LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] RVS beursspaarplan mixfonds

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Antoja
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 mar 2007 13:00

Re: RVS beursspaarplan mixfonds

Ongelezen bericht door Antoja »

Hallo even reageren op je mail..Ik geef je groot gelijk,ik kwam er ook achter via een ander,ik heb zolang gespaard en ze hebben meer dan 2000euro in eigen zak gestoken om de vroegtijdige afkopen.Maar omdat ik nooit op het bedrag zou komen wat hun zeggen,want de rente blijft dan zakken en je krijgt dan niet waar je recht op hebt!Ik snap niet dat hier niets aan gedaan wordt,en om mensen te waarschuwen waar de RVS mee bezig is.en dan meedelen in hun winst ha laat mij niet lachen,ze pikken jou eigen geld aan het eind! ik heb inmiddels na maanden mijn geld terug,de rest houden hun zoals hier boven geschreven.Ik heb er wel 5 maanden op moeten wachten!en toen ik zei ik neem een advocaat gingen ze opeens uitbetalen.Ik zou je aan raden het geld ergens anders te verder te gaan sparen doe ik nu ook dan weet ik zeker wat ik heb tegen de tijd dat ik het opneem.
Ik wens je succes ermee groetjes antoja.

Jos S
Berichten: 6
Lid geworden op: 02 mar 2005 15:49

Re: RVS beursspaarplan mixfonds

Ongelezen bericht door Jos S »

Mijn ervaringen in het verleden zijn van gelijke vorm
RVS zijn grote afzetters zo niet oplichters.
Ze verschuilen zich achter regeltjes. De verantwoordelijke
persoon krijg je nooit te spreken.
Het is altijd "de computer" en "de afdeling financien"
Hopeloos
Meteen alle verzekeringen die gedumpt kunnen worden dumpen !
Jos

Petervz
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jul 2007 17:51

Re: RVS beursspaarplan mixfonds

Ongelezen bericht door Petervz »

Mijn klacht naar RVS zoals ook geplaatst op het forum van de consumentenbond :


Mijn polis zoals deze al 15 jaar liep vertegenwoordigde een waarde per 1 april 2007
van € 23961,- en opgebouwd winstkapitaal van € 7105,- een totaal van € 31066,-

De nieuwe polis vertegenwoordigd een waarde van a € 8509,- en b € 17018,- een totaal van € 25527,-

Dit is een verschil van maar liefst € 5539,-

Waar is dit geld gebleven? Betreft dit zogenaamd nieuwe polis kosten?
administratiekosten?

Nogmaals er is nooit gevraagd om een nieuwe polis, enkel het premievrijmaken van de huidige! Noch is er ooit aangegeven dat er kosten zouden zijn voor het premievrij maken.



RVS een grote afrader voor iedereen. Provicie, provicie, provicie, dat is het enige wat telt bij die vertegenwoordigers, niks over de kosten in de eerste jaren en eventuele akoop kosten en dergelijke.

s8a
Berichten: 30
Lid geworden op: 30 mei 2007 00:28

Re: RVS beursspaarplan mixfonds

Ongelezen bericht door s8a »

ik begrijp dat je polispremie vrij gemaakt is , dan is het toch logisch dat de uitkering lager gaat worden . er komt immers geen premie meer binnen.

Ik heb zelf geen problemen met deze Club

connieh
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 okt 2008 12:41

Re: RVS beursspaarplan mixfonds

Ongelezen bericht door connieh »

ook ik heb 10 jaar geleden een beursspaarplan bij de rvs afgesloten ,nu heb ik hier dus totaal geen verstand van maar dacht indertijd dat het wel goed zat.
dom dus begrijp ik nu.
maar weet nu eigelijk niet wat verder te doen,ik heb de rvs een mail gestuurt met de afkoopwaarde toe te sturen maar wat nu verder.

connie

Gesloten