezen bericht door agro »

hierbij nog een publicatie van vrom

http://www.vrom.nl/docs/publicaties/wonen23279.pdf

dekzwabberhen
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 sep 2009 11:18

Re: UPC heeft mij nu echt in de steek gelaten!

Ongelezen bericht door dekzwabberhen »

agro schreef:hierbij nog een publicatie van vrom

http://www.vrom.nl/docs/publicaties/wonen23279.pdf
Beste AGRO,

weer bedankt voor de info, maar door mijn huurovereenkomst met verhuurder moet ik van centrale antenne systeem gebruik maken en een antenne opstellen is niet toegestaan (hier heb trouwens ook een maand abonnement voor).
Na verdere info, de schotel op een driepoot statief los opgesteld op mijn balkon, zodat er geen sprake meer is van een vaste muur bevesting.
Nu maar afwachten of de verhuurder hier weer bezwaar tegen maak.
groet dekzwabberhen.

Gesloten