Pagina 2 van 2

Re: tele2

Geplaatst: 13 nov 2009 09:35
door WebServiceTele2
Geachte milco66

Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Graag zou ik u ook willen vragen om uw gebruikersnaam en eventueel de link naar dit topic toe te voegen aan de e-mail . Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]

Met vriendelijke groeten,

Webservice Tele2

Re: tele2

Geplaatst: 17 nov 2009 16:40
door milco66
Vandaag oemand van Tele 2 aan de lijn gehad. Natuurlijk alle begrip voor de vervelende situatie. Tele 2 kan inderdaad niets doen aan een actie van KPN. Logisch. Het feit dat ik klant ben bij Tele 2 en dus vindt dat Tele 2 verantwoordelijk is voor de procesbewaking en ik dus niet kan en hoef aan te kloppen bij de KPN, maar dat Tele 2 dit voor mij zou moeten doe komt niet erg aan bij Tele 2. Deze medewerker wist wel te vertllen dat het mijn schuld is, ik heb doorgegeven dat er geen actieve lijnen waren in mijn nieuwe huis. Dat ik dit niet kan controleren doet dan even niet ter zake. In het gesprek van 9-11 heb ik zelf aangegeven dat ik KPN wilde bellen, maar dit kon niet volgens Tele 2. Vervolgens vertelde de medewerker vandaag dat er misschien wel een oplossing was in mobiel internet, op mijn opmerking dat ik dit zelfde heb voorgesteld op 9-11, maar dat dit niet kon vanwege het feit dat er meteen een abonnement aan vast hing draaide hij om als een blad aan een boom. Inderdaad kon deze oplossing niet. Tele 2 beweert nu dat er oplossingen of coulance mogelijk was als ik maar niet mijn abonnement op had gezegd. Zelf heeft Tele 2 10-11 de deur voor oplossingen dicht gedaan, maar verwijt mij nu dat ik niet in gesprek gebleven ben. Er zal een afkoopsom betaald moeten worden, prima......... Als Tele 2 vindt dat zij nu aan alle voorwaarden voldaan heeft dan is dat maar zo. Ik ben de dupe van een actie van de telecom aanbieders dus dan zal ik blijkbaar ook het gelag moeten betalen. Ik bied dan ook mijn nederige excuses aan aan Tele 2, ik heb een te grote mond gehad, ik had zelf KPN moeten bellen met de vraag of er een werkende telefoonlijn in mijn nieuwe huis zat, ik had zelf het proces van de verhuizing moeten controleren en heb zeker niet het recht om deze verantwoordelijkheid bij Tele 2 neer te leggen (ik ben tenslotte maar een nietige klant). Ook had ik rustig moeten afwachten tot Tele 2 in haar almachtige wijsheid mij in haar almachtige goedheid een ander voorstel zou hebben gedaan, als zij dit tenminste wenselijk zou hebben geacht. Nogmaals mijn nederige excuses aan allen die ik ik onheus bejegend heb en ik zal vanzelfsprekend de kosten die mijn opzegging met zich meebrengt met een nederige glimlach per omgaande aan Tele 2 overmaken. Ik stap over naar een ander en zal nooit meer Tele 2 met mijn nietige vragen lastig vallen of een abonnement nemen bij Tele 2, dit verdient Tele 2 immers niet. Een nederig sorry.......................... :oops:

Re: tele2

Geplaatst: 17 nov 2009 23:22
door Bob Schurkjens
De problemen die Tele2 met KPN heeft of zou hebben, zijn voor jou als Tele2 klant niet relevant. Juridisch is het zo dat alleen Tele2 voor jou contractpartij is omdat je alleen een overeenkomst hebt met Tele2 en niet met KPN.

Je koopt in de supermarkt een brood. Dat brood blijkt niet goed te zijn. De supermarkt verwijst je vervolgens naar de bakker van het brood in plaats het probleem zelf op te lossen. Dat is wat Tele2 hier doet. Wel eens gehoord van "het kastje naar de muur"? Tele2 belazert klanten op deze manier dag en uit. Ik zou die afkoopsom daarom ook zeker niet betalen.