LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kozijnenboer uit Emmeloord (of Rhoden?)

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
Nicki

Re: Kozijnenboer uit Emmeloord (of Rhoden?)

Ongelezen bericht door Nicki »

.
Laatst gewijzigd door Nicki op 06 apr 2010 20:06, 1 keer totaal gewijzigd.

RoelSambora

Ongelezen bericht door RoelSambora »

Het is inderdaad raar dat sommige mensen wel gebeld worden en anderen niet. Uiteraard is de kozijnenboer van de week niet langs geweest. Maar is er gebeld om een andere afspraak te maken. Geen idee wat ik er van moet denken, we zien wel weer wat er gebeurd!

vijver

Ongelezen bericht door vijver »

Zie mijn laatste bericht op Laborakozijnen. d.d. 15 december 2009

marianneenroland

Ongelezen bericht door marianneenroland »

en deze ook even 'up-pen' zodat iedereen het hele verhaal kan lezen...

Nicki

Ongelezen bericht door Nicki »

Het is al even geleden dat ik hier iets heb gepost, aangezien ze hier zijn geweest. André persoonlijk en een vriend van hem. Deze vriend heeft het deurpaneel erin gezet. En zou nog terug komen voor de afwerking en 1 balkonplaat.. Serieus het gaat echt alleen nog maar over een uurtje werk. Misschien nog niet eens.. En de plaat staat al op maat gesneden klaar!! Blijkbaar is dit toch een enorme moeite!!
De vriend van André wilde ons wel helpen, maar na hem gesproken te hebben blijkt dat André hem niet heeft betaald.. Hij gaat natuurlijk niet gratis werken hier. (geef hem eens ongelijk.) Anyway, we hebben natuurlijk niks meer vernomen van André.. En zijn dit zo beu.. Ik zal Labora zo nog een mail sturen, in de hoop dat we een reactie krijgen..
Succes maar weer..
Groetjes Nicki.

marianneenroland

Ongelezen bericht door marianneenroland »

Inmiddels hebben we een reactie mogen ontvangen, op het juiste mailadres zelfs.
Daarin werd aangegeven dat zij na 5 mei tijd hebben in hun planning om bij ons langs te komen (o wat zijn we gelukkig, ze hebben tijd voor ons).

Ik heb ze wederom gevraagd om ons te bellen voor een afspraak, dat gaat wat makkelijker dan via de mail.
Ben benieuwd.

Gesloten