LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Verzekering GSM telefoon via Harmony Service Center van t fo
Re: Verzekering GSM telefoon via Harmony Service Center van t fo
Je kan ook op hun site inloggen met telefoon nummer en polisnummer (die laatste staat ook op bankafschriften als je het niet kan vinden), en dan ergens op opzeggen klikken. Dan vul je formulier in wat je alleen even hoeft uit te printen en op te sturen. Hier geen printer dus dat ga ik morgen doen.
Oplichters
Oplichters
HSC
Postbus 21460
3001 AL ROTTERDAM
Tel: 010-2068686
Postbus 21460
3001 AL ROTTERDAM
www.harmonyservicecenter.nl
dan klikken op Verzekering en vanaf daar is het allemaal wel voor de hand liggend
dan klikken op Verzekering en vanaf daar is het allemaal wel voor de hand liggend
Hallo Tineke100 hieronder een kort briefje als voorbeeld.
(knip/plak en vul in) succes
Harmony Service Center BV
Postbus 21460
3001 AL te Rotterdam
Geachte heer/mevrouw,
Hierbij deel ik u mede dat ik de verzekering ten behoeve van mijn Mobile telefoon wil staken. Van de aan u door mij verstrekte machtiging, mag u dan ook geen gebruik meer maken voor de automatische incasso betreffend onderstaand polisnummer.
Het betreft verzekeringspolisnummer is …….. (eventueel notanummer ……..)
en het verzekerde toestel is een merk ……met het Imei nummer ………..
Met vriendelijke groet,
De heer/mevrouw ………..
(knip/plak en vul in) succes
Harmony Service Center BV
Postbus 21460
3001 AL te Rotterdam
Geachte heer/mevrouw,
Hierbij deel ik u mede dat ik de verzekering ten behoeve van mijn Mobile telefoon wil staken. Van de aan u door mij verstrekte machtiging, mag u dan ook geen gebruik meer maken voor de automatische incasso betreffend onderstaand polisnummer.
Het betreft verzekeringspolisnummer is …….. (eventueel notanummer ……..)
en het verzekerde toestel is een merk ……met het Imei nummer ………..
Met vriendelijke groet,
De heer/mevrouw ………..
HET TEL NR VAN HSC : 0102068686
HSC:
tel. 010 - 206 86 86
fax. 010 - 206 86 85
ik heb zelf trouwens redelijk goede ervaring met HSC
tel. 010 - 206 86 86
fax. 010 - 206 86 85
ik heb zelf trouwens redelijk goede ervaring met HSC
Ik heb paar maanden geleden bij HSC 2 stuks telefoons na aandringen van verkoper laten verzekeren tegen diefstaal voor bijna 16 euro per maand.
Tijd geleden is een van telefoons (van mij dochter) uit haar tas gestolen.
Ik krijg dan te horen dat verzekering geldt niet voor diefstaal maar voor inbraak (uit hen woordenspel begrepen).
Dus telefoon moet in een gesloten ruimte zitten waarin met geweld in of uitgebroken is om Voorwerp te ontnemen.
Maar daarvoor is ook mijn inboedel verzekering ook geldig.
Dus telefoon verzekeren bij HSC heeft weinig zien U bent al via inboedel verzekering
Verzekerd voor inbraak.
Tijd geleden is een van telefoons (van mij dochter) uit haar tas gestolen.
Ik krijg dan te horen dat verzekering geldt niet voor diefstaal maar voor inbraak (uit hen woordenspel begrepen).
Dus telefoon moet in een gesloten ruimte zitten waarin met geweld in of uitgebroken is om Voorwerp te ontnemen.
Maar daarvoor is ook mijn inboedel verzekering ook geldig.
Dus telefoon verzekeren bij HSC heeft weinig zien U bent al via inboedel verzekering
Verzekerd voor inbraak.
Meer van hetzelfde hier. Het komt erop neer dat ik jarenlang heb betaald voor niets. Bovendien brutale mensen die de 'service' verlenen.
R.J. Philips
R.J. Philips
Heb net Orange gebeld (winkels van Orange doen zaken met de harmonieuze oplichters). mevrouw was aardig en verzocht me met klem een klacht te sturen naar Orange, postbus 5127, 6802 EC Arnhem. Hoe meer klachten ze krijgen hoe sneller Orange breekt met de oplichters van H.S.C.. Doen dus!
R.J. Philips
PS Dank voor 't adres hierboven[/b]
R.J. Philips
PS Dank voor 't adres hierboven[/b]
Ik heb net gebeld met Harmony service center hoe het precies zit. En de mevrouw aan de telefoon vertelt mij wanneer er schade aan de telefoon is dat het gewoon gemaakt word alleen geloof ik er niet zo erg in dus ik ga hem opzeggen daar. Voor mensen die snel willen opzeggen fax nr is 010-2068672
En telefoon nr is 010 - 206 86 86
Vermeld Polis nr
Je naam
En natuurlijk een handtekening.
Weet iemand nog wel een andere verzekerings maatschappij die wel goed is???
En telefoon nr is 010 - 206 86 86
Vermeld Polis nr
Je naam
En natuurlijk een handtekening.
Weet iemand nog wel een andere verzekerings maatschappij die wel goed is???
Ik heb net bevestiging gekregen dat mijn verzekering beindigd word.
Ik had een aangetekende brief gestuurd met daarin vermeld dat ik de verzekering wilde beindigen, en dat ik de machtiging voor automatisch incasso introk. Ook had ik er een zgn 'rode kaart', intrekking van machtiging, bijgedaan.
Aangetekend verzonden, begin deze week, nu al reactie terug..
HSC
Postbus 21460
3001 AL Rotterdam
Ik had een aangetekende brief gestuurd met daarin vermeld dat ik de verzekering wilde beindigen, en dat ik de machtiging voor automatisch incasso introk. Ook had ik er een zgn 'rode kaart', intrekking van machtiging, bijgedaan.
Aangetekend verzonden, begin deze week, nu al reactie terug..
HSC
Postbus 21460
3001 AL Rotterdam
GO ben ik toch niet de enige die problemen heeft met deze verzekerings maatschappij
Bij mij was het zo dat me vriendin me het water in geduwd had zonder te denken dat me foon nog in me zak zat , dus ik me telefoon opgestuurd met een brief.
Krijg ik hem 3 dagen later terug met een brief van jah als de derde persoon niet verzekkerd was doorvoor dan zouden hun het nog op hun kosten nemen , dus zij gekeken of ze daar voor verzekerd was, maar dat was ze niet.
toen heb ik gebelt en die mevrouw zei dat ik een brief moest schrijfen met deze info en dat ze der dan weer naar zoude kijke, na dat ik dat gedaan had kreeg ik weer een brief waarin stond dat ze hem wijgeren te betalen terwijl die foon bijna 600,00 kost, ik heb me toch niet voor niks laten verzekkeren juist voor dit soort dingen en nu weet ik dus niet meer wat ik moet doen.
Eigenlijk wil ik gewoon ergens een klacht indienen ofzo wand ze hebbe gewoon gezegt dat ze hem zouden betalen als die derde persoon dat niet kon, heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen. of tips ofzo.
alsvast erg bedankt
gr jason
Bij mij was het zo dat me vriendin me het water in geduwd had zonder te denken dat me foon nog in me zak zat , dus ik me telefoon opgestuurd met een brief.
Krijg ik hem 3 dagen later terug met een brief van jah als de derde persoon niet verzekkerd was doorvoor dan zouden hun het nog op hun kosten nemen , dus zij gekeken of ze daar voor verzekerd was, maar dat was ze niet.
toen heb ik gebelt en die mevrouw zei dat ik een brief moest schrijfen met deze info en dat ze der dan weer naar zoude kijke, na dat ik dat gedaan had kreeg ik weer een brief waarin stond dat ze hem wijgeren te betalen terwijl die foon bijna 600,00 kost, ik heb me toch niet voor niks laten verzekkeren juist voor dit soort dingen en nu weet ik dus niet meer wat ik moet doen.
Eigenlijk wil ik gewoon ergens een klacht indienen ofzo wand ze hebbe gewoon gezegt dat ze hem zouden betalen als die derde persoon dat niet kon, heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen. of tips ofzo.
alsvast erg bedankt
gr jason
Oude koeien uit de sloot maar ik wil toch reageren:
Verhaal van de topic starter kan ik helemaal begrijpen, dat is een rot situatie en riekt inderdaad naar een gevalletje aan-het-lijntje-houden. Ben wel benieuwd hoe dit ooit afgelopen is.
Maar van het merendeel van de reagerende mensen blijkt toch wel dat LEZEN een vrij groot probleem is. Wanneer je een verzekering afsluit, dan LEES je toch wel de Algemene Voorwaarden door hoop ik? Want daarin staat toch erg duidelijk dat men niet uitkeert bij vermissing van de telefoon als er van beroving waarbij GEDREIGD wordt met geweld geen sprake is.
Zouden ze dit wel doen, dan zou men gaan klagen over de hoge premies omdat mensen hun telefoon KWIJT raken of sterker nog, VERKOPEN en dit dan als diefstal opgeven bij de verzekering.
Heb je problemen met de Algemene Voorwaarden, dan moet je, jezelf niet verzekeren. Maar achteraf klagen is een beetje laat.
En waarom verzeker je de telefoon dan wel? Tegen schade. Hoe vaak laten mensen de telefoon niet in het toilet vallen.. of krijgt deze op een andere manier waterschade. Tegen vallen kunnen de meeste telefoons ook niet meer. Maar geen nood: Harmony regelt binnen 10 dagen een nieuwe telefoon!
Verhaal van de topic starter kan ik helemaal begrijpen, dat is een rot situatie en riekt inderdaad naar een gevalletje aan-het-lijntje-houden. Ben wel benieuwd hoe dit ooit afgelopen is.
Maar van het merendeel van de reagerende mensen blijkt toch wel dat LEZEN een vrij groot probleem is. Wanneer je een verzekering afsluit, dan LEES je toch wel de Algemene Voorwaarden door hoop ik? Want daarin staat toch erg duidelijk dat men niet uitkeert bij vermissing van de telefoon als er van beroving waarbij GEDREIGD wordt met geweld geen sprake is.
Zouden ze dit wel doen, dan zou men gaan klagen over de hoge premies omdat mensen hun telefoon KWIJT raken of sterker nog, VERKOPEN en dit dan als diefstal opgeven bij de verzekering.
Heb je problemen met de Algemene Voorwaarden, dan moet je, jezelf niet verzekeren. Maar achteraf klagen is een beetje laat.
En waarom verzeker je de telefoon dan wel? Tegen schade. Hoe vaak laten mensen de telefoon niet in het toilet vallen.. of krijgt deze op een andere manier waterschade. Tegen vallen kunnen de meeste telefoons ook niet meer. Maar geen nood: Harmony regelt binnen 10 dagen een nieuwe telefoon!
Ik vond het al eigenlijk te mooit om waar te zijn. In de winkel waar ik mijn nieuwe tytn II kocht werd me vertelt dat ik het toestel het beste kon verzekeren. omdat touchscreen gevoelig is en zonder verzekering zou ik hoge kosten hebben voor reparaties. deze verzekring zou alles dekken. van verlies tot schade door vallen. Of onverzekerde derden.
Mijn toestel zou niks overkomen. En ik zou een vergelijkbaar toestel krijgen als het ter reparatie opgestuurd zou worden.
Nu dik 3 maanden verder gebeurd wat mij zo vele gebeurd. me telefoon valt uit me blousezak als ik een stoeprand op fiets. De eerste telefoons konden deze vallen goed aan. maar mijn Tytn II niet. De stukjes plastic vlogen ervanaf. en het beweegbare frontje zit los.
Ik ga terug naar de winkel om mijn verhaal te doen en een beroep op mijn verzekering te doen. Natuurlijk werkt de desbetreffende persoon niet meer voor hun firma ( t-for telecom). en word ik geholpen door een nieuwe medewerker.
Het ging al meteen mis toen de meneer mij vertelde dat ik allemaal dingen moest gaan doen. nou daar betaal ik geen verzekering voor om dan nog alles zelf te regelen.
ik zou een leentoestel van t-for telecom krijgen. maar een veel slechtere. mijn tytn heeft WIFI en WLAN. een must voor mij. het leentoestel niet. Ik liet hem HTC zelf bellen. waar de tytn van is. die gaven geen leen toestel. alleen als aangetoont werd dat het om een fabriekfout ging. hoe kun je dat aantonen? juist door hem op te sturen voordat je een leentoestel hebt.
Ik zou mijn telefoon 2 tot 6 weken kwijt zijn. onaanvaardbaar.
Ik betaal verdomme 9,95 per maand en waarvoor, voor nog meer kopzorgen dan ik al had.
Ik heb me telefoon niet opgestuurd. en zit nu met een gammele telefoon van nog geen 3 maanden oud. met een kosten plaatje van 679,95
Natuurlijk had ik de voorwaarden goed moeten lezen. maar maakt mij dit dan de dommerik. geeft dit hun dan het recht om me uit te buiten.
Ze hebben met de verkoop gewoon keihard in mijn gezicht gelogen.
En nu ben ik de dommerd die erin meeging. De naieveling. zo dom van me dat ik het zelf maar moet uitzoeken. want regels zijn regels.
Ik ben klaar met HSC. en hun zogenaamde MULTI COVER verzekering die zogenaamd alles dekt wat je maar kunt verzinnen.
Ik ben blij dat ik hem niet heb opgestuurd. want dan was ie ook nog eens net als al die andere zoek geraakt in hun systeem. en kan ik fluiten naar mijn telefoon.
Mijn toestel zou niks overkomen. En ik zou een vergelijkbaar toestel krijgen als het ter reparatie opgestuurd zou worden.
Nu dik 3 maanden verder gebeurd wat mij zo vele gebeurd. me telefoon valt uit me blousezak als ik een stoeprand op fiets. De eerste telefoons konden deze vallen goed aan. maar mijn Tytn II niet. De stukjes plastic vlogen ervanaf. en het beweegbare frontje zit los.
Ik ga terug naar de winkel om mijn verhaal te doen en een beroep op mijn verzekering te doen. Natuurlijk werkt de desbetreffende persoon niet meer voor hun firma ( t-for telecom). en word ik geholpen door een nieuwe medewerker.
Het ging al meteen mis toen de meneer mij vertelde dat ik allemaal dingen moest gaan doen. nou daar betaal ik geen verzekering voor om dan nog alles zelf te regelen.
ik zou een leentoestel van t-for telecom krijgen. maar een veel slechtere. mijn tytn heeft WIFI en WLAN. een must voor mij. het leentoestel niet. Ik liet hem HTC zelf bellen. waar de tytn van is. die gaven geen leen toestel. alleen als aangetoont werd dat het om een fabriekfout ging. hoe kun je dat aantonen? juist door hem op te sturen voordat je een leentoestel hebt.
Ik zou mijn telefoon 2 tot 6 weken kwijt zijn. onaanvaardbaar.
Ik betaal verdomme 9,95 per maand en waarvoor, voor nog meer kopzorgen dan ik al had.
Ik heb me telefoon niet opgestuurd. en zit nu met een gammele telefoon van nog geen 3 maanden oud. met een kosten plaatje van 679,95
Natuurlijk had ik de voorwaarden goed moeten lezen. maar maakt mij dit dan de dommerik. geeft dit hun dan het recht om me uit te buiten.
Ze hebben met de verkoop gewoon keihard in mijn gezicht gelogen.
En nu ben ik de dommerd die erin meeging. De naieveling. zo dom van me dat ik het zelf maar moet uitzoeken. want regels zijn regels.
Ik ben klaar met HSC. en hun zogenaamde MULTI COVER verzekering die zogenaamd alles dekt wat je maar kunt verzinnen.
Ik ben blij dat ik hem niet heb opgestuurd. want dan was ie ook nog eens net als al die andere zoek geraakt in hun systeem. en kan ik fluiten naar mijn telefoon.
-
ik heb vorig jaar mijn abbonemet van me mobiel verlengt maar heb toen mijn gold cover verzekering opgezegd en ik betaal nu nog steeds!!! maar wil hier wel vanaf ik betaal nu al een jaar voor niks.Dus alle tips zijn welkom.
Bij pro assist kon je na 1 jaar het abbo per maand opzeggen!! Kijk dus de voorwaarden na en wie weet ben je er binnen 1 maand af.Trouwens, je hebt totaal niets aan een verzekering voor je mobiel. Men betaald vrijwel nooit uit. Google maar eens op bv pro assist..Geplaatst op 24 Sep 2008 12:24 door zwijger141
ik heb vorig jaar mijn abbonemet van me mobiel verlengt maar heb toen mijn gold cover verzekering opgezegd en ik betaal nu nog steeds!!! maar wil hier wel vanaf ik betaal nu al een jaar voor niks
Mvg Jor.
Hallo,
Ook wij hebben al geruime tijd een verzekering via HSC lopen.
Op een normale opzegbrief wordt niet gereageerd.
Heb een scherpere brief gestuurd met duidelijke condities, aangetekend verstuurd. Een schriftelijke bevestiging geeist
Het werkt.
Moet nu nog een termijn betalen, dan stopt het
hoera.
Ook wij hebben al geruime tijd een verzekering via HSC lopen.
Op een normale opzegbrief wordt niet gereageerd.
Heb een scherpere brief gestuurd met duidelijke condities, aangetekend verstuurd. Een schriftelijke bevestiging geeist
Het werkt.
Moet nu nog een termijn betalen, dan stopt het
hoera.
-
Ik was stomverbaasd een brief te ontvangen waarin geschreven stond dat de diefstal van mijn telefoon niet gedekt werd.
Het moest idd onder bedreiging zijn gebeurd wilde ze uitkeren. Mocht ik dat geweten hebben had ik deze verzekering nooit afgesloten!!! Wat heeft zo's verzekering dan nog voor zin?
Het is toch al erg genoeg dat er een telefoon uit mijn klaslokaal gestolen is.....
Het moest idd onder bedreiging zijn gebeurd wilde ze uitkeren. Mocht ik dat geweten hebben had ik deze verzekering nooit afgesloten!!! Wat heeft zo's verzekering dan nog voor zin?
Het is toch al erg genoeg dat er een telefoon uit mijn klaslokaal gestolen is.....
Dit soort polissen lijken soms een dekking te hebben van "ongeacht de oorzaak ik ga wel een nieuwe krijgen"...
Het laatste bericht heeft het over een telefoon in een klaslokaal....
Er zullen wel geen sporen van braak zijn???
Want ik neem toch aan dat dat wel onder de dekking van de polis zou moeten hebben gevallen?
Als er geen sporen van braak zijn, heeft u dan zelf ook alle voorzichtigheid in acht genomen om deze diefstal/vermissing te voorkomen?
Het laatste bericht heeft het over een telefoon in een klaslokaal....
Er zullen wel geen sporen van braak zijn???
Want ik neem toch aan dat dat wel onder de dekking van de polis zou moeten hebben gevallen?
Als er geen sporen van braak zijn, heeft u dan zelf ook alle voorzichtigheid in acht genomen om deze diefstal/vermissing te voorkomen?