Re: Ziggo nieuw modem drama / slechte service
Geplaatst: 05 dec 2009 10:38
We hebben eigenlijk nooit problemen gehad met Ziggo, maar onlangs zijn we verhuisd en hebben we een nieuwe modem gekregen...na een paar dagen viel mijn verbinding ineens weg, uiteraard ook geen telefoon meer dus konden we bellen met de mobiel, tikt lekker aan die kosten en vooral wanneer ze bij Ziggo een lijst afwerken van punten die je allemaal gelijk al hebt doorgegeven!
We moesten gewoon geduld hebben want de modem moest nieuwe firmware hebben en dat kon wel een paar dagen duren, ze waren er druk mee bezig!
We hebben een paar dagen heen en weer gebeld en om een nieuwe modem gevraagd, maar nee ze moesten en zouden een monteur langssturen want dan kon alles doorgemeten worden want het kon wel ineens aan hun verbinding(buiten) liggen.
Monteur is geweest, alles doorgemeten en alles was goed...Conclusie: De modem was dus wel kapot, nieuwe aangehangen en probleem was weg.
Uiteraard hoop ik dat het probleem blijvend verholpen is, ik heb er weer zo'n zelfde modem aangekregen een Ubee.
Zoals ik dus al zei, is dit de eerste keer dat ik echt even ontevreden ben geweest over Ziggo... en ook over de behandeling door klantenservice, volgens mij zitten daar mensen die totaal geen verstand hebben van het hoe en wat!
We moesten gewoon geduld hebben want de modem moest nieuwe firmware hebben en dat kon wel een paar dagen duren, ze waren er druk mee bezig!
We hebben een paar dagen heen en weer gebeld en om een nieuwe modem gevraagd, maar nee ze moesten en zouden een monteur langssturen want dan kon alles doorgemeten worden want het kon wel ineens aan hun verbinding(buiten) liggen.
Monteur is geweest, alles doorgemeten en alles was goed...Conclusie: De modem was dus wel kapot, nieuwe aangehangen en probleem was weg.
Uiteraard hoop ik dat het probleem blijvend verholpen is, ik heb er weer zo'n zelfde modem aangekregen een Ubee.
Zoals ik dus al zei, is dit de eerste keer dat ik echt even ontevreden ben geweest over Ziggo... en ook over de behandeling door klantenservice, volgens mij zitten daar mensen die totaal geen verstand hebben van het hoe en wat!