LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aanbieding UITVERKOCHT na 5 minuten

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Henk_Lohuis
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 nov 2009 22:40

Re: Aanbieding UITVERKOCHT na 5 minuten

Ongelezen bericht door Henk_Lohuis »

Hallo,

Idem hier, mijn vrouw is vanmiddag gebeld door de klantenservice van Bart Smit.

Ook hier wordt netjes de cd met slaapzak de komende week opgestuurd, dit ook zonder verzendkosten.

Onze dochter zal er zeer blij mee zijn.

GR,

Henk

poisonic
Berichten: 67
Lid geworden op: 24 nov 2009 12:25

Re: Aanbieding UITVERKOCHT na 5 minuten

Ongelezen bericht door poisonic »

het zal mij niet helpen ik hou nie van K3 ze hadden beter C4 kunnen heten commercieel 4 tal, net als of ze kids hypnotiseren om toch vooral maar K3 te kopen....
maar ik ben blij voor jullie dat ze dit probleem oplossen :)

j.frankfort
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 nov 2009 13:49

Re: Aanbieding UITVERKOCHT na 5 minuten

Ongelezen bericht door j.frankfort »

ook ik ben gebeld vanmiddag,
inderdaad keurig afgehandeld ik krijg begin volgende week alsnog een cd met slaapzak en de verzendkosten zijn voor hun. :D
erg tevreden hierover :!:

kitt
Berichten: 219
Lid geworden op: 27 jan 2006 13:39

Re: Aanbieding UITVERKOCHT na 5 minuten

Ongelezen bericht door kitt »

Ik wil bij deze iedereen die het niet eens is met de actie van Bartsmit ivm de cd van K3 dit te melden bij het varra programma Kassa en bij tros radar ze een koude douche te geven.

Bartsmit was eerder met de verkoop begonnen omdat de andere winkels dat ook deden en bartsmit was dus bang dat ze niet mee zou kunnen concureren!!Nu bieden ze als vervanging een oude dvd aan van K3(die ze toch aan de straat stenen niet meer kwijt raken )of een dekbedovertrek van disney princess maar ons is een slaapzak beloofd!!Bartsmit zegt wel degelijk mensen die zich hadden aangemeld om een email te ontvangen zodra de verkoop begon deze te hebben verstuurd maar ik heb nooit iets ontvangen over een eerdere verkoop start.Bartsmit zegt nu ook dat je de cd via internet kon reserveren,ik heb dat nooit zien staan!!

Bartsmit is in deze nalatig geweest en zal dit naar behoren moeten oplossen.Ze geven aan dat de slaapzakken niet meer te bestellen zijn bij studio 100,maar ik kan hem daar nog gewoon bestellen dus kan bartsmit dat ook.ze krijgen ze niet meer gratis nee,maar ze hebben dit zelf over zich afgeroepen en moeten daar de gevolgen van dragen.En niet een dekbedovertrek aanbieden die niets met K3 te maken heeft.De kinderen zijn fan van K3 en niet van disney princess.Dan een tegoed bon want ik weet zeker dat voor de kerst bartsmit de slaapzakken gewoon in de verkoop doet.

miki
Berichten: 17
Lid geworden op: 26 dec 2007 21:36

Re: Aanbieding UITVERKOCHT na 5 minuten

Ongelezen bericht door miki »

Ben helemaal niet mee eens met de vorige reactie. Bar Smit had het toch voor veel mensen opgelost of middels een dvd(geen oude titels) of een princess dekbedovertrek t.v.v. 25 euro). Onze Bart Smit(Medemblik) heeft de cd bewust tot maandag laten liggen en pas maandag 23.11 begonnen met de verkoop. Dames van Bart hadden iedereen gewaarschuwd dat er niet zoveel zou binnenkomen dus wie eerst komt wie eerst maalt. Er waren er 20st niet veel maar we waren ervoor gewaarschuvd dus geen hard feeling's. I.p.daarvan konden we kiezen tussen 6 verschilende titels of een dekbedovertrek en werd ons naam en tel. nr genoteerd. Ik was vandaag gebeld dat ie binnen was, ingepakt en wel met de dvd erbij. Harstikke top, heb het anders meegemaakt bij Kruidvat, V&D enz. Voor mij een warme douche voor Bar Smit.

kitt
Berichten: 219
Lid geworden op: 27 jan 2006 13:39

Re: Aanbieding UITVERKOCHT na 5 minuten

Ongelezen bericht door kitt »

Beste miki,
geen oude titels van de dvd?,Alles wat van voor de komst van josje is is nu oud mbt K3!En de kinderen zijn fan van K3 en niet van disney princess.

Bartsmit heeft mij zelfs maandagochtend beloofd dat ik alsnog een slaapzak zou krijgen als ik de cd zou bestellen.Maar ik kon de cd maandag helemaal niet meer bestellen want ook die was uitverkocht.

Bart smit had nooit eerder moeten beginnen met de verkoop van de cd.Daar hebben ze de mensen mee gedupeerd en die willen ze nu met iets anders wegsturen,maar zo werkt het niet.Als ik iets beloof dan zal ik dat moeten nakomen.Wet van de reclame

ron1
Berichten: 811
Lid geworden op: 18 jun 2008 19:16

Re: Aanbieding UITVERKOCHT na 5 minuten

Ongelezen bericht door ron1 »

poisonic schreef:het zal mij niet helpen ik hou nie van K3 ze hadden beter C4 kunnen heten commercieel 4 tal, net als of ze kids hypnotiseren om toch vooral maar K3 te kopen....
:)

Dit is 1 grote commerciele business, ik zie helemaal niet meer de gezelligheid en de leuke liedjes, wij zien alleen maar euros en nog meer euros....het zoeken naar een nieuwe semibaby voor de derde k3 meid is ook erg slim geweest, ook met deze tv uitzendingen zijn miljoenen opgehaald via sms diensten om te stemmen wie de nieuwe mag worden............ bovendien vinden wij de merchandise van deze 3 reuzebabys onnodig duur.

witte angora
Berichten: 31878
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Aanbieding UITVERKOCHT na 5 minuten

Ongelezen bericht door witte angora »

Dit is 1 grote commerciele business,
Er is zoveel muziek 1 grote commerciele business hoor. Het gaat nergens over, behalve over oude omaatjes en moedertjes en ik hou van jou en lalalala. En het publiek zit met grote glazige ogen te genieten van de gemaakte gezelligheid.

Luister maar eens naar een goede jazz-cd, dan merk je het verschil. Dat zijn vaak mensen die lekker met hun instrument bezig zijn in plaats van de verkoopcijfers en een hoe-bekend-ben-ik-al mentaliteit.

Maar goed, ieder zijn smaak, nietwaar.

mukkiefuk
Berichten: 236
Lid geworden op: 24 okt 2005 15:11

Re: Aanbieding UITVERKOCHT na 5 minuten

Ongelezen bericht door mukkiefuk »

Er is zoveel muziek 1 grote commerciele business hoor. Het gaat nergens over, behalve over oude omaatjes en moedertjes en ik hou van jou en lalalala. En het publiek zit met grote glazige ogen te genieten van de gemaakte gezelligheid.

Luister maar eens naar een goede jazz-cd, dan merk je het verschil. Dat zijn vaak mensen die lekker met hun instrument bezig zijn in plaats van de verkoopcijfers en een hoe-bekend-ben-ik-al mentaliteit.

Maar goed, ieder zijn smaak, nietwaar.
K3 is ook niet geproduceerd voor mensen met smaak. De dames van K3 zijn ook geen muzikale artiesten. Commercieël een heel sterk product waarvan ik zou willen dat ik het had kunnen maken. Maar met muziek heeft het niks te maken.

En ieder zijn smaak... De een heeft liever 'Oud Sluis' de ander 'Patatten Harrie'

ron1
Berichten: 811
Lid geworden op: 18 jun 2008 19:16

Re: Aanbieding UITVERKOCHT na 5 minuten

Ongelezen bericht door ron1 »

Ik ga nog liever met kabouter Plop in de botsautootjes als met deze 3 reuzebabys....

lansing
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 nov 2009 17:13

Re: Aanbieding UITVERKOCHT na 5 minuten

Ongelezen bericht door lansing »

ron1 schreef:Ik ga nog liever met kabouter Plop in de botsautootjes als met deze 3 reuzebabys...
Gho zou daarom deze muziek voor kinderen zijn? Waar gaat het nu allemaal over? Dit forum was begonnen over Bartsmit maar nu gaat het over of je wel of geen smaak hebt als er naar K3 geluisterd wordt. Misschien ligt het aan mij en ben in een slechte moeder die mijn dochter wel laat luisteren naar deze muziek waardoor mijn dochter een ''slechte smaak'' door ontwikkeld maar zolang mijn dochter dit leuke muziek vindt dan hou ik dit niet tegen. Iedereen heeft zijn eigen smaak.

miki
Berichten: 17
Lid geworden op: 26 dec 2007 21:36

Re: Aanbieding UITVERKOCHT na 5 minuten

Ongelezen bericht door miki »

Het gaat toch allemaal om de cd(je kan hem ook via bol.com bestellen voor 14,99 is vooraadig) of gaat het om die slaapzak omdat ie gratis is!!!!!!!!!!

maybe
Berichten: 439
Lid geworden op: 26 nov 2004 14:43

Re: Aanbieding UITVERKOCHT na 5 minuten

Ongelezen bericht door maybe »

Nee het gaat om de gratis slaapzak. Mensen willen zo veel mogelijk spullen voor zo min mogelijk geld en als er dan meer mensen dit willen hebben waardoor het uitverkocht raakt dan gaan ze lopen zeuren op een forum.

lansing
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 nov 2009 17:13

Re: Aanbieding UITVERKOCHT na 5 minuten

Ongelezen bericht door lansing »

Volgens mij ging het meer om bij deze forum dat de verkoop eerder was begonnen dan 23 november (wat in de folder stond). Als je op de 23ste dan te laat was geweest was het gewoon pech gehad. Maar nu was bartsmit zonder vooraankondiging vrijdag al begonnen met de verkoop en daarom is de boosheid begonnen.

witte angora
Berichten: 31878
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Aanbieding UITVERKOCHT na 5 minuten

Ongelezen bericht door witte angora »

lansing schreef:Volgens mij ging het meer om bij deze forum dat de verkoop eerder was begonnen dan 23 november (wat in de folder stond). Als je op de 23ste dan te laat was geweest was het gewoon pech gehad. Maar nu was bartsmit zonder vooraankondiging vrijdag al begonnen met de verkoop en daarom is de boosheid begonnen.
Ook als Bart Snik op exact het juiste moment begonnen zou zijn met het verkopen van die dingen zou er boosheid zijn hoor. Immers, gezien het feit dat maandag heel wat 'fatsoenlijk tot maandag wachtende' klanten geen cd + slaapzak konden kopen kun je concluderen dat er hoe dan ook veel te weinig voorraad was.

Op is op, dus hoe dan ook zouden er heel wat mensen achter het net vissen. Alleen meent men nu te kunnen klagen omdat Bart Snik ietwat te vroeg was met het verkopen van die dingen.

Shareena
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2004 15:27

Re: Aanbieding UITVERKOCHT na 5 minuten

Ongelezen bericht door Shareena »

Bartsmit zegt nu ook dat je de cd via internet kon reserveren,ik heb dat nooit zien staan!!
Dan heb je niet goed gekeken! Je kon de cd al vanaf 15 november bestellen!

ron1
Berichten: 811
Lid geworden op: 18 jun 2008 19:16

Re: Aanbieding UITVERKOCHT na 5 minuten

Ongelezen bericht door ron1 »

Gaat dit nu over reclame voor bart megamiljonair smit, of over dat aanbiedingen te snel weg zijn !!

mukkiefuk
Berichten: 236
Lid geworden op: 24 okt 2005 15:11

Re: Aanbieding UITVERKOCHT na 5 minuten

Ongelezen bericht door mukkiefuk »

Gaat dit nu over reclame voor bart megamiljonair smit, of over dat aanbiedingen te snel weg zijn !!
Weet je zelf niet eens meer waar je eigen topic over gaat??

Lees eens terug zou ik zeggen.. ;)

ron1
Berichten: 811
Lid geworden op: 18 jun 2008 19:16

Re: Aanbieding UITVERKOCHT na 5 minuten

Ongelezen bericht door ron1 »

Het is gelukt, dank u wel.

odo
Berichten: 77
Lid geworden op: 21 sep 2004 13:02

Re: Aanbieding UITVERKOCHT na 5 minuten

Ongelezen bericht door odo »

Als je landelijk reclame maakt met populaire artikelen die je ongekend goedkoop aanbiedt dien je in de landen om ons heen ook voldoende artikelen op voorraad te hebben. Als je zoiets als dit in Duitsland flikt ben je schuldig aan misleiding en dat is een economisch delict waarop hoge boetes staan. Uitverkocht kan altijd natuurlijk, maar geef dan een coupon dat de klant binnen 3 a 4 weken alsnog aanspraak kan maken op dezelfde aanbieding.
Maar ik ben bang dat dit soort acties alleen maar afleiding zijn om te verhullen dat Bart (Blokker) op de rest van het speelgoed heel veel verdient. Tenslotte is Blokker praktisch gezien monopolist op het gebied van speelgoed en huishoud, dus waarmee moet ie nou eigenlijk concurreren?

Gesloten