LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] beroerde service v/d firma its

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Bulldog72
Berichten: 23
Lid geworden op: 16 sep 2009 15:08

Re: beroerde service v/d firma its

Ongelezen bericht door Bulldog72 »

Om direct te zijn ik denk dat is juist de punt. It's wilt geen contant geld geven, omdat ze zijn juist bang dat de persoon gelijk weg loopt. Mensen kan roepen dat het allemaal "oneerlijk" is, maar zo werkt het in de realitiet.

In iedere geval er is veel meer voorafgaande aan dit verhaal, en wij hebben alleen een deel gehoord.

alfatrion
Berichten: 22054
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: beroerde service v/d firma its

Ongelezen bericht door alfatrion »

Een tegoedbon is legitiem als ik een product wil ruilen zonder dat ik daar wettelijk recht op te hebben. Maar als men mijn product zo verliezen tijdens de reparatie, en ze me een tegoedbon zouden geven omdat dit nu eenmaal zo werkt in de realiteit, dat ze van mij een dagvaarding ontvangen op hun kosten, want zo werkt dat nu eenmaal in de realiteit.

Jouw stelling dat we niet genoeg weten, gaat niet samen met je stelling dat dit niet onredelijk is. Het is het een of het ander. Als je niet genoeg weet dan kan het zowel redelijk als onredelijk zijn.

Bulldog72
Berichten: 23
Lid geworden op: 16 sep 2009 15:08

Re: beroerde service v/d firma its

Ongelezen bericht door Bulldog72 »

alfatrion schreef:Een tegoedbon is legitiem als ik een product wil ruilen zonder dat ik daar wettelijk recht op te hebben. Maar als men mijn product zo verliezen tijdens de reparatie, en ze me een tegoedbon zouden geven omdat dit nu eenmaal zo werkt in de realiteit, dat ze van mij een dagvaarding ontvangen op hun kosten, want zo werkt dat nu eenmaal in de realiteit.

Jouw stelling dat we niet genoeg weten, gaat niet samen met je stelling dat dit niet onredelijk is. Het is het een of het ander. Als je niet genoeg weet dan kan het zowel redelijk als onredelijk zijn.
Cirkel logic op zijn best :D

Gesloten