LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] meer als 300 procent incasso door LAVG deurwaarders

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
vlisic
Berichten: 21
Lid geworden op: 18 okt 2007 20:51

Re: meer als 300 procent incasso door LAVG deurwaarders

Ongelezen bericht door vlisic »

Amanda,

Ik ben er nog niet mee klaar. Voor medewerking aan de beslaglegging vraagt de bank een vergoeding van euro 100, dat ik dus mag betalen. Dit moet dus nog maar zien terug te krijgen. van lavg????? Bovendien verwacht ik excuses van deze haaien. zo'n beslag kost je bij een hoofdsom van 44 euro inclusief de bankkosten 450 euro !! Bovendien kun je 4 weken lang niet over je eigen geld beschikken. Zou dus zo maar kunnen dat je de huur/hypotheek/energienota oid tijdelijk niet kunt betalen en hierdoor ook bij deze instanties in de problemen kunt komen. Al bij al zijn dit wel heel erg zware middelen voor zo'n klein bedrag

mvg

Wilfried

Amanda3785
Berichten: 38
Lid geworden op: 13 dec 2008 13:31

Re: meer als 300 procent incasso door LAVG deurwaarders

Ongelezen bericht door Amanda3785 »

Hoi Wilfried,

Ja, je hebt gelijk. Vaak geeft zoiets een kettingreactie.

Een excuses is een hoop werk, dat zie je nu wel aan mij. Maar ik ga in ieder geval door tot ik zwart op wit een excuses heb voor mijn ouders dan.

Ik vind dat LAVG voor die 100 euro op moet draaien. Zij zijn onterecht zo bezig geweest en dan zou het jou nog meer geld kosten?! Belachelijk.

Groetjes,

Amanda

vlisic
Berichten: 21
Lid geworden op: 18 okt 2007 20:51

Re: meer als 300 procent incasso door LAVG deurwaarders

Ongelezen bericht door vlisic »

Hoi Amanda,

Is een baan bij lavg iets voor jou?

Bloedhonden kunnen ze daar best gebruiken.

Probeer je gelijk te halen maar laat het geen obsessie worden. Uiteindelijk heb daar alleen jezelf mee.

mvg

Wilfried

Amanda3785
Berichten: 38
Lid geworden op: 13 dec 2008 13:31

Re: meer als 300 procent incasso door LAVG deurwaarders

Ongelezen bericht door Amanda3785 »

Hoi Wilfried,

Nee, is geen baan voor mij. Ik doe liever alles op een legale en eerlijke en normale manier. Past niet goed binnen het plaatje van LAVG.

Het is geen obsessie van me hoor, maar ik heb een klein vermoeden dat ze me die excuses wel gaan sturen als ze straks mijn brief hebben ontvangen. Zij hebben net zo min zin om naar Amsterdam te gaan voor die zaak als ik.

Groetjes,

Amanda

vlisic
Berichten: 21
Lid geworden op: 18 okt 2007 20:51

Re: meer als 300 procent incasso door LAVG deurwaarders

Ongelezen bericht door vlisic »

Hoi Amanda,

Ik denk dat er bij LAVG alleen doofstommen werken. Ook op het verzoek van KvK om contact met mij op te nemen en een donderdag jl verzonden aangetekende brief wordt niet gereageerd. Zal ik zelf een deurwaarder inschakelen om mijn kosten vergoed te krijgen van deze arrogante lieden?

mvg
Wilfried

Amanda3785
Berichten: 38
Lid geworden op: 13 dec 2008 13:31

Re: meer als 300 procent incasso door LAVG deurwaarders

Ongelezen bericht door Amanda3785 »

Hoi Wilfried,

Dat is wel een goed idee, maar ik denk dat je dan even na moet gaan wat voor jou de extra kosten worden en of je zeker in je recht staat met de kosten terughalen. Als dat het geval is zal ik het zeker doen.

Groetjes,

Amanda

vlisic
Berichten: 21
Lid geworden op: 18 okt 2007 20:51

Re: meer als 300 procent incasso door LAVG deurwaarders

Ongelezen bericht door vlisic »

Hoi Amanda,

Tuurlijk sta ik in mijn recht. Alleen al indien ik me baseer op de simpele feiten (nl het volgen van de wettelijke procedure). Het kan toch niet waar zijn dat iemand ten onrechte dingen doet en ik, de gedupeerde, vervolgens voor de kosten moet opdraaien?

Ik heb overigens, misschien beetje snel maar ja ze communiceren toch niet, een klacht ingediend bij de landelijke ver. voor gerechtsdeurwaarders.

ps hoe vorder jij met deze ellende

mvg

Wilfried

Amanda3785
Berichten: 38
Lid geworden op: 13 dec 2008 13:31

Re: meer als 300 procent incasso door LAVG deurwaarders

Ongelezen bericht door Amanda3785 »

Hoi Wilfried,

Dan zal ik er zeker voor gaan, want ik ben het met je eens. Jij hoeft niet op te draaien voor hun acties.

Bij mij nog niet echt een vordering behalve wat dan dat LAVG om reactie gevraagd is. Daar krijgen ze 30 dagen de tijd voor dus ik zal aan het einde van de maand wel iets horen denk ik.

Groetjes,

Amanda

vlisic
Berichten: 21
Lid geworden op: 18 okt 2007 20:51

Re: meer als 300 procent incasso door LAVG deurwaarders

Ongelezen bericht door vlisic »

Amanda,

Ik ga jou en jou alleen mijn mail doorgeven gecodeerd:
In de Reeshof is een oud restaurant /etablissement:
In het verlengde van de straat waaraan dit restaurant ligt is een nieuwbouwstraat de 1e letter + 10
nieuwbouwstraat de 1e letter +9
nieuwbouwstraat de 1e letter-1
@ zeeuwse provider is mijn email. Noem naam van restaurant en naam van deze straat en ik reageer


mvg

Wilfried

Amanda3785
Berichten: 38
Lid geworden op: 13 dec 2008 13:31

Re: meer als 300 procent incasso door LAVG deurwaarders

Ongelezen bericht door Amanda3785 »

Hoi Wilfried,

Sorry, maar ik ben helemaal niet bekend in de Reeshof en met zoeken stuit ik op meerdere restaurants dus ik kom hier helaas geen wijs uit. Ik zal je wel het advies geven om deze 'hint' straks te verwijderen. Wie weet dat iemand dit wel weet.

Groetjes,

Amanda

vlisic
Berichten: 21
Lid geworden op: 18 okt 2007 20:51

Re: meer als 300 procent incasso door LAVG deurwaarders

Ongelezen bericht door vlisic »

Amanda,

Tijdje stil geweest. Heb gewacht op antwoord op aangetekende brief. Die wordt dus ook niet beantwoord. Moet ik nu echt een deurwaarder (lavg wellicht) inschakelen om mijn gelijk te halen?

mvg

Wilfried

wordt wel erg bizar

Amanda3785
Berichten: 38
Lid geworden op: 13 dec 2008 13:31

Re: meer als 300 procent incasso door LAVG deurwaarders

Ongelezen bericht door Amanda3785 »

Hoi Wilfried,

Tja, ik weet wat je bedoeld. Ik hoor ook niets meer van LAVG. Ik wacht gewoon nu op de uitslag van de Kamer van Gerechtsdeurwaarders. Wat zij beslissen ga ik gewoon mee akkoord. Maar voor mij is dat misschien makkelijker om te zeggen omdat het bij mij alleen om een excuses gaat en niet over een geldbedrag meer.

Ik zou zelf doorgaan tot je geen opties meer hebt, maar dat ben ik. Jij staat in je recht en jammer genoeg moet je er heel hard voor vechten. De vraag is denk ik hoe ver jij bereid bent om te gaan.

Groetjes,

Amanda

Gesloten