LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nieuw forum -> telefoonnummer wordt getoond

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Gizmo©

Re: Nieuw forum -> telefoonnummer wordt getoond

Ongelezen bericht door Gizmo© »

Heb het even heel snel aangepast. Schandalig dit.

Toolboy

Ongelezen bericht door Toolboy »

No comprende :roll:

vogels

Groet T

Angelibg

Ongelezen bericht door Angelibg »

@vogels,

volgens jou profiel mag jij nog niet aanwezig zijn, zonder toestemming van jou verzorgers, op dit forum,
en zeker niet op dit tijdstip. :lol: :lol:

Toolboy

vogels Haha balletje is nu gevallen.
Klopt k wist niet dat dat zichtbaar was/is.

vriendelijke groeten T

BBCS
Contacteer:

Ongelezen bericht door BBCS »

Ik ken een forum waar alles beter geregeld is. :wink:

Toolboy

Angelibg
Op uw genoteerde telefoon nummer kom ik veel tegen op google.

T

jor

Ongelezen bericht door jor »

BBCS schreef:Wedden dat de moderators alleen tijdens kantooruren op het forum zijn?
Er zijn helemaal geen moderators(volgens Tros-radar zelf ), wel een 4 tal mensen die het forum beheren.
Beheerders
Back-End Beheerders
domin8r Beheerders
TROS Radar Beheerders Site Admin
trosdevelopment Beheerders
Moderators
Er zijn geen moderators
http://forum.www.trosradar.nl/memberlis ... de=leaders

WarZir

Ongelezen bericht door WarZir »

jor schreef: wel een 4 tal mensen die het forum beheren.
Je kunt je (inmiddels wel) afvragen waar die dan zijn... :roll:
No offence, maar het wordt nu toch wel dieptriest (het is al middag) dat er nog steeds niets aan gedaan is, of zelfs niet even wat moeite nemen om hier te reageren met een "het is bekend en we zijn ermee bezig hoor" (is toch wel het minste?).

Om prive gegevens te vragen om uberhaupt te mogen inloggen, is al grensoverschreidend, maar het feit dat deze gegevens nu al een dag 'op straat' liggen is onverantwoordelijk en -noem het maar gerust- asociaal. Waar zijn jullie in godsnaam mee bezig???!!! :evil: Haal de site dan gewoon offline, zoals al eerder is voorgesteld.

Ik geloof dat we wel een nieuw item hebben voor de eerstvolgende Radar... (maar mag eventueel ook best onder de categorie 'koude douche', da's ook goed :mrgreen: ).

G7

Ongelezen bericht door G7 »

Ik dacht, laat ik me ook maar eens aanmelden en heb dat natuurlijk na jullie berichten gelezen te hebben, fictief ingevuld. Alleen word ik er ook iedere keer weer afgeflikkerd en moet ik steeds opnieuw inloggen. :roll:

Nou, het is wel even wennen hier hoor! :lol:

Ze hadden die smilies ook wel een beetje mogen aanpassen. Zijn echt nog uit de oude doos. Maargoed... wie ben ik!!!!

Moppentappers

Ongelezen bericht door Moppentappers »

Ik ga morgen gewoon even belletje plegen..
+31 (0)356774252
Mocht iemand anders ook die behoefte voelen, bovenstaande nummer heb je nodig.

Ratteke33

Ongelezen bericht door Ratteke33 »

Ben hier net nieuw en dacht nou Tros Radar dat zal toch wel een superforum zijn! En inderdaad tot mijn grote schrik stond inderdaad mijn telefoonnummer vermeld Ik vond het al raar dat ik dat invullen moest. Ben op vele forums actief zelfs als beheerder/moderator, maar vind dit echt schandalig hoor :evil: Helaas ook van mij de koude douche...

Waar zijn de moderators hier?? Dit is niet de eerste reactie lees ik wel.

midas50

Ongelezen bericht door midas50 »

Ben ook nieuw hier en inderdaad heel vreemd dat je persoonsgegevens zo maar op straat liggen.
Bedankt Tros radar.
Ook dat je voor elke handeling opnieuw moet inloggen, een hele verbetering...
Mijn persoonsgegevens zijn inmiddels gewijzigd, verwijderen lukte helaas niet.

jor

Op de Home pagina staat......
De komende tijd doen wij ons uiterste best om de nieuwe site te genezen van eventuele kinderziektes. Uw feedback is hierbij uiteraard van harte welkom.
Natuurlijk kunnen er kinderziektes optreden, alle begrip voor.Echter er zijn al talloze e-mails verstuurd met de vraag de fout met de voor iedereen zichtbare telefoon en geboortedatum gegevens op te lossen. je had toch gedacht dat de Sitebeheerders vooral in de begindagen erboven op zouden zitten, niets is helaas minder waar.
Fout 1 = prive gegevens zichtbaar !!
Fout 2 = ondanks vinkje plaatsen iedere keer opnieuw inloggen!!
Fout 3 = De activatie-emails komen slecht of zelfs niet aan, ik heb het 10 maal moeten doen om 1 activatie-email te krijgen en een andere bekende die al jaren op het forum aanwezig is heeft ondanks tientallen pogingen nog steeds geen activatie-email en kan niet met zijn oude nickname inloggen.
Het resultaat is voor Tros-Radar is een database met onzin-gegevens want niemand gaat zijn originele gegevens hier plaatsen natuurlijk. :idea:

jlthkoch

Ongelezen bericht door jlthkoch »

Alleen word ik er ook iedere keer weer afgeflikkerd en moet ik steeds opnieuw inloggen.
Hier hetzelfde probleem. Ik heb inmiddels ook mijn echte telefoonnummer verwijderd, want men is hier wel erg traag met het oplossen van problemen. Ik krijg ook opeens geen bericht meer als er gereageerd wordt in een topic waarin ik zelf actief ben.

Lieske1958

Ongelezen bericht door Lieske1958 »

Hoi,

Bedankt voor de waarschuwing.
Heb inmiddels ook mijn telefoonnummer aangepast.
Het is toch van de zotte dat dit getoont wordt.
Zal ook maar een mailtje sturen naar de redactie in de hoop dat ze daar terug zijn van vakantie en er iets aan doen.

groetjes, Lieske

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Geachte gebruikers,

Bedankt voor het aankaarten van de genoemde problemen.

Eerst even het meest urgente:

Het tonen van telefoonnummers en geboortedata was natuurlijk absoluut niet de bedoeling. Onze welgemeende excuses hiervoor!

Inmiddels is dit aangepast. U kun nu alleen nog uw eigen geboortedatum en telefoonnummer zien. Deze gegevens zijn voor anderen niet meer zichtbaar, behalve voor de Moderator.

Vandaar het vriendelijke verzoek van onze kant om deze gegevens, indien u deze uit voorzorg had 'vervalst', opnieuw naar waarheid in te vullen.

Wij zullen zsm op de andere problemen ingaan.

jor

Lieske1958 schreef:Hoi,

Bedankt voor de waarscuwing.
Heb inmiddels ook mijn telefoonnummer aangepast.
Het is toch van de zotte dat dit getoont wordt.
Zal ook maar een mailtje sturen naar de redactie in de hoop dat ze daar terug zijn van vakantie en er iets aan doen.

groetjes, Lieske
Punt is dat de beheerders ook een waardeloze database krijgen, niemand gaat toch de juiste gegevens plaatsen als ze zo zichtbaar zijn voor iedereen.Zeker in het begin had men er veel meer directe aandacht aan moeten besteden.

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

jor schreef: Fout 1 = prive gegevens zichtbaar !!
Opgelost, zie vorige post van TROS Radar Internet.
jor schreef:Fout 2 = ondanks vinkje plaatsen iedere keer opnieuw inloggen!!
Fout 3 = De activatie-emails komen slecht of zelfs niet aan, ik heb het 10 maal moeten doen om 1 activatie-email te krijgen en een andere bekende die al jaren op het forum aanwezig is heeft ondanks tientallen pogingen nog steeds geen activatie-email en kan niet met zijn oude nickname inloggen.
Zoals ook al per e-mail aangegeven, doen we ons best om ook 2 en 3 op te lossen.

ik77

Ongelezen bericht door ik77 »

Vandaar het vriendelijke verzoek van onze kant om deze gegevens, indien u deze uit voorzorg had 'vervalst', opnieuw naar waarheid in te vullen.
Gezien het feit dat er in eerste instantie nogal ondeskundig mee omgegaan is, vind ik het al erg genoeg dat mijn emailadres in de database voorkomt...
phpBB staat helaas niet bekend als een veilig forum als je niet alle updates bijhoudt en dan staat het nog steeds niet als erg veilig bekend.

TROS Radar heeft mijn e-mail adres. Dat is meer dan genoeg om me te kunnen bereiken. Het telefoonnummer heeft bij mij totaal geen zin, omdat ik toch niet opneem als het nummer niet bekend is... Wáárom willen jullie zo graag een telefoonnummer hebben?

jor

Nu de beheerders hebben aangegeven ermee bezig te zijn en de fout met de privégegevens is opgelost heb ik er weer alle vertrouwen in en zal ik in ieder geval de juiste data plaatsen.

Mvg jor.

Gesloten