| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wasmachine beschadigd onder de verpakking
Re: Wasmachine beschadigd onder de verpakking
Er zat transport beveiliging aan de binnenkant. En al zou hij omvallen dan zou het druk tegen druk zijn en kan er nooit zo'n grote deuk komen. En dat ie op de andere kant is gevallen moet je ook niet mee aankomen. Want zo'n blok is zwaar en stuitert echt niet meer omhoog. Maar goed ik ben geen student. Zelfs de monteur zei dat hij er niets van snapte dat er zo'n beschadiging opzat. En dat dat zeker niet is gebeurt tijdens het transport.
Nou het laatste berichtje hierover. Heb vandaag een mail gekregen van veiligkopen.nu dat ze de machine kwamen omruilen. Dit zou circa 1 week duren. Maar door alle gang van zaken had ik eerder deze week al gezegd dat ik gewoon mijn geld terug wil. Dus ik ze maar weer opgebeld. Ik eerst gevraagd waarom het product nu ineens omgeruild kan worden. Ze hadden geconstateerd dat het inderdaag niet mijn fout was. Op de afleveringsbon staat namelijk verpakking gecontroleerd op schade. Was dus geen schade aan te zien. Voor mensen die ook in een soort gelijke situatie zitten of er in de toekomst mee te maken krijgt. Win informatie in op internet. De meeste webwinkels houden zich niet aan de wetten, rechten en plichten.
Koop niet weer zulk apparatuur via internet. Nu is het goed afgelopen. In de winkel is wel wat duurder maar daar krijg je wel een stukje service voor terug
Koop niet weer zulk apparatuur via internet. Nu is het goed afgelopen. In de winkel is wel wat duurder maar daar krijg je wel een stukje service voor terug
-
stofzuigertje
Meestal is het transport schade en te laat gemeld.
Maar die deuk naar buiten moet in de fabriek gebeurd zijn, en toch inpakken is dan dom...
De afdruk van de deuk zal wel ontstaan zijn tijdens productie en ze hadden hem nooit zo mogen inpakken.
Verder een normale winkel? Die reageren vaak hetzelfde of nog slechter...
dus pak het voordeel want vooral grote zaken als Media Markt zijn ook op dit forum te vinden, en ik gebruik als webwinkel vaak deze als onze showroom, kijk en vergelijk daar en koop nog goedkoper omdat ik geen dure winkel kosten heb online..
Diverse winkels online geven betere service mits je Nederlandse en geen grijze import verkoopt die ellende geeft...
Bij garantie geld voor grijs geïmporteerde meestal minder service of je kreeg een rekening die naar de winkel moet en die moet het dan maar in land van herkomst zien terug te krijgen....
Dus zowel Online als Normale winkels gaan daar ook vaak de fout in, en daarom ben ik soms niet de goedkoopste!
Helaas mag ik hier geen link met reclame plaatsen, maar let op Nederlandse Importeurs vermeldingen....
Maar die deuk naar buiten moet in de fabriek gebeurd zijn, en toch inpakken is dan dom...
De afdruk van de deuk zal wel ontstaan zijn tijdens productie en ze hadden hem nooit zo mogen inpakken.
Verder een normale winkel? Die reageren vaak hetzelfde of nog slechter...
dus pak het voordeel want vooral grote zaken als Media Markt zijn ook op dit forum te vinden, en ik gebruik als webwinkel vaak deze als onze showroom, kijk en vergelijk daar en koop nog goedkoper omdat ik geen dure winkel kosten heb online..
Diverse winkels online geven betere service mits je Nederlandse en geen grijze import verkoopt die ellende geeft...
Bij garantie geld voor grijs geïmporteerde meestal minder service of je kreeg een rekening die naar de winkel moet en die moet het dan maar in land van herkomst zien terug te krijgen....
Dus zowel Online als Normale winkels gaan daar ook vaak de fout in, en daarom ben ik soms niet de goedkoopste!
Helaas mag ik hier geen link met reclame plaatsen, maar let op Nederlandse Importeurs vermeldingen....
Ben met de foto's bij verschillende bedrijven geweest. Deze hebben toegezegd als dit bij hun was gebeurt dat ze hem kwamen ruilen. En al helemaal de wat kleinere zaken. Die kunnen zich het niet veroorloven op slechte reclame. Maar goed alles is goed gekomen en krijg nu mijn geld terug. Wel raar dat je eerst moet dreigen met de Geschillencomisie en/of de advocaat. Dan kan ineens wel alles snel afgehandeld worden.
Is er trouwens nog een oplossing voor onkosten vergoeding of iets dergelijks. Wij kunnen nu al 4 week niet wassen en moeten alles naar mijn schoonouders brengen. Is 20 km heen en 20 km terug. Mijn werk kleding moet ik om de 2 dagen wassen dus kun je voorstellen dat ik daar ruim een tank aan bezine kwijt ben. En omdat ik zelf niet mag bepalen wanneer ze hem komen ophalen en dat laten doen door invetra weet ik pas de avond van te voren hoelaat ze kunnen komen. Dit kost me weer een vrije dag.
Valt hier nog wat aan te regelen of moet ik het er nu maar bij laten.
Is er trouwens nog een oplossing voor onkosten vergoeding of iets dergelijks. Wij kunnen nu al 4 week niet wassen en moeten alles naar mijn schoonouders brengen. Is 20 km heen en 20 km terug. Mijn werk kleding moet ik om de 2 dagen wassen dus kun je voorstellen dat ik daar ruim een tank aan bezine kwijt ben. En omdat ik zelf niet mag bepalen wanneer ze hem komen ophalen en dat laten doen door invetra weet ik pas de avond van te voren hoelaat ze kunnen komen. Dit kost me weer een vrije dag.
Valt hier nog wat aan te regelen of moet ik het er nu maar bij laten.