Pagina 2 van 2

Re: beroerde service v/d firma its

Geplaatst: 06 okt 2009 16:21
door Bulldog72
Om direct te zijn ik denk dat is juist de punt. It's wilt geen contant geld geven, omdat ze zijn juist bang dat de persoon gelijk weg loopt. Mensen kan roepen dat het allemaal "oneerlijk" is, maar zo werkt het in de realitiet.

In iedere geval er is veel meer voorafgaande aan dit verhaal, en wij hebben alleen een deel gehoord.

Re: beroerde service v/d firma its

Geplaatst: 06 okt 2009 18:55
door alfatrion
Een tegoedbon is legitiem als ik een product wil ruilen zonder dat ik daar wettelijk recht op te hebben. Maar als men mijn product zo verliezen tijdens de reparatie, en ze me een tegoedbon zouden geven omdat dit nu eenmaal zo werkt in de realiteit, dat ze van mij een dagvaarding ontvangen op hun kosten, want zo werkt dat nu eenmaal in de realiteit.

Jouw stelling dat we niet genoeg weten, gaat niet samen met je stelling dat dit niet onredelijk is. Het is het een of het ander. Als je niet genoeg weet dan kan het zowel redelijk als onredelijk zijn.

Re: beroerde service v/d firma its

Geplaatst: 07 okt 2009 08:58
door Bulldog72
alfatrion schreef:Een tegoedbon is legitiem als ik een product wil ruilen zonder dat ik daar wettelijk recht op te hebben. Maar als men mijn product zo verliezen tijdens de reparatie, en ze me een tegoedbon zouden geven omdat dit nu eenmaal zo werkt in de realiteit, dat ze van mij een dagvaarding ontvangen op hun kosten, want zo werkt dat nu eenmaal in de realiteit.

Jouw stelling dat we niet genoeg weten, gaat niet samen met je stelling dat dit niet onredelijk is. Het is het een of het ander. Als je niet genoeg weet dan kan het zowel redelijk als onredelijk zijn.
Cirkel logic op zijn best :D