LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Renovatie tuin Catshuis kost 3,3 miljoen euro
Re: Renovatie tuin Catshuis kost 3,3 miljoen euro
Ik vindt dit belachelijk dat geld kunnen ze beter
besteden voor de ouderen in de verpleegtehuizen.
Want daar gaan ze op beschuinigen.
De ouderen helpen gaat voor dan een mooie tuin de tuin kan wel wachten . Dan maar geen tuin, de premier heeft toch een eigen tuin ?
besteden voor de ouderen in de verpleegtehuizen.
Want daar gaan ze op beschuinigen.
De ouderen helpen gaat voor dan een mooie tuin de tuin kan wel wachten . Dan maar geen tuin, de premier heeft toch een eigen tuin ?
Te gek voor woorden. Zodra je in politiek den Haag wat te vertellen krijgt, kun je jezelf gaan veroorloven, wat je aan de burgers verbiedt. Wat zijn dit voor bedragen ? Als je dan ook nog leest, dat Wim Kok deze plannen heeft geinitialiseerd (?), begrijp ik er helemaal niks meer van. Hij was toch eens een vakbondsleider !! Stond pal voor de werkmens ! Weet dus kennelijk nu niet, wat hij met de belastinggelden (vrnlk. bijeengebracht door diezelfde werkende mens) voor gekkigheden moet uithalen. Voor mij een schoolvoorbeeld van hoe je van je geloof valt. Denk ook nog maar eens aan de 4 leuke baantjes (commissaris-functies) hij nu heeft: wat hij daarvoor moet doen en wat hem dat oplevert !!!
Laat "Dhr.Balkenende"zelf het goede voorbeeld geven .
Overdag in het goede pak en in de weekenden de overall aan en de tuin in , en spitten maar .Dat doen wij ook ,na een week hard werken even ontspannen in de tuin.
Kunnen onze 3,3 miljoen euro ergens anders aan besteed worden.Op deze manier trekken we samen de broekriem aan,zoals het hoord in een democratie
Overdag in het goede pak en in de weekenden de overall aan en de tuin in , en spitten maar .Dat doen wij ook ,na een week hard werken even ontspannen in de tuin.
Kunnen onze 3,3 miljoen euro ergens anders aan besteed worden.Op deze manier trekken we samen de broekriem aan,zoals het hoord in een democratie
Ik moet ieder dubbeltje omdraaien en hun willen op onze kosten 3,3 miljoen euro gaan investeren in een domme tuin.
Met dit geld zijn we van een hoop tekorten af, zou naar mijn idee een beter investering zijn.
Zorg, onderwijs e.d. kunnen het een stuk beter gebruiken, dan worden en meerde mensen met al dit geld geholpen i.p.v. alleen maar een uitstraling van een gebouw.
Mijn huis en werk plek moet ik toch ook op eigen kosten bij bij houden, J.P. zal toch eens een keer het goede voorbeeld moeten gaan geven voor hij zulke dingen op zijn hals gaat halen.
Achtelijk zooitje daar, wat zou Pim daar van hebben gezegt?
Met dit geld zijn we van een hoop tekorten af, zou naar mijn idee een beter investering zijn.
Zorg, onderwijs e.d. kunnen het een stuk beter gebruiken, dan worden en meerde mensen met al dit geld geholpen i.p.v. alleen maar een uitstraling van een gebouw.
Mijn huis en werk plek moet ik toch ook op eigen kosten bij bij houden, J.P. zal toch eens een keer het goede voorbeeld moeten gaan geven voor hij zulke dingen op zijn hals gaat halen.
Achtelijk zooitje daar, wat zou Pim daar van hebben gezegt?
Graag zou ik zien dat er met dat geld toch iets heel anders gedaan zou worden, zoals in de zorg steken.
Ik vind het te gek voor woorden dat wij onze tuin en verbouwing zelf moeten betalen en dat J.P dat met onze centen kan doen.
Mijn achtertuin moet ook nog gedaan worden, maar waarvan?
Wij zitten allebei met een uitkering, de één door ziekte en de ander door gedwongen ontslag.
J.P. steek de handen eens uit de mouwen en ga zelf aan de slag in de tuin.
Ik vind het te gek voor woorden dat wij onze tuin en verbouwing zelf moeten betalen en dat J.P dat met onze centen kan doen.
Mijn achtertuin moet ook nog gedaan worden, maar waarvan?
Wij zitten allebei met een uitkering, de één door ziekte en de ander door gedwongen ontslag.
J.P. steek de handen eens uit de mouwen en ga zelf aan de slag in de tuin.
Dat het opknappen van het Catshuis zoveel moet kosten vind ik de belachelijkheid ten top. Hij verdient genoeg en moet er zelf maar voor sparen. Als wij iets gedaan willen hebben moeten wij dat ook uit eigen portemonnee betalen.
En wat denk je van het Tuincentrum?
Die wil graag terug komen en geeft alle kamerleden stekjes en mooie stenen en pompjes en alles wat ik niet heb en wel zou willen hebben. Daarom houden ze altijd de mond dicht in den Haag omdat ze er zelf beter op worden. Onze pomp doet het al een jaar niet meer en mijn man moet altijd vaste planten doorsteken bij de buurman. Floxen en zo en als ze gaan bloeien heeft hij de verkeerde kleur gesplits.
Ze staan bij ons allemaal door elkaar. Zal bij JP wel niet gebeuren.
Die wil graag terug komen en geeft alle kamerleden stekjes en mooie stenen en pompjes en alles wat ik niet heb en wel zou willen hebben. Daarom houden ze altijd de mond dicht in den Haag omdat ze er zelf beter op worden. Onze pomp doet het al een jaar niet meer en mijn man moet altijd vaste planten doorsteken bij de buurman. Floxen en zo en als ze gaan bloeien heeft hij de verkeerde kleur gesplits.
Ze staan bij ons allemaal door elkaar. Zal bij JP wel niet gebeuren.
het is een grote balk ellende!!!!!!!
a-eerst vegen ze de pvda van tafel
b-dan willen ze dubbel salaris
c-nu gaat hij de tuin op knappen
d-waarom vraagt hij rob van de linden niet? (kan je nog lachen)
e-zo kan ik ook aan een dubbel salaris komen
leuk tuintje als maxima met haar kind op visiete komt
a-eerst vegen ze de pvda van tafel
b-dan willen ze dubbel salaris
c-nu gaat hij de tuin op knappen
d-waarom vraagt hij rob van de linden niet? (kan je nog lachen)
e-zo kan ik ook aan een dubbel salaris komen
leuk tuintje als maxima met haar kind op visiete komt
belachelijk, die verbouwing. Iets anders kan ik er niet voor bedenken. Wat een verspilling van het geld. Ik moet toch ook zelf mijn planten kopen? Wat is hij meer dan ik???? Oke, minister-president, maar dan nog. Ik word erg boos als ik dit lees. Ik heb zelf een hele kleine WAO-uitkering en moet voor bijzondere uitgaven maanden knokken tegen overheidsbeleid(gemeente) om in het gelijk gesateld te worden en deze figuur krijgt zomaar een aanpassing voor dit bedrag. SCHANDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En...Heeft JPB dat dan niet ? De CDA (Christen Democraten Anders) in de persoon van JPB doet n.l. precies andersom dan de Schrift meldt. Staat er niet in Marcus 10: , dat ***** tot een rijke jongeling sprak om zijn bezittingen te verkopen en onder de armen te verdelen ? Nou, JPB doet het precies andersom. Stelen van de armen en dat onder de rijken verdelen.........(Klaarblijkelijk gebruikt hij zijn deel om de tuin te renoveren.......)
belachelijk dat gebeurt ieder moet de riem aan halen
en hun het tuin(tje)3,3 miljoen opknappen lijkt nergen naar
en hun het tuin(tje)3,3 miljoen opknappen lijkt nergen naar
Jongens jullie willen toch niet dat Jan Pieter reklame moet gaan maken op TV voor de boeken van Harrie Potter ??
Nog vaker die rotkop op TV !!!! nee dank je !!
Peter
Nog vaker die rotkop op TV !!!! nee dank je !!
Peter