nog altijd blij met Ziggo?
lol
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ZIGGO alles in 1 werkt prima
Re: ZIGGO alles in 1 werkt prima
Hallo, ik kreeg net een antwoord op mijn klacht:
Geachte mevrouw,
Uit onze administratie is gebleken dat u al telefonisch contact heeft gehad met de Klantenservice betreffende uw vraag of storing. Deze kwestie is toen behandeld door een van onze medewerkers en ik ga er zodoende vanuit dat uw probleem verder wordt behandeld.
Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat voor u klaar op 0900-1884 (€ 0,10 per minuut). U bereikt ons op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Natuurlijk kunt u altijd terecht op www.ziggo.nl voor het laatste nieuws, het weer, entertainment en meer. Bent u al bekend met Thuishelp? Hiermee kunt u via de computer onder andere gemakkelijk en gratis chatten met onze Klantenservice. Klik hier voor meer informatie.
====
hier zou je toch werkelijk gek van worden? niet eens de brief gelezen!! zulke werknemers zouden bij mij niet werken, dat kan ik je verzekeren. geen wonder dat iedereen radeloos wordt als je met deze jongens moet bellen e/o schrijven, hopende dat een serieuze klacht wordt afgehandeld.
mijn antwoord:
Geachte Richard Fok.
heeft U de brief wel gelezen???
WELKE administratie van u?? daaruit is gebleken dat wij telefonisch contact is geweest betreffende deze klacht?
wij hebben GEEN ik herhaal GEEN telefonisch contact gehad met de klantenservice of welke service dan ook!!
ik heb NU 3 keer deze brief verzonden naar ZIGGO klachten lijn, en ik verwacht dan ook dat mijn klacht serieus wordt behandeld.
LEES de brief en DOE WAT AAN MIJN KLACHT!
groet,
ik weet niet meer wat te doen. vrijdag wordt meegedeeld na een schriftelijke klacht: wij reagen binnen 4 uur !! Nu 3 brieven later wordt je afgescheept met zo,n onbenullig briefje.het is om gek van te worden.
ik hou jullie op de hoogte!
Anna.
Geachte mevrouw,
Uit onze administratie is gebleken dat u al telefonisch contact heeft gehad met de Klantenservice betreffende uw vraag of storing. Deze kwestie is toen behandeld door een van onze medewerkers en ik ga er zodoende vanuit dat uw probleem verder wordt behandeld.
Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat voor u klaar op 0900-1884 (€ 0,10 per minuut). U bereikt ons op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Natuurlijk kunt u altijd terecht op www.ziggo.nl voor het laatste nieuws, het weer, entertainment en meer. Bent u al bekend met Thuishelp? Hiermee kunt u via de computer onder andere gemakkelijk en gratis chatten met onze Klantenservice. Klik hier voor meer informatie.
====
hier zou je toch werkelijk gek van worden? niet eens de brief gelezen!! zulke werknemers zouden bij mij niet werken, dat kan ik je verzekeren. geen wonder dat iedereen radeloos wordt als je met deze jongens moet bellen e/o schrijven, hopende dat een serieuze klacht wordt afgehandeld.
mijn antwoord:
Geachte Richard Fok.
heeft U de brief wel gelezen???
WELKE administratie van u?? daaruit is gebleken dat wij telefonisch contact is geweest betreffende deze klacht?
wij hebben GEEN ik herhaal GEEN telefonisch contact gehad met de klantenservice of welke service dan ook!!
ik heb NU 3 keer deze brief verzonden naar ZIGGO klachten lijn, en ik verwacht dan ook dat mijn klacht serieus wordt behandeld.
LEES de brief en DOE WAT AAN MIJN KLACHT!
groet,
ik weet niet meer wat te doen. vrijdag wordt meegedeeld na een schriftelijke klacht: wij reagen binnen 4 uur !! Nu 3 brieven later wordt je afgescheept met zo,n onbenullig briefje.het is om gek van te worden.
ik hou jullie op de hoogte!
Anna.
Re: ZIGGO alles in 1 werkt prima
Verder geen klachten, een prima stabiele verbinding met een leuke netto internetsnelheid,kaarsje69 schreef:nog altijd blij met Ziggo?
lol
Vriendelijke groeten,
Ulbe.
Re: ZIGGO alles in 1 werkt prima
toch raar dat er mensen zeggen dat samsung troep is ik kan niets anders dan goed zeggen over samsung spullen en niets dan slechts over humax.
zo zie je maar weer dat een gebruikers ervaring afhankelijk is van zijn eigen smaak en kennis
zo zie je maar weer dat een gebruikers ervaring afhankelijk is van zijn eigen smaak en kennis