LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Belazerd door de Mediamarkt!
-
Re: Belazerd door de Mediamarkt!
Deze is ook wel leuk: ik kocht bij MM R'dam centrum gisteren een nieuwe telefoon, een siemens 'twinpack', voor 70 euro, uit een doos die inderdaad een beetje jofel leek (maar dat gold voor de hele stapel) maar wel goed afgesloten was met twee stevig aangespannen hoe-heten-die-dingen afsluitdraad, blijkt mij bij thuiskomst dat in het telefoonboek al de nodige contacten zijn opgeslagen! Ik ben wel wat gewend, maar toch. tistochwat!
Dat is een keuze van ze. De Mediamarkten zijn van franchiseondernemers die de mogelijkheid hebben om zelf hun prijzen te bepalen afhankelijk van wat er in hun regio gebeurd.GGG schreef: Los daarvan vind ik het niet echt slim van de Medimarkt om zo te werken.
Hoe zou u het vinden als AH of de Blokker voor verschillende regio's andere aanbiedingen had?
Ik kan me voorstellen dat een MM naast bijvoorbeeld een grote It's vestiging vaker moet prijsstunten dan een MM die daar geen "last" van heeft.
Maar buiten dat is de MM eigenlijk veel te duur met alles, m.u.v. een paar aanbiedingen die ze hebben. Als het geen aanbieding is zijn ze duurder dan de meeste winkels. En met aanbiedingen moet je ook goed letten op het juiste typenummer. De typenummers in de folders willen nog wel eens anders zijn dan het product in de winkel.
De MM, is een beetje een markt winkel geworden, je kan er prima afdingen. Dat is tenminste mijn ervaring, maar ja, ik ben dan ook brutaal!
De verkopers werken op provisie basis, dus voor € 40, gaan ze niet echt harder lopen, laat staan stelen.
De kunst is altijd als consument, let op de bonnen, doen we bij supermarkten ook, gaan mensen nog voor €0.10 terug naar de service balie!
MM, print de bonnen voor de kassa uit waar je bijstaat en laten je meelezen, akkoord, ja of nee? Als je als klant ja zegt, tja, denk dan zelf maar na!
Als je niet tevreden bent over het product of het is de volgende dag in de reclame, retourneer het product en haal het dan tegen de actie prijs!
Is een beetje nadenken nou zo moeilijk, of is het leuker om over € 5.00 te blijven zeveren? Sorry hoor!
Ik koop trouwens liever iets bij MM, dan bij de It's, die hebben garantie tot aan de deur!
De verkopers werken op provisie basis, dus voor € 40, gaan ze niet echt harder lopen, laat staan stelen.
De kunst is altijd als consument, let op de bonnen, doen we bij supermarkten ook, gaan mensen nog voor €0.10 terug naar de service balie!
MM, print de bonnen voor de kassa uit waar je bijstaat en laten je meelezen, akkoord, ja of nee? Als je als klant ja zegt, tja, denk dan zelf maar na!
Als je niet tevreden bent over het product of het is de volgende dag in de reclame, retourneer het product en haal het dan tegen de actie prijs!
Is een beetje nadenken nou zo moeilijk, of is het leuker om over € 5.00 te blijven zeveren? Sorry hoor!
Ik koop trouwens liever iets bij MM, dan bij de It's, die hebben garantie tot aan de deur!
Als je dat wel gedaan had, was er niets aan de hand geweest. Je geeft je portemonnee toch niet aan de kassière, je moet toch echt zelf het geld geven.GGG schreef:Verder heb ik toen op de kassabon geen acht geslagen.
Waar baseer je dit op??kaarsje69 schreef: De verkopers werken op provisie basis, dus voor € 40, gaan ze niet echt harder lopen, laat staan stelen.
Medewerkers bij mm krijgen gewoon een uurloon. And that's it.