| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ik ga weg bij de SNS, welke bank....
Re: ik ga weg bij de SNS, welke bank....
En misschien tref je wel koninklijke buren....
-
witte angora
Welk geld, in Mozambique wordt er met spiegeltjes en kralen betaald...Sterker nog...ik overweeg al mijn geld contant op te nemen, te migreren naar Mozambique, daar een vakantiehuis te kopen en daar op m'n geld te gaan zitten of het geld te storten bij een bank in Mozambique. Doe ik aan ontwikkelingswerk (aankoop van producten daar in de locale supermarkt) en werkgelegenheid (om m'n huis te onderhouden en milities met wapens om op m'n geld te passen).
-
VENCO dropje
Oeps sorry, weet iemand toevallig wat momenteel de aan- en verkoopkoersen doen tussen de euro en "spiegeltjes" danwel "kraaltjes". Dan ga ik morgen naar Western Union om de euro's over te maken naar mijn "spiegeltjes en kraaltjes" rekening bij de nationale Bank of Mozambique.
@A. Storm
Zoek gewoon een SNS Regio Bank. Zelfde produkten. Goede service en meestal gewoon een kasfunctie.
U vindt de SNS Regio Bank meestal bij een assurantietussenpersoon of makelaar.
Succes.....
Zoek gewoon een SNS Regio Bank. Zelfde produkten. Goede service en meestal gewoon een kasfunctie.
U vindt de SNS Regio Bank meestal bij een assurantietussenpersoon of makelaar.
Succes.....