LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tommy Teleshopping

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
loekl6
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 jan 2010 15:27

Re: Tommy Teleshopping

Ongelezen bericht door loekl6 »

tommyteleshopping is volgens mij een oplichtersbende ik had vorig jaar een product besteld(wel gelijk afgeschreven) maar er stond bij twee halen en maar een betalen ja mis zeker kreeg eindelijk na twee maanden mijn product thuisgestuurd na tig telefoontjes en ja hoor maar een product en geen twee weer gebeld word je gewoon voor leugenaar uitgemaakt want het is dus gewoon niet zo zegt men nou wat mij betreft opdonderen met die gasten ik bestel er nooit meer wat in ieder geval

hemrika
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 nov 2009 11:53

Re: Tommy Teleshopping

Ongelezen bericht door hemrika »

Mijn moeder heeft in augustus 2009 iets besteld, ze heeft het nu nog niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tijdens het bestellen werd netjes verteld dat het pas in september leverbaar was, geen probleem, mijn moedr vond dat niet erg,
in spetember, niets, in oktober weer niets, in november werd wel het geld van haar rekening afgeschreven en er kwam een brief met de mededeling dat het binnen 14 dagen geleverd zou worden, maar nee hoor, niets!!!!!!!!!!!!!!!
Nou dan maar even beelen, eerst met de vaste telefoon, kan niet, toestel blijft in gesprek, dan maar mobiel, kost maar 0,35 per minuut met een maximum van 17,50 , maar als je 10 minuten lag wordt doorverbonden en steeds even moet wachte, schite dat natuurlijk lekker op.
Ja, het pakket was onderweg hoor, voor de kerst heeft u het in huis!!!!!!, niet dus, weer bellen, weer hetzelfde verhaal, druk,druk,druk, maar het is verstuurd hoor, zaterdag heeft u het in huis!!! Track & trace nummer ? sorry, wat bedoelt u, ohhhhhh nee daar beginnen wij niet aan.
Ik boor, dan maar een email, na ruim een week krijgt mijn moeder antwoord,nou ja ,het antwoord was gericht aan mijn vader, slim, want de arme man is al bijna 3 jaar overleden en mijn moeder heeft kerig besteld op haar meisjesnaam, maar goed, of zij maar even haar adres, klantennummer en factuurnummer door wil geven? Pardon?
het pakje is toch al honderd keer verstuurd, jullie weten haar adres dus en een klanten - of factuurnummer?zou handig zijn als dat bij de correspondetie ook vermeld werd, ja, toch?
Nu zijn we 3 emails, 4 telefoontjes en heel veel maanden verder, maar mijn moeder is 84, 00 armer en heeft nog steeds haar spullen niet.
Volgende week gaan we aangifte doen, want in mijn ogen is dit pure diefstal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

fietser48
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jan 2010 14:57

Re: Tommy Teleshopping

Ongelezen bericht door fietser48 »

Dit kan ook bij onze bank asl je maar voor dat er twee maanden om zijn
ik heb dit ook gedaan

Co

Lief-meisje
Berichten: 26
Lid geworden op: 28 jan 2010 14:17

Re: Tommy Teleshopping

Ongelezen bericht door Lief-meisje »

Ik heb mijn product, een h2o mop wel gekregen. al hebben ze ook weer iets anders gevonden om toch nog irritant te zitten doen. ze houden elke maand 139,95 van mijn rekening af (terwijl er nooit een machtiging is afgegeven), ik betaalde per acceptgiro kaart. ik heb al verschillende keren met ze gebeld, en elke keer krijg ik de belofte dat ze het sluiten en dat ik niet meer wordt lastig gevallen. krijg ik vandaag tot mijn grote verbazing 3 smsjes van ze dat ze 139,95 euro niet konden afhouden van mijn rekening + een brief van een incasso bureau. ik weer gebeld, dat ik dat toch echt niet ga betalen. schenen die 3 smsjes een fout te zijn geweest, de computer was de schuldige :? en van het incasso bureau gingen ze zelf regelen. ik ben heel benieuwd, hier wordt je toch goed chagerijnig van :evil:

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Tommy Teleshopping

Ongelezen bericht door Guardian72 »

@ lief meisje - heb je wel elke keer die 140 euro teruggehaald?

Zo nee - alsnog doen en gelijk een selectieve blokkade laten aanleggen voor dit rekeningnummer.
Daarnaast - geef ze nog 10 dagen de tijd - en bij geen bevestiging (schriftelijk) en excuses alsnog aangifte doen.

Zomaar van iemands rekening afschrijven is diefstal.
Zeker omdat je al betaald hebt, en nooit een machtiging hebt afgegeven.

Lief-meisje
Berichten: 26
Lid geworden op: 28 jan 2010 14:17

Re: Tommy Teleshopping

Ongelezen bericht door Lief-meisje »

ik heb elke keer netjes mijn geld teruggehaalt. ik heb de ING dus dat gaat gelukkig nog wel vrij simpel. maar ik vind het wel schandalig dat dat zomaar kan. het is nu al 3 keer gebeurd dat de huur niet automatisch van de rekening af kon omdat zij onrechtmatig geld afhielden

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Tommy Teleshopping

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Da`s dan in elk geval iets.

Dan nog zou ik een selectieve blokkade aan laten brengen.
Als ze moeilijk doen - zij maken diefstal mogelijk door gebrek aan controle op machtigingen - dus even volhouden.

Lief-meisje
Berichten: 26
Lid geworden op: 28 jan 2010 14:17

Re: Tommy Teleshopping

Ongelezen bericht door Lief-meisje »

van mij krijgen ze geen cent meer, ik heb betaald en dat hebben ze telefonisch ook bevestigd dat zij dat ook konden zien. van mij mogen ze incassobureaus sturen en het voor de rechter laten komen. aan die betaallijn van hun betaal je je ook blauw, daar ben ik een beetje klaar mee. ik wacht rustig af wat ze verder gaan doen

elsstrik
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 feb 2010 15:04

Re: Tommy Teleshopping

Ongelezen bericht door elsstrik »

Nou dat is met toch wat, ik die altijd zo voorzichtig ben toch maar iets besteld bij Tommys Teleshopping, want ik dacht als ze op tv zijn zal het wel goed zitten.
Lekker naief he. En natuurlijk ook niets ontvangen, geen reactie op mails en telefonisch helemaal een drama.
Na het lezen van de berichten van andere gedupeerden, meteen mijn bank gebeld (RABO) en ja hoor binnen enkele wekdagen krijg ik mijn geld terug,
Dus mensen laat ze barsten en haal je centjes terug.
Succes Els :D

henny1964
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 jan 2012 22:06

Re: Tommy Teleshopping

Ongelezen bericht door henny1964 »

voel me genaait by tommy teleshopping voor als je iets ruilt de bh die veel te klein zijn en dan die pannen niet leveren
en dan nog 18 euries kwijd voor terug sturen
mensen koop niks meer by hun
je bent gewoon je geld kwijd als je iets terug stuurt
bellen en mailen heeft blijkbaar ook geen zin
zou de pannen krijgen maar tot heden ook niet gekregen
en tot me verbasing keek ik op hun site
verkopen ze die dingen niet meer is hun website aangepast
koop niks meer via de site voel me gewoon opgelicht
je krijgt een standaard mail van hun met dit er in


Geachte klant,

Hartelijk dank voor uw e-mail, die wij in goede orde hebben ontvangen.

Wij nemen uw vraag in behandeling en antwoorden u zo spoedig mogelijk.


Met vriendelijke groet,


Anita de Boer
KlantenService



Tommy Teleshopping B.V.
E. [email protected]
W. www.tommyteleshopping.com

dus ben benieuwd of ze regageren

mariellederooij
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 okt 2012 10:18

Re: Tommy Teleshopping

Ongelezen bericht door mariellederooij »

Ik wil ook een klacht plaatsen over de manier waarop je bij Tommy's teleshopping behandeld wordt. Zolang je iets besteld krijg je van de klantenservice bericht maar als er iets mis is met een product dan reageren ze niet.
Ik had n.l. in augustus een H2O stoommop besteld en deze ook gekregen. In principe was ik er tevreden over totdat hij na 4 weken niets meer deed. Ik heb contact opgenomen via de mail met de klantenservice, en ik mocht mijn stoommop terugsturen in een stevige doos(omdat ik de orginele verpakking niet meer had).
De stoommop zou vervangen worden! Wel kreeg het dvies om het pakket aangetekend op te sturen. (ondanks dat alles nog in de garantieperiode viel). Dit heb ik gedaan en was 8 euro kwijt om het pakket op te sturen. Vanaf dat moment heb ik ondanks een stuk of 10 mails niets meer vernomen. De klantenservice reageert nergens op. Ik krijg alleen steeds een automatische bevestiging dat ze de mail in behandeling nemen. Maar helaas geen reactie tot nu toe. Ook heb ik geprobeerd om de klantenservice te bellen maar na 10 minuten heb ik de moed opgegeven.
Het is toch onbegrijpelijk dat dit bedrijf zich dit kan permiteren.
Ik zal al mijn kennissen hiervan op de hoogte stellen en hun waarschuwen voor deze slechte behandeling bij Tommy's teleshopping. Dit was de eerste ne laatste keer dat ik er iets besteld heb. En naar mijn stoommop kan fluiten denk ik.

c.meeuwisz
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 okt 2007 16:08

Re: Tommy Teleshopping

Ongelezen bericht door c.meeuwisz »

Ik hier een gunstig bericht
Ik heb bij t.telesch een pan besteld en heb die keurig binnen 2 dagen ontvangen
c.h

AdriaanTimmers
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 okt 2012 18:24

Re: Tommy Teleshopping

Ongelezen bericht door AdriaanTimmers »

Van mij een tip, controleer altijd een aantal dingen voor je online besteld.

1. Contactgegevens
2. KVK gegevens
3. Rekeningnummer gegevens
4. Email
5. Algemene voorwaarden
6. Kleine lettertjes lezen, tegen de addertjes in het gras
7. leveringstermijn

Er zijn weinig webwinkels die eerlijk werken, altijd is er wel iets wat je dan achteraf ziet. Van mij een tip bestel alleen bij de grote webwinkels. www.wehkamp.nl, www.otto.nl www.arplaza.nl www.neckk.nl dit zijn de grotere ketens die het niet gezien hebben op jou €50! dan betaal je iets meer maar dan heb je ook echt wat!

geda
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 jan 2014 15:56

Re: Tommy Teleshopping

Ongelezen bericht door geda »

Ik stond op het punt bij Tele Shopping iets te bestellen. Voor de zekerheid toch maar even naar het forum van Radar geraadpleegd. Bleek achteraf wel zo verstandig. Ik heb wel vaker on line een product besteld. Nooit problemen hiermee gehad. Mijn advies is: bestel alleen online bij betrouwbare gerenommeerde firma's en raadpleeg op Internet consumentenforums.

Valere
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 apr 2014 11:15

Re: Tommy Teleshopping

Ongelezen bericht door Valere »

Ook ik heb 3 maanden moeten wachten op mijn pannenset. Ik heb ook verschillende mails en telefoons gedaan, dat inderdaad lekker aantikt!Probeer hen altijd te bellen vanaf 9h. Dan heb je meer kans iemand aan de lijn te krijgen. Toen ik de eerste keer iemand aan de lijn kreeg, zegde deze dat de bestelling de week dat volgende zou aankomen. Wat denk je? Niets,zero,noppes. De week daarop weer gebeld,nadat ik een mail had gestuurd met een afschrift van de bank en een maning dat dit in het openbaar zou komen (krant) en ik de tv zenders zou verwittigen van deze wanpraktijken. Ff terug gebeld nadat ik de mail had gestuurd,en nu zegde men mij weer dat de zending volgende week kwam.nu,dus 3 maanden later, een hoop foontjes en dreigende mail, is het gelukt en is mijn pannenset,dat goede kwaliteit is, aangekomen. Ik vind ook dat men moet verwittigen hoe lang het duurt voor de bestelling word verzonden. Ik zie nog leuke dingen die ik wil,maar ben bang dat ik weer maanden moet wachten+ de nodige meerkost voor telefoons.ik koop regelmatig via internet en Max. 3 dagen later heb ik de bestelling.

J Mulder
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 dec 2014 11:52

Re: Tommy Teleshopping

Ongelezen bericht door J Mulder »

Inderdaad volgens mij is het een zeer groot georganiseerde bende, die levert na maanden en direct geld van je rekening plukt. Wanneer je het terug stuurt omdat je niet tevreden bent, hebben ze het nog niet ontvangen. Dus maar weer dwingen dat ze gaan betalen en het bewijs met tracentrace meesturen.

Een vorige keer zouden ze mij het bedrag van de rekening trekken maar hadden dit niet gedaan, ik kreeg toen na een periode zomaar een laatste aanmaning in de bus verhoogd met 25 euro en een termijn van een paar dagen. Nooit eerder een nota ontvangen!
Dus denk je ga even bellen, maar dan blijkt dat per gesprek er een euro in rekening wordt gebracht, nou was al geïrriteerd maar laten we het maar doen. En je raad het al geen contact mogelijk weg geld!\

Advies doe hier geen zaken mee, tenzij je ellende wilt dan zeker doen!

KoenK
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 apr 2015 09:59

Re: Tommy Teleshopping

Ongelezen bericht door KoenK »

Boeven dat zijn het! Mijn vader ziet iets voor bij komen wat hem aanspreekt. Hij tijfeld maar belt toch de vrouw zegt dat er verzend kosten bij komt terwijl mijn vader had zien staan inclusief verzend kosten.. Dus mijn vader zegt als ik het nog een keer zie staan bel ik terug. Wat staat op de website gratis verzending. Mijn vader terug bellen maar na veel gezeik willen ze niks. Ze zegt dat hij morgen ochtend naar de klantenservice moet bellen.. Maar hij gaat eerst opzeggen dat ze niet hoeven op te sturen en anders gaat hij het bedrag stoneren. Niet bij hun bestellen dus.. Het is duur en veel gedonder krijg je ermee!

KoenK
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 apr 2015 09:59

Re: Tommy Teleshopping

Ongelezen bericht door KoenK »

Boeven dat zijn het! Mijn vader ziet iets voor bij komen wat hem aanspreekt. Hij tijfeld maar belt toch de vrouw zegt dat er verzend kosten bij komt terwijl mijn vader had zien staan inclusief verzend kosten.. Dus mijn vader zegt als ik het nog een keer zie staan bel ik terug. Wat staat op de website gratis verzending. Mijn vader terug bellen maar na veel gezeik willen ze niks. Ze zegt dat hij morgen ochtend naar de klantenservice moet bellen.. Maar hij gaat eerst opzeggen dat ze niet hoeven op te sturen en anders gaat hij het bedrag stoneren. Niet bij hun bestellen dus.. Het is duur en veel gedonder krijg je ermee!

apap
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jul 2015 13:20

Re: Tommy Teleshopping

Ongelezen bericht door apap »

ik heb het dossier van mijn ervaring met TT op internet gezet :

kijk op http://www.kijkinfo.nl/tt.

Erwin Corremans
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 jan 2016 17:46

Re: Tommy Teleshopping

Ongelezen bericht door Erwin Corremans »

In december bestelden wij een starshower telefonisch via de telefonische gegevens die je op televisie te zien krijgt (een betalend nummer). Toen de telefoniste voorstelde of wij wilden betalen na de levering, vond ik dat logisch en dacht ik dat dit de beste opportuniteit was. Dezelfde dag stelde ik vast dat ik hetzelfde product ook via het internet kon bestellen, goedkoper en zonder hun afterpay service (betalend). Ik annuleer dezelfde dag nog de telefonische bestelling, (bevestigd op mail) met deze reden en de melding dat ik een nieuwe bestelling geplaatst heb via internet (vanwege goedkoper). Ondanks mijn annulering krijg ik beide producten toch toegestuurd ! Ik stuur één van beide producten terug na telefonisch contact op 18 december 2015. Na 2 weken bel ik nog eens omdat ik nog steeds niets teruggestort heb gekregen. Antwoord : het was nog in behandeling. Daarna nog 2X teruggebeld. Telkens je belt , wordt je aardig lang aan het lijntje gehouden en moet je wachten op een operator, terwijl je belt op een dure betaallijn !!! Ik heb mijn geld eindelijk teruggestort gekregen op 14 januari 2016 !! Ik bestel nooit meer bij Tommy's teleshopping : de operator gaf mij niet alle informatie in het voordeel van de klant, de telefoonlijn is blijkbaar nog een extra verdienste voor de firma (heb hierdoor een hoge factuur gehad) en de service na verkoop is schandalig. Iedereen weze verwittigd : koop niets via deze firma !
Laatst gewijzigd door Radar op 25 jan 2016 11:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde bewering verwijderd

Gesloten