LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Laat u niet in de maling nemen bij Foto Klein

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
marietje224

Re: Laat u niet in de maling nemen bij Foto Klein

Ongelezen bericht door marietje224 »

stofzuigertje
dus ik begrijp goed dat jij een eigen bedrijfje hebt?in dit soort dingen?
mag zeker niet je site neerzetten??? :evil:
nu wil mijn man wel in jan een duurdere lens kopen hoor vraag me ff niet wat voor...maar een witte dus die zijn al duurder...
en idd met stabilisatie enz dat heeft ie nu ook allemaal al,daar zit idd veel verschil in in de prijs.
althans bij hem dan :D

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Ik mag (zie forum regels) geen reclame maken voor mijzelf...

Ik heb nu 87 bedrijven (namen) en die bieden ook lenzen aan voor de meestal goedkopere toestellen...
Dus vaak lenzen zonder merk die soms uit fabrieken komen die ze ook met merk opdruk maken....

Dit zouden dus 2e keus of goedkopere coating op lens kunnen zijn, maar soms zit er totaal geen verschil tussen...
Ik verkoop alleen Sony, Nikon en Canon Boddy en lenzen voor meerdere merken...

Dus even Googlen of via www.vergelijk.nl of www.kieskeurig.nl zou je mijn winkels ook regelmatig vinden...
Gezien Uw vraag vermoed ik dat een concurrent in Lenzen goedkoper is...
De Boddy zoeken en die is daar duurder maar hij heeft meer en goedkopere lenzen!

Ik gun hem ook een goede winstmarge!

marietje224

hoi stofzuigertje

nee de body;s hebben we(2 van canon)en al wat lenzen,
nu wil hij graag een grotere lens...
ja de sites die je zoekt die ken ik wel...we gaan eens spitten tegen die tijd,jan is hij jarig en hij mag nog wat sparen,je zal wel een idee hebben wa die kosten bij de 2000 zeg maar....ach ben blij dat ie een mooie hobby heeft en ook gevraagd wordt voor fotografie dus....
jammer he dat je het niet mag nomen..grrrrrrrrrrrr

mukkiefuk

Ongelezen bericht door mukkiefuk »

@Bert Paardeslager.

Thx voor de correctie. Ik zag namelijk 't verschil niet. En misschien moet ik er voortaan een duidelijke smiley bijzetten.
Ik wilde namelijk alleen degene die over Foto Klein kaagt laten zien dat er flinke prijsverschillen kunnen zijn en dat ze dan niet gelijk de winkel moeten beschuldigen van oplichting maar zelf even moeten nadenken voor ze kopen. En gewoon een eventuele miskoop moeten kunnen verkroppen zonder hier een pagina vol te stampen met loze kreten die alleen zijn gebaseerd op eigen onvermogen.

nimospa

Ongelezen bericht door nimospa »

Hoi,

Ik wil niet zeggen dat ze oplichters zijn.
In mijn geval hadden ze niet echt de kennis in huis die ik verwachtte.
Ik heb een analoge spiegelreflex camera, een Nikon F50. Omdat ik niet zeker wist of ik m'n oude objectieven en flitser zou kunnen gebruiken op een digitale Nikon. Zomaar eens binnen gelopen om te vragen. Uit de naam zou ik denken dat ze een goed advies zouden kunnen geven. Nou niet echt dus.
Het zou niet mogelijk zijn om mijn oude objectieven te gebruiken. Het zou gewoon letterlijk niet passen. Alleen de duurste uit de prof serie zou met m'n oude objectieven overweg kunnen. Dus weer weg gegaan.
Bij een hele andere winkel, andere keten. werd me verteld dat de aansluiting wel zou passen, maar dat ik rekening moest houden met de verhouding van de beeld chip ten opzichte van de 35 mm film die ik van vroeger gewend was.
Dus nog een keer terug gegaan naar Foto Klein met m'n oude objectief. Omdat deze dichterbij zat dan die andere winkel. En weer: Nee is niet mogelijk, gaat niet passen. Mocht ook niet kijken naar de aansluiting van de objectieven.
Dus weer naar die andere winkel terug gegaan met mijn objectief. Daar werd de D90 direct uit de kast gepakt en kon zoveel testen en proberen als ik wilde. Ook werd er een standaard objectief bij gegeven om te vergelijken. Ik heb dus besloten om hier m'n camera te kopen.
Ben naderhand nog terug gegaan naar Foto Klein om te laten zien dat het wel past. Ze waren even niet echt vriendelijk op dat moment.....

marietje224

nimospa

nee anoloog past echt wel!
toevallig weet ik dit omdat mijn man zijn collega ook over ging.
nou heerlijk foto;s maken met je camera!
wat ook een leuke site is waar je lekker kan neuzen is..cam..maak het af en dan express.nl ik weet niet of ik hier de site neer mag zetten
alle tijd nemen ze daar voor je,zit wel in capelle maar online is het al leuk om lekker te snuffelen,en zoom.nl?

mijn man is een freak zeg maar...
heel veel plezier

Gesloten