LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Heeft Lakeman de kleine man geholpen?

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
rvkeuken
Berichten: 584
Lid geworden op: 29 dec 2006 08:19

Re: Heeft Lakeman de kleine man geholpen?

Ongelezen bericht door rvkeuken »

1. lakeman zorgt voor veel meer kabaal dan hendricx (wat een *** naam, iig die andere dus) (dus idd sensatie)
2. volgens zijn eigen site heeft lakeman een product geadviseerd van voor de rommelproducten (dus misschien is hij niet schuldig)

Noble
Berichten: 1128
Lid geworden op: 13 dec 2006 12:23

Re: Heeft Lakeman de kleine man geholpen?

Ongelezen bericht door Noble »

Peter-O schreef:Dit legt naar mijn idee ook een smet op radar. Je zou mogen verwachten dat radar onderzoek doet naar de wie of wat er aan/op de tafel komt. Legio lease was wel het grootste uitmelk systeem van zijn tijd.

Hoe komt het of kan het dan, dat radar nu zo met lakeman wegloopt?? Het enige dat ik kan bedenken is sensatie, en dat is dan gelukt. Maar waar staat radar dan?
Hier sluit ik gelijk aan met de reactie rvkeuken,
volgens zijn eigen(lakeman) site
oeiii, áls dit zo is... heeft RADAR een flinke steek laten vallen.
Ik kan mij dan wél weer voorstellen dat Lakeman dit "geheim" wil houden ..

stel je voor:
Je pakt éérst je klanten met legiolease aansmeren....
en dán ga je aan de andere kant staan en schreeuwen:
kom maar ik zal je helpen tegen deze schurken...

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: Heeft Lakeman de kleine man geholpen?

Ongelezen bericht door SJZ »

Misschien moeten we Lakeman maar vergelijken met een pyromaan die bij de brandweer werkt. Eerst lekker brandstichten, en daarna als brandweerman de held uithangen dat je zo goed voor je medemens bent.

stofzuigertje

Re: Heeft Lakeman de kleine man geholpen?

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Pieter Lakeman wil minder als 2000 sukkels helpen die voor het tekenen niet hebben gelezen of niet hebben doorgevraagd als ze het niet begrepen....

Deze Gek veroorzaakt nu bij vele duizenden spaarders en betaal rekening houders problemen en die groep is groter als die van hem!

Dus onschuldige spaarders en rekening houders komen nu in problemen...
Ik kan nu een acceptgiro wegens door hem veroorzaakte problemen alleen om 3.25uur afgelopen nacht insturen!

Als er mensen te laat zijn met insturen, mogen we hem dan de extra incasso kosten laten betalen omdat hij onschuldige die geen fout contract tekende onnodig dupeerde?

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: Heeft Lakeman de kleine man geholpen?

Ongelezen bericht door Janny »

Heeft Lakeman de kleine man geholpen?
Die vraag, stelling stelde ik op 8 oktober, nu 12 oktober zijn de vooruitzichten duidelijker geworden, en mijn vraag naar in aanneem beantwoord.
Dhr Lakeman heeft de kleine man niet geholpen maar schijnbaar een duwtje over de rand gegeven.Kleine mensen stonden vroeger in de Gym rij altijd achteraan. Nu ook weer, bij het opruimen moet daarvoor een fijne bezem gehanteerd worden.
Dat heeft Dhr Lakeman met zijn oproep wel weer bewezen. er gebeurt schijnbaar niets zonder dubbele bodem. Maar o wee! wat zit ertussen die twee bodems, iets wat verstopt is en tevoorschijn komt. Zie maar de www. die naar Meneer Lakeman verwijzen.
Mensen heel veel sterkte, we zullen heel veel wijsheid nodig hebben.
Groet janny

Consumentt
Berichten: 758
Lid geworden op: 20 nov 2005 19:27

Re: Heeft Lakeman de kleine man geholpen?

Ongelezen bericht door Consumentt »

Zak tabak Lakeman zorgt ervoor dat legio mensen dadelijk (misschien wel voor het eerst) betalingsachterstand krijgen bij energiemaatschappij, ziektekostenverzekering, telefoonmaatschappij, internetprovider, hypotheekbank, etc, etc :twisted:

Noble
Berichten: 1128
Lid geworden op: 13 dec 2006 12:23

Re: Heeft Lakeman de kleine man geholpen?

Ongelezen bericht door Noble »

Er zullen zondermeer een aantal betalingen te laat geschieden.
Is dat een écht probleem voor de mensen die géén probleem hadden??

Ik denk het niet, mijn spik-spinter-nieuwe ASN zal snel actief zijn...
en ik denk dat andere mensen óók snel een alternatief zullen hebben.

De betalingsproblemen zullen ontstaan bij... juist.. de gedupeerden...
maar ze zullen toch wel lekker slapen want DSB is straks niet meer....

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: Heeft Lakeman de kleine man geholpen?

Ongelezen bericht door Janny »

Lakeman heeft de kleine man een loer gedraaid. Nu is het niet meer mogelijk om op een behoorlijke manier en binnen afzienbare tijd de probleemhypotheken op te lossen, terwijl juist daarvoor een goede aanzet was gegeven en de oplossing in gang was gezet.
Nu zijn de gelden die daarvoor beschikbaar waren opgenomen, en dus!!niet meer voor handen. waar moet het nu van afgewerkt worden.?
Bovendien zijn die mensen die hier part nog deel aan hadden, zij die honderd en meer hadden staan, beschadigd, Wat is het doel van dit zinlose overhaastte handelwijze . DSB kapot maken. Nou daar schiet je mee op, niets dus. Je hebt geld nodig om schulden te kunnen betalen. De schulden zijn er nog en de gelden zijn weg, op advies van dhr Lakeman.
janny

debeurd
Berichten: 106
Lid geworden op: 09 okt 2008 03:19

Re: Heeft Lakeman de kleine man geholpen?

Ongelezen bericht door debeurd »

Beste Janny,

Ben je boekhouder, financieel analist, register accountant? Je gedraagt je namelijk wel zo maar je komt toch op mij over als een gillende keukenmeid.

Hoe komt het dat jouw professie niet strookt met hoe je op me overkomt? En mocht je inderdaad die gillende keukenmeid zijn, zou je je dan niet eens gaan bemoeien met zaken waar je wel verstand van hebt? Het is gewoon genant wat jij af en toe te berde brengt.

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Heeft Lakeman de kleine man geholpen?

Ongelezen bericht door Janneke52 »

nou debeurd, ieder weldenkend mens zal het zo zien.

Door die oproep, van die zot, om je spaargeld op te nemen, is de bank failiiet.
Wie moet de spaargelden uitbetalen?? JUIST... u en ik en miljoenen nederlanders.
Hoe je het ook wendt of keert, het zal door de belastingbetaler betaald moeten worden.

debeurd
Berichten: 106
Lid geworden op: 09 okt 2008 03:19

Re: Heeft Lakeman de kleine man geholpen?

Ongelezen bericht door debeurd »

Nou Janneke ik kan je verklappen dat zonder die oproep dsb ook failliet zou gaan, het is nu alleen wat versnelt.

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Heeft Lakeman de kleine man geholpen?

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Ja en jij weet dat.
Dan moet je er werken!!!!!!!!

debeurd
Berichten: 106
Lid geworden op: 09 okt 2008 03:19

Re: Heeft Lakeman de kleine man geholpen?

Ongelezen bericht door debeurd »

Doe is niet zo verschrikkelijk simpel Janneke.

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Heeft Lakeman de kleine man geholpen?

Ongelezen bericht door Janneke52 »

en jij niet zo denigrerend :shock:

Amsterdam_Atlanta
Berichten: 326
Lid geworden op: 06 okt 2009 11:27

Re: Heeft Lakeman de kleine man geholpen?

Ongelezen bericht door Amsterdam_Atlanta »

Als kleine man deed je zaken met de duivels hunzelf. Dat kan 3 redenen hebben:
A. Hebzucht B. Domheid C. Naief

Of een combinatie.

Amsterdam_Atlanta
Berichten: 326
Lid geworden op: 06 okt 2009 11:27

Re: Heeft Lakeman de kleine man geholpen?

Ongelezen bericht door Amsterdam_Atlanta »

Janneke, Debeurd heeft gelijk. Wat Dirk & Hans samen met Jelle op TV vertelde klopte gewoon niet. Die verklaarden waar Jelle erbij zat dat de regeling niet meer dan Eur 26m zou kosten. En nu blijkt dat het meer dan 100 miljoen zou kosten voor een kleine 2000 gedupeerden. Nou als je alle gedupeerden tegemoet wil komen dan is dat Eur 400-500 miljoen.
Iedereen snapt toch dat de DSB dan technisch falliet is.

gtp
Berichten: 596
Lid geworden op: 16 mar 2009 11:02

Re: Heeft Lakeman de kleine man geholpen?

Ongelezen bericht door gtp »

gisteravond is duidelijk geworden dat dit een afspraak was tussen jelle en dirk om het juiste bedrag NIET naar buiten te brengen want dan was DSB al gelijk onder curatele gesteld. Het geschatte bedrag zou zo'n beetje 85 miljoen zijn, dit betekende 1/3/ van het eigen vermogen en dan is de solvabiliteit onvoldoende .

Altijd wat anders
Berichten: 145
Lid geworden op: 24 sep 2009 14:22

Re: Heeft Lakeman de kleine man geholpen?

Ongelezen bericht door Altijd wat anders »

Steunfonds Hypotheken gaat het opnieuw proberen

Weinig kans lijkt me...

Amsterdam_Atlanta
Berichten: 326
Lid geworden op: 06 okt 2009 11:27

Re: Heeft Lakeman de kleine man geholpen?

Ongelezen bericht door Amsterdam_Atlanta »

GTP, klopt helemaal. Volgens de hier gevolgde logica, zou Jelle dus aangeklaagd moeten worden, daar hij essentiele informatie heeft achtegehouden. Hierdoor konden niet alle klanten, met name de bank klanten een objectieve beslissing maken. Jelle heeft meerdere keren de mogelijkheid gehad de waarheid te spreken en Dirk en Hans hun aanames te weerleggen. Jelle ging echter puur en alleen voor het belang van enkele gedupeerden uit zijn stichting.

gtp
Berichten: 596
Lid geworden op: 16 mar 2009 11:02

Re: Heeft Lakeman de kleine man geholpen?

Ongelezen bericht door gtp »

Wat vind je ervan dat jelle betaald zou worden door dirkkie???

Gesloten