LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Upc Blijf knijpen
Re: Upc Blijf knijpen
Feit blijft dat upc een organisatie is met crimineel gedrag waar niet genoeg tegen gewaarschuwd kan worden.
Een korte samenvatting uit een artikel van de onafhankelijke onderzoeker Telecompaper in het E Dagblad:
1.Internetbedrijven overdrijven downloadsnelheid,gemiddeld wordt 60 % van de beloofde snelheid gehaald, 8,98 megabit ipv 14,9 megabit.
2.Glasvezel presteert het best,gevolgd door kabel, ADSL presteert het minst.
3.Het Net, KPN, UPC en Ziggo zitten het dichts bij de beloofde snelheid aan hun klanten.
4. Door de opmars van glasvezel is de gemiddelde download snelheid in Nederland dit jaar bijna verdubbeld.
Gemiddeld wordt door nagenoeg alle internetbedrijven geknepen.
1.Internetbedrijven overdrijven downloadsnelheid,gemiddeld wordt 60 % van de beloofde snelheid gehaald, 8,98 megabit ipv 14,9 megabit.
2.Glasvezel presteert het best,gevolgd door kabel, ADSL presteert het minst.
3.Het Net, KPN, UPC en Ziggo zitten het dichts bij de beloofde snelheid aan hun klanten.
4. Door de opmars van glasvezel is de gemiddelde download snelheid in Nederland dit jaar bijna verdubbeld.
Gemiddeld wordt door nagenoeg alle internetbedrijven geknepen.
Goede morgen Forum.
Na het lezen van al de reacties..zie ik dat er maar op een klein stukje van mijn verhaal is gereageerd...soms positief soms ook negatief.
Het antwoord van Upc .......om technische redenen niet mogelijk om de contractdatum terug te zetten.........
Heb ik niemand over gehoord...het zelfde als het spijkerhard beloven van Hr van der Schox dat mijn snelheid oke zou zijn na verhoging van mijn abo naar 30/3 hoor ik ook niemand over...
Wel van sommige Upc aanbidders dat ik het niet goed ziet...
Gr Jos
Na het lezen van al de reacties..zie ik dat er maar op een klein stukje van mijn verhaal is gereageerd...soms positief soms ook negatief.
Het antwoord van Upc .......om technische redenen niet mogelijk om de contractdatum terug te zetten.........
Heb ik niemand over gehoord...het zelfde als het spijkerhard beloven van Hr van der Schox dat mijn snelheid oke zou zijn na verhoging van mijn abo naar 30/3 hoor ik ook niemand over...
Wel van sommige Upc aanbidders dat ik het niet goed ziet...
Gr Jos