Volgens mij snap ik het beter dan jij ..Met zo'n niet doordachte posting in deze draad tracht je kennelijk het venijn uit deze posting te halen. Wanneer je het niet snapt dan beter niet posten.
Dit is namelijk waar je de mist in gaat.Gezinnen die hun budget baseren op het rood staan en daarmee bijv op vakantie gaan (Kerstvakantie?) Die ne een auto wilden kopen etc.
Heeft niets met sparen te maken of die beslissing genomen moet worden. Als je een nieuw huis hebt wil je het ook inrichten en een autotje kopen en op vakantie gaan.
Allemaal makkelijk uit te middelen met een aflossing van 300-400 per maand. Je loopt wat in, je loopt wat achter. Je wordt ouder en je gaat meer verdienen en uiteindelijk staat de lening op NUL.
Gezinnen moeten kunnen opbouwen, vaak hoort daar helaas in het begin een schuld bij.
Een schuld hoort daar niet bij.
Dus even geen autootje, geen vakantie, en een goedkopere inrichting. Pas als je meer gaat verdienen kun je deze luxe veroorloven
Dit is de autosnelweg naar schuldsanering, dus probeer iets van mijn posting te begrijpen in plaats van ondoordacht te reagerenIk heb er ook last van maat gelukkig, vanwege mijn inkomen en omdat ik altijd al aan spreiding deed, heb ik nog heel veel mogelijkheden tot kreediet,