Ik heb dus dezelfde klachten als de TS.
Als iemand mij belt blijft de telefoon geregeld hangen.
Moet dan de batterij eruit halen voordat hij weer iets doet.
Op 22-09 ter reparatie aangeboden bij t-mobile. Na een week terug ontvangen met mededeling reset + software update v10t.
Bij het ophalen in de shop gaf hij al een keer aan geen simkaart geplaatst.
Keer opnieuw gedaan en hij deed het weer. Volgende dag gaf hij wederom de melding en bleef de telefoon ook weer hangen.
op 07-10 weer ter reparatie aangeboden en omdat ik alles al niet zo snel vertrouw maar meteen gevraagd wat er zou gebeuren als hij nu weer terug zou komen met dezelfde klachten. Volgens t-mobile moet het toestel 4x gerepareerd zijn voordat er een ander alternatief geboden kan worden.
Afgelopen zaterdag kwam mijn telefoon weer retour. Melding op de reparatiebon: softwareupdate v10t. Huh? dit was toch al gebeurd??
En dat kun je zelf eventueel thuis ook.
Vandaag dus wederom de telefoon ter reparatie aangeboden.
Heb er totaal geen vertrouwen meer in dat hij nu ineens wel goed zou zijn als hij terug komt(+ dat ik eerst de batterij kon verwijderen en het toestel opnieuw in moest schakelen terwijl ik met spoed een dokter nodig had voor mijn dochter!).Ik heb dus eigenlijk geen trek meer in het toestel + dat ik eigenlijk alsnog steeds voor kosten kom te staan.
Ik heb een tweeling van 10 weken waar ik steeds iemand bij moet zetten om op te passen. Moet naar de stad rijden om dat kreng in te leveren. Moet daar weer parkeer kosten betalen en de mensen die mij belden toen het toestel bleef hangen, kan ik gaan terug bellen waarvoor ze nu eigenlijk belden.
Ik ben dus benieuwd wat er nu gaat gebeuren want ik ga dat ding echt niet 5x aanbieden. Daar koop ik toch geen telefoon voor!(bijbetaald op abo)
Ik ga dit topic dus volgen om te zien wat er met TS gebeurt en zal jullie ook over mijn toestand op de hoogte houden.