LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ACN MLM

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
rob

Re: ACN MLM

Ongelezen bericht door rob »

Dag Hans,

Welk belastend materiaal? Ik neem alleen vakbladeren met niveau serieus en referenties van goede bedrijven.
Daar in wordt dit bedrijf zeer goed beschreven.

Maar nogmaals ik weet niet wat jij leest en wie jij wilt geloven. Maar goed ik geloof eerder de serieuze kwaliteits bladeren.

Trap liever in van een bekende dan van een vreemde.
maar goed elke business begint met relaties.

Wij groeien wel,met jullie en zonder jullie.

iedereen zijn vak.

succes

ondernemer

Ongelezen bericht door ondernemer »

Aan Hans,

Ik wil ook graag weten welk belastend materiaal je gevonden hebt.

m.v.g. ondernemer

gina

Ongelezen bericht door gina »

Er wordt hier niets verteld over het product dat verkocht wordt, het goedkope belabonnement. Is dat echt de moeite van het overwegen waard of zit daar een staartje aan?

Onderemer

Ongelezen bericht door Onderemer »

Hallo Gina,

jij schreef het volgende Er wordt hier niets verteld over het product dat verkocht wordt, het goedkope belabonnement. Is dat echt de moeite van het overwegen waard of zit daar een staartje aan?

Er zit totaal geen staartje aan de produkten van ACN, wij bellen nu al een goed jaar met ACN en het scheelt toch zeker al zo'n 30% op onze telefoonrekening.
Wij zijn zelf ook vertegenwoordiger van ACN en wij worden zelfs al gebeld door mensen of zij onze dienst ook mogen gebruiken.

Om even te vertellen wat voor paketten ACN aanbied.
7-dagen gratis bellen p/mnd kst euro 2.
ACN CPS plan is met name zeer geschikt voor particulieren omdat deze veel in de daluren bellen, hier zijn wij een van de goedkoopste in.
voor bedrijven en particulieren die voor meer als 45 euro per maand verbellen hebben wij het ACN High user pakket, hier zitten weer extra voordelen aan, dit pakket gebruiken wij zelf dus.

Indien je meer informatie over paketten wilt hebben kun je me altijd even mailen.

Groeten Ondernemer

Onderemer

Ongelezen bericht door Onderemer »

Gina,

Nog even iets wat belangrijk om te weten is.
Wat wij vragen is of je de dienst een maandje wilt uitproberen. Wij verkopen niets.

Dat was het ik denk dat je nu wel iets meer weet.

Groeten Ondernemer

Gina

Ongelezen bericht door Gina »

OK, ondernemer, bedankt.

Jurgen

Ongelezen bericht door Jurgen »

Het zal best zijn dat de diensten goed zijn, en of het nou oplichterij is of niet, feit is dat, zoals je kan zien, je er nu te laat mee bent. Gouden bergen beloven is niet echt reeel meer nu.
Verder is het MLM concept wel legaal, maar veel mensen gaan te ver om de spullen aan de ander aan te smeren, op dat moment denk ik dat het verkeerd gaat. Daarom is het vaak in het negatieve nieuws, anderszijds is het ook een taktisch concept en erg winstgeven voor degene bovenin de piramide. Het is wel iets wat zo'n firma natuurlijk niet aan de grote klok gaat hangen, dat als je onderin de piramide zit, dat je dan kleine kans hebt om er je boterham mee te beleggen.
Of je er aan meedoet is nog geen crime, meer hoe je er mee omgaat.

Jurgen

hogan

Ongelezen bericht door hogan »

Ik ben laatst bij zo'n presentatie geweest in Leiderdorp. Daar werd mij duidelijk ingelicht hoe ik vertegenwoordiger kon worden en wat ik daarmee kan verdienen. Tijdens de presentatie werd verteld hoe makkelijk je rijk kan worden: "Je hoeft niets meer te doen alleen 3 vertegenwoordigers vinden, zij doen dan het werk". Ik had het al door..op het moment dat de vertegenwoordigers ophouden door wat voor reden dan ook is het ook voorbij met jou. En dat gebeurt alleen wanneer de markt verzadigd is. En dat is het nog lang niet. Ik zelf ben zeer geinteresseerd in de produkten die ze aanbieden maar om dan ook nog vertegenwoordiger te worden??? Het vergt namelijk heeeel veeeel tijd en disicipline om succesvol te worden en dan ook nog je inleg terug te verdienen. ( je zou volgens hun de eerste maand 1000 Euro verdienen met 3 vertegenwoordigers en 20 klanten) Je legt zelf 600 euro in maar dat doen de andere 3 vertegenwoordigers ook dus in feite betalen zij voor jou enz... Je bent dus afhankelijk van verdere groei van jou team. Maar het blijven mensen en niet alle mensen zijn gekwalificeerd en hebben ambities om rijk te kunnen worden. Mijn conclusie is : "Dit is iets voor mensen die geen opleiding hebben of in de uitkering zitten een ideologische gelegenheid om zich bezig te houden.

Ik ben niet negatief maar ook niet positief. Elk voordeel heeft zijn nadeel.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Helemaal eens met Hulk Hogan.

VJJK

Ongelezen bericht door VJJK »

Via een collega kwam ik in aanraking met ACN. (WebSite: acneuro.com)
Na informatie ingewonnen te hebben ben ik ook ingestapt in de MLM Network marketing. Ik moet zeggen: IK HEB ER GEEN DAG SPIJT VAN GEHAD!!!
Natuurlijk is het logisch dat je betaald voor de LICENTIE om te mogen handelen als
onafhankelijk vertegenwoordiger!
Door enthousiast en hard te werken kan je echter dit binnen 1 a 2 maanden geheel
terugverdienen. Je gehele administratie word behandeld door het Europees hoofdkantoor te Amsterdam. Delftlandlaan 4 (+400 medewerkers!)
Er is geen geheimzinnigheid. Men staat voor ALLE vragen open! Er zijn gratis
rondleidingen in het kantoor (vrijdagmiddag) Wel even tevoren aanmelden.
Het is GEEN "snel-rijk" systeem. Je kan al je werk in je eigen tijd doen, en beslist ZELF
wanneer je dat wilt doen. Je bent NIET in loondienst.
Je verkoopt NIETS, Je "verkoopt" korting op reeds aangeschafte diensten;telefoon,
energie etc.
Er gebeurd niets "over de ruggen van familie en vrienden" !!
Waarom zijn er NU al grote Clubs (FCUtrecht, DeGraafschap, VVHoogeveen e.a.) die
gebruik maken van MLM ACN???? Omdat het systeem zich BEWEZEN heeft!!!
ACN bestaat nu bijna 11 jaar, en is HET SNELSTGROEIEND bedrijf op dit gebied!!!
NU 72 landen hebben getekend voor de privatisering/liberalisering van hun overheidsdiensten. Slechts 12 landen zijn daadwerkelijk begonnen. De anderen zullen
spoedig volgen!!! WELK EEN MOGELIJKHEDEN. De licentie is WERELDWIJD geldig!
MAAK ER GEBRUIK VAN!!
[email protected]
:!: :!: :!: :!:

Pino

Ongelezen bericht door Pino »

Hoi Gina, als je echt goedkoop wil bellen, kan je beter op http://www.bellen.com kijken, want het kan nog een stuk goedkoper dan bij ACN.
Zijn er hier ook ACN-ers die me kunnen vertellen wat er met dat licentiegeld gebeurt, gaat daarvan een deel naar degene die boven mij staat (en mensen daar weer boven?)
En hoeveel % krijg je van de telefoonrekening van je directe klanten, de website zegt 2%-8%, maar hoeveel is dat exact en/of waar hangt dat van af.
En hoe kom je in hemelsnaam met 20 klanten en 3 vertegenwoordigers in één maand aan 1000 euro?!

Gast

Als je bij een klant bent moet je goed rondkijken of er in de kamer nog iets van je gading te vinden is en dan kom je 's-nachts terug om te.....
zie je en zo verdien je er ook nog wat bij. Soms verkoop je een effectenlease-contract van Dexia erbij en heb je weer een volle pot.

Kijk maar eens in het forum van Legiolease hoeveel dankbare klanten ze hebben.

Is het nu wat duidelijker Pino.

Gast

Waar Nederland zich 30 jaar gek heeft gemaakt in tolerantie tot in het
absurde gaat het nu omgekeerd. De knuffelpolitiek is verworden tot
knuppelpolitiek. De ene lijsttrekker durft in het kielzog van Fortuyn nog
harder uit te halen naar de allochtonen in het algemeen dan de andere.
Misselijkmakend zeker omdat we weten dat ze er toch niks van waarmaken
(beste bewijs is de VVD de afgelopen decennia) en dat het stemmingvormend
werkt. Een voorbeeld: ineens moeten bejaarde gast-arbeiders zonodig
verplicht Nederlands leren of weg? BULL!
Had dat 20 jaar geleden maar gedaan en mogelijk gemaakt. Weet je wat op zijn
plaats is? Deze mensen een rustige ouwe dag gunnen
of ze dat nu willen doen met (vrijwillige) taalcursus of in het arabisch
kaartend in hun theehuis. En wat nog meer op zijn plaats zou zijn is een
officieel excuus van ELKE verantwoordelijke partij hiervoor voor het gebrek
aan integratiepolitiek aan deze mensen.

Scoring_Disabled_Msg Respond to this

wUhA

Ongelezen bericht door wUhA »

Als ik dit allemaal zo lees, moet ik net als anderen erg hard lachen. Niet om mensen uit te lachen, begrijp me niet verkeerd. Ik lach om de conservatieve houding van velen van jullie. Door die mensen worden mlm'ers namelijk rijk! Door die mensen raakt de markt nooit verzadigd!
Maar ik geef dit aan die conservatievelingen onder ons mee: Denk goed na, want wie zegt dat jij, na jaren lang onder een baas gewerkt te hebben, ooit nog je pensioen uitgekeerd krijgt? Kijk naar de politieke onrust en zie in dat de ouderwetse patronen van leren, werken en van je pensioen genieten vandaag de dag geen zekerheid meer is!!

Gast

Als jullie teveel klachten hebben met je huidige provider raad ik jullie gewoon aan om naar die provider tegaan die je wel bevalt.

Mochten jullie meer over ACN willen weten, dit is mijn emailadres [email protected]

Aangezien wij geen reclame maken mag ik niet meer vertellen.

Ik kan wel zeggen dat wij vanaf 1 november met een NIEUWE unieke actie komen waar geen concurrent (ook niet KPN of Tele2) tegen op kan.

Whatdoyouwant

Ongelezen bericht door Whatdoyouwant »

Jippie ik werk voor een geweldig goed bedrijf als onafhankelijk vertegenwoordiger!!!! Met meer dan zakelijke klanten !!! En weet je wat zo geweldig leuk is, de klanten zijn super gemotiveerd om mij te helpen aan meer klanten, zij een fikse besparing en uitzicht op meer diensten in de nabije toekost en ik lekker klanten erbij waar ik een heel leuk bedrag elke maand, maand na maand, jaar in jaar uit, haha mee verdien. En weet je wat zo leuk is ! ZE GUNNEN MIJ DE BELOMZET !!!
DAS LACHUH en dat voor een prachtig piramide systeem, wel een piramide waar je mee kunt winnen, geweldig, als het al een piramide is !

Van dat leuke geld wat ik elke maand verdien maak ik leuke reisjes, en jullie mogen 1 keertje raden waar ik voor het eerts in mijn leven bovenop heb gestaan!!!! Nou? Enig idee, hahah, DE PYRAMIDE VAN GEOPS of zoiets, hahaha, I LOVE PIRAMIDS !!!

Ik ben super positief en zie mijn toekomst net als alle ander reps in het veld zonnig in met nog meer strand zee en zon! En veeeeeeeeeeeel zand!!!

I LOVE THIS COMPANY

En die 650 euro hahahahah PEANUTS MAN, als je het besef zou hebben wat je hier kunt verdienen in dit bedrijf zou je niet weten hoe hard je moet rennen om die 650 euro te betalen !!!!!

Weet je ACN collega's stop hier met reacties geven aan de appels je weet wel die .......... appels, die willen alleen maar informatie om nog meer negativiteit te verzinnen!

hoera

Ongelezen bericht door hoera »

wacht maar als mobiel er is ..heel nederland staat op z'n kop. zoals in zweden

WhatDoYouWant

Ongelezen bericht door WhatDoYouWant »

Waar gaat dit allemaal over? ACN is een SUPER SUPER SUPER MLM Bedrijf, zo wel de beste! Als iemand een eigen bedrijf wil starten en zich daar diep voor in de schuld steekt staan de meeste mensen je toe te juichen terwijl je dan 5 jaar of langer geen eurocent verdiend! Investeer je 650 euro in ACN dan staat iedereen te stuiteren....

Als je in een SUPER bedrijf als ACN 650 euro moet investeren is dat een schijntje als je de waarde zou inzien van wat je in handen hebt!

Een GOUDMIJN mensen !

Voor 65o euro eenmalig start je je eigen business, wat krijg je hiervoor terug?

- Volledige ondersteuning vanuit een 400 tellend personeelsbestand

- Foldermateriaal
- Klantenformulieren

- Trainingen van bv George Zalucki waar je aan kunt deelnemen voor een zaalbijdrage van 10 euro voor een hele dag (deze man staat normaal gesproken voor 10000euro per minuut te spreken in America voor captains of industry etc)

- Superbonussen

Het is zelfs zo dat als je niet slaagt binne ACN je wel een enorme dosis kennis tot je hebt genomen over het menselijk gedrag en emoties.....

Vandaar dat ik niet helemaal begrijp waarom acn vertegenwoordigers hier op dit forum hun kostbare tijd zitten te verspillen ipv aanwezig zijn op trainingen of presentatieavonden, ga liever je collega's in den landen ondersteunen.....

ACN is een SLIM Netwerkmarketing Bedrijf wat op het moment van bekend zijn reeds een grote stofwolk achter zich heeft gelaten.

Wij hebben nog geen concurrentie, simpelweg omdat wij geen reklame maken, we zijn de beruchtste concurrent van KPN, want die kennen ons wel omdat de telefonistes van KPN gek worden van ellende als ze horen dat iemand bij ACN zit.... Weet je wat een klant dan zegt tegen KPN ?
Sorry maar klaas ken ik, ik blijf bij klaas ik gun hem mijn belomzet, om je rot te lachen toch!

We gaan gewoon terug naar de tijd van de middeleeuwen waar we allemaal onze vaste afnemer hebben voor het brood, het vlees en de telefoon !

Half Nederland staat de staken voor 2%, moet je eens zien wat wij krijgen bij ACN, elke maand loonsverhoging voor onze gedane inzet....

Zelfs als je alleen gaat voor persoonlijke klanten kun je binnen 5 jaar een resudaal inkomen verdienen en dan werk je wanneer jij daar zin in hebt ! In je totale ACN carriere haal je die 650 euro eruit mensen !

Het bedrag slaat helemaal nergens op! Het is slechts een obstakel om negatieve mensen uit ons schitterende bedrijf te houden, deze mensen zouden namelijk wegkwijnen in de enorme positieve energie die er heerst tijdens ACN bijeenkomsten!

En zelfs als je de centen niet hebt kun je creatief starten met ACN

Wij hebben geen geheimen, voor niemand!

Wij zijn allemaal welkom op het hoofdkantoor van ACN op uitnodiging !

Het is een eerlijk bedrijf zonder geheimen !

Als je toe kijkt hoe wij expanderen zul je moeten toegeven dat wij in minder dan 10 jaar een begrip zijn in Nederland met een marktaandeel van 20%

Tjakka !

I LOVE THIS COMPANY

Gast

He vriendelijke collega's van me, de reden dat ik me tijd hier verspeel is dat ik elke avond nadat ik op pad ben geweest voor ACN effe me energie moet opladen door op dit forum de negatieve dingen over ACN te lezen, daar krijg ik namelijk alleen maar positieve energie van.
Wat andere ervan vinden interesseert me toch geen ****, geef me alleen maar extra motivatie.

Ik ben het helemaal met jullie eens: I love this company!

Tot zaterdag in Hoevelaken op de maandelijkse super saterday.

Ik geloof dat Art Napolitano komt om een presentatie te geven, als die gasten weten wat deze man verdiend per maand dan vragen ze zich waarschijnlijk af waarom hij die presentaties gratis geeft. Jullie weten het wel, simpel om andere te helpen net zo succesvol te worden als hij nu is. Enthousiastme in overvloed, elke meeting en training weer. Heerlijk en juist dat geeft me nog meer energie om door te groeien binnen ACN.
Lange termijn bij mij is 2 jaar en dan wil ik iets hebben staan dus daar ga ik ook voor.

Mwabaw

Ongelezen bericht door Mwabaw »

Fijn dat je zo happy bent met ACN... neem je straks ook een cursus Engels? Saterday?

Gesloten