witte angora schreef:
En ja, ik ben een beetje nijdig op je. Vandaar mijn chagrijnige reactie. Pas maar op dat je geen haal van me krijgt.
Hey! Hey! Hey!
Rustig aan hoor. Mijn opmerking was verre van serieus van insteek. Niet meteen zo happen..
Ik wist/weet wat je bedoelde, maar probeerde een komische noot aan een toch al komisch topic toe te voegen.
Ik ben geen dieren-expert, mijn kat is een europese korthaar, angora katten had ik nog nooit van gehoord.
Jammer. Ik had een wat joliger persoon verwacht gezien jouw eerdere communicatie.
Mijn opmerking was verder ook niet bedoeld als iets schokkkend 'nieuws'. Iedereen lult er maar omheen in dit topic, dit is niet nodig. Meneer volgt het waarschijnlijk al niet meer maar moet het probleem bij zichzelf zoeken. Punt.
@witte angora, ik moest ook gelijk aan een konijn denken. Wist niet dat er ook angora katten zijn, leuk zeg! En volgens mij was het berichtje van Utaddict over de hygiëne met een dikke knipoog dus je hoeft niet chagrijnig te zijn
Dat er niet meteen aan een kat gedacht wordt kan ik me wel voorstellen, ik weet ook pas sinds 1 1/2 jaar van het bestaan van angora katten. Daar viel ik niet zo over.
Sja, die humor kwam niet over als zijnde met een dikke knipoog.
Mischien reageer ik wel zo omdat ik als ex-Amsterdammer 9 jaar in Zwolle heb gewoond. Daar is dit soort bemoeizucht normaal. En ik ben daar niet van gediend. Als de vraag was of T-Mobile de afwas al gedaan had dan was het een heel ander verhaal geweest. Maar meteen beginnen te mekkeren over hygiëne?
@witte angora, ik moest ook gelijk aan een konijn denken. Wist niet dat er ook angora katten zijn, leuk zeg! En volgens mij was het berichtje van Utaddict over de hygiëne met een dikke knipoog dus je hoeft niet chagrijnig te zijn
Dat er niet meteen aan een kat gedacht wordt kan ik me wel voorstellen, ik weet ook pas sinds 1 1/2 jaar van het bestaan van angora katten. Daar viel ik niet zo over.
Sja, die humor kwam niet over als zijnde met een dikke knipoog.
Mischien reageer ik wel zo omdat ik als ex-Amsterdammer 9 jaar in Zwolle heb gewoond. Daar is dit soort bemoeizucht normaal. En ik ben daar niet van gediend. Als de vraag was of T-Mobile de afwas al gedaan had dan was het een heel ander verhaal geweest. Maar meteen beginnen te mekkeren over hygiëne?
Oei.
Nu weer "mekkeren"? Na mijn uitleg vindt ik dit niet bepaald zorgvuldig gekozen taalgebruik. Beetje jammer hoor, je komt op het forum over als iemand die er wel van houdt, en wel wat kan hebben.
Anderen vatten de knipoog blijkbaar wel, ik denk dat het actiepuntje dan ook bij jou ligt.