LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] En dan nu hoe het echt zit

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
louis

Re: En dan nu hoe het echt zit

Ongelezen bericht door louis »

Veel mensen dromen van die ene kans. Die kans die hun leven kan veranderen. Velen van hun dromen van een grote prijs om al hun dromen in 1 keer uit te laten komen en kopen allerlei loten waarmee grote geldprijzen te winnen zijn. Anderen worden wakker en denken dat hun dromen nooit uit zullen komen. Dromen zijn bedrog zeggen sommigen. Er zijn maar weinig mensen die werkelijk eraan werken om hun dromen uit te laten komen. De kansen die iemand tegenkomt om zijn/haar dromen te realiseren kun je vergelijken met een zijstraatje. Het leven kun je vergelijken met een hoofdweg. Je rijdt op de hoofdweg samen met een heleboel andere mensen en in een flits zie je iets in een klein zijstraatje, een klein bordje waarop staat: Kans->. Je rijdt door en denkt bij jezelf; Zag ik dat goed? Terwijl je er over nadenkt rijdt je door op die hoofdweg. Direct stoppen is er niet bij met dat drukke verkeer. Voor je er erg in hebt gebeurt er iets, wat je aandacht afleid, waardoor je vergeet wat je net hebt gezien. De weg is lang en je hebt je aandacht nodig voor het drukke verkeer om je heen. Weg kans!
Ik zag in een flits een bordje met daarop MLM en nam de moeite er naar toe te gaan. Niet wetende waar het naar toe zou leiden, kwam ik het tweede bordje tegen waarop stond M.B.A. Zonder dat ik het eerst in de gaten had reed ik weer op de hoofdweg, alleen was er iets veranderd. Het was niet zo druk meer, de zon scheen feller en de mensen om mij heen waren vriendelijker geworden. Ik zit toch wel op de goede weg, dacht ik nog even, toen ik een bordje tegenkwam met mijn naam erop. Ik reed door, wetende dat ik de juiste richting volg.
Even dacht ik dat ik aan het dagdromen was geweest. Gelukkig schijnt nog elke dag de zon lekker fel en zijn de mensen om mij heen nog even vriendelijk. Ik vervolg mijn weg met de wetenschap dat ik de juiste richting op ga.

Remke

Ongelezen bericht door Remke »

Hallo Louis

Je verhaal is waar!
Ik reed al eerder op dezelfde weg als jij met die bordjes en ben precies dezelfde weg gevolgd als jij en vele anderen hebben ons gevolgd!
Wij weten als de tijd rijp is dat ons nog velen zullen volgen en samen zullen we ons doel bereiken!

Begin vandaag met positief denken, want wie vandaag niets doet zal morgen nog net zo leven als gisteren!!!!!

houtochop

Ongelezen bericht door houtochop »

Goedzo Remke, blijf jij het mlmmen maar stimuleren. Jou baas verdient al jaren een dikke boterham aan dat soort sukkels. Ooit van Vanilla gehoord. Vraag het hem maar eens.

louis

Ongelezen bericht door louis »

Howtochop, opereer jij ook toevallig onder de naam "beschermbengeL"?
Als jij denkt iets over Vanilla te weten, heb je het dus aan het verkeerde eind wat Remke betreft. Ken jij het verschil tussen mlm en een pyramide spel? Niet dus, dacht ik al.
Vecht je vetes niet uit over andermans rug. Sluit jij je af na 1 keer "bedrogen" te zijn? Sta jij nog open voor de werkelijkheid?

Annie

Ongelezen bericht door Annie »

Ik lees met veel verbazing de verschillende berichten, ongelovelijk...
Hoe mensen zich laten verleiden en het spijt me maar wanneer je normaal en gezond eet heb je geen voedingssupplementen nodig! En mijn ervaring is dat het ziek zijn in allerlei varianten van hoofdpijn, rugpijn enz. vaak tussen je oren zit. Als je dan dus een supplement neemt denk je dat je er beter van wordt en gebeurt dat ook, prima maar je zou ook zonder kunnen proberen scheelt een hoop geld.
Iedereen moet doen wat ie niet laten kan, maar ik vindt het jammer dat vooral mensen die het niet kunnen betalen vaak de dupe worden van allerlei verkoop praatjes.
gr. Annie

Remke

Ongelezen bericht door Remke »

houtochop,
Natuurlijk kan ik reageren op hetgeen wat jij hier schrijft (zegt over anderen en mij) en het enige wat je hiermee bereikt is een eideloze discussie zonder winnaar, omdat iedereen een eigen denkbeeld heeft.
Mijn ervaring met mensen is wel van dusdanige aard, als mensen iets zeggen, vooral over anderen of bepaalde dingen doen, iets zeggen over zichzelf!

ron

Ongelezen bericht door ron »

Deze meneer FraNL weet precies hoe het zit?
Wat moet ik altijd lachen wanneer er mensen zijn
die denken hoe het echt zit,maar in het praktijk geen kloten verstand van hebben.

Ik kan er een lange verhaal hier neer zetten wat networkmarketing is maar dat is voor de meeste mensen hier op de forum niet te begrijpen (wil je het wel weten neem dan contact op via mijn e-mail adres)

tip een goed networkmarketing bedrijf is lid van
de branche vereniging directe verkoop

www.directeverkoop.nl

ten tweede waarom is een multinational als Numico (bekend van nutricia) begonnen met networkmarketing? voor de lol.
nee hun zien wat er in de toekomst gaat gebeuren.

kijk naar hun website:www.united-world-team.com

ten derde;

u verzekeringsagent zit ook een pyramide van de verzekeringskantoren (elk organisatie is een pyramide)

In dit geval stel de verzekeringskantoor de agenten aan.
(dealer worden)
networkmarketing wordt jij daar voor betaald.

wie zijn de eerste klanten van de verzekeringsagent?
vrienden en kennissen!

veel succes
Rob

ondernemer

Ongelezen bericht door ondernemer »

degene die het meest commentaar op een MLM bedrijf hebben
zijn degene die zelf geen succes hebben.
Dit zijn negatieve mensen ga daar geen energie insteken.

Als je de keus hebt tussen een fantastisch leven of een gemiddeld leven hoe kun je dan in godsnaam kiezen voor een gemiddeld leven.

Michelle

Ongelezen bericht door Michelle »

Beste ondernemer,

waarom zou je voor mlm kiezen.
Wat ik ervan weet moet je eerst zelf aardig wat investeren en dan moet je dat maar even terug zien te verdienen. Zeker in deze tijd, dat het met de economie niet echt rooskleurig is, gaan mensen juist voor de zekerheid. En dus kiezen de meeste voor een gemiddeld leven.
Ik zie eigenlijk ook niet in wat daar mis aan is.
Het belangrijkste in het leven zijn gezondheid en geluk.

ondernemer

Ongelezen bericht door ondernemer »

Hallo Michelle,

Dus jij vind een bedrag van tussen de 300 en 600 euro veel geld om een eigen zaak te beginnen.
Als je een eigen MLM bedrijf begint moet je je niet focussen op het "terugverdienen" maar je moet lange termijn visie hebben.
Het maakt mij verder ook niet uit wat jij hiervan vindt maar dit is mijn mening.

rob

Ongelezen bericht door rob »

Dag Michelle,

bekijk eerst wat network marketing is voordat alleen onzekere opmerkingen op deze forum plaast.
En als je wat onzeker voelt dan adviseer ik je helemaal om met networking marketing te beginnen. Training on the JOB

rondleiding bij het hoofdkantoor
trainingen gaan volgen/persoonlijke ontwikkeling
Iedereen is in jouw succes gebaat. win/win ,behalve
als je denkt dat je het beter weet dan kun je het alleen ook af,want niet succesvol worden dat kun je zelf ook wel.

economie slecht? networkmarketing groeit sneller bij een slechte economie.Mensen zijn juist onzeker over de toekomst
en zoeken juist een 2de inkomstenbron.
(neem jij actie of wacht je af wat de overheid doet)

Michelle gezondheid is voor iedereen belangrijk en dat de meesten mensen gemiddeld leven dat is juist. (respecteer ik)

maar wat wil jij? wil jij wat de meesten willen?
dan adviseer ik om niet met networkmarketing te beginnen.

of ik wil meer en dat is niet alleen geld. Geld is een middel.De varkens eten de euro's briefjes niet op. Die zijn geinteresseerd in voer.

Dus wat wil jij als geld niet belangrijk is???(want gelukkig leven kan je ook zonder geld)

waar ligt jouw hart het meest?

Als het bedrijf herbalife jouw niet ligt,dan kijk je naar een andere networkmarketing bedrijf (goede)

Mc donalds is de zelfde bedrijf als etos (franchise)

"For things to change, you've got to change"

Veel succes.
rob

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Sommige mensen zijn zo blind. Alle mensen die mazzel/succes hebben met mlm zullen reacties plaatsen. Die overige 95% schaamt zich kapot dat ze er ooit zijn ingetuimeld en houden zich wel stil....

Het is dan wel geen piramidespel, maar het effect is net zo smerig als een piramidespel. Daar moet eens over nagedacht worden. Daar hoef je geen insite information over te weten om daar over te oordelen

begrip

Ongelezen bericht door begrip »

dan raad ik je aan nooit met een eigen bededrijf te beginnen,
want 85% van starters is in de eerste jaren failliet.
net zo smerig ? ach de banken hebben een ondernemingsplan gekregen! nee een zekerheidplan is dat voor de banken!!! wanneer je failliet gaat dat zij wel hun geld krijgen!!!.

ervaring; ondernemers begrijpen networkmarketing
werknemers met een laag opleiding begrijpen het niet.

Gast

en daarom zijn ze ook laag opgeleid en gunnen ze andere mensen niks. Dat is ook de reden dat ze tot hun pensioen moeten werken en aangezien ze zoveel vertrouwen hebben in het perfecte systeem dat er in Nederland gehanteerd wordt komt het vast wel goed met ze.
Ik kan dankzij MLM doen en laten wat ik wil, over mijn pensioen hoef ik me geen zorgen meer te maken. Negatieve mensen blijf je altijd hadden,d at zijn vooral mensen die de grote massa volgen, ben blij dat ze er zijn, door hun kan ik doen en laten wat ik wil:)
Bedankt!!!!!!

SP

Ongelezen bericht door SP »

Zijn jullie al op een ACN bijeenkomst geweest?
Zo ja, dan vind ik dat je recht hebt om te oordelen over je mening.
Zo niet, dan ga eens een bijeenkomst bijwonen, en laat je de mogelijkheden uitleggen.

Pas dan heb je een echt beeld van hoe ACN in mekaar zit.

Mochten jullie meer over ACN willen weten, dit is mijn emailadres [email protected]

Aangezien wij geen reclame maken mag ik niet meer vertellen.

Ik kan wel zeggen dat wij vanaf 1 november met een NIEUWE unieke actie komen waar geen concurrent (ook niet KPN of Tele2) tegen op kan.

respects

Ongelezen bericht door respects »

Beste mensen. De schreeuwers ff niet meegerekend.

Ten eerste wil ik zeggen dat er een hoop mensen elkaar na-praten als een stel pratende vogels...Kunnen die dan echt niet voor zich zelf nadenken?

Natuurlijk is MLM een pyramide!!! Maar wat is er fout met een pyramide?
Onze regering is een pyramide, bijna iedereen die voor een bedrijf werkt, werkt in een pyramide. De eigenaar verdient meer dan de directeur, die weer meer dan de floormanager, die weer meer dan het gewone personeel. Is ook een pyramidevorm.

Bovendien is het absolute onzin dat mensen die bovenaan staan in een MLM bedrijf, het meeste zouden verdienen. Je krijgt namelijk noooooooit tot op de bodem betaald, hooguit de eerste 6-7 levels.

En over die producten en diensten..wat is er mis mee?? Het overgrote deel van de bonafide bedrijven leveren vaak een hogere kwaliteit product tegen een lagere, dezelfde of iets hogere prijs. Echter de verhouding prijs-kwaliteit is beter dan in de winkel.

Netwerk marketing is een zuivere manier van een product op de markt zetten. Want de beste reclame is nou eenmaal een tevreden klant! Daarom zijn alle distributeurs ect gebruikers van hun eigen product. En als het niet zou werken, dan zouden mensen het ook niet afnemen...of wel??

Niet iedereen hoeft het eens te zijn met netwerkmarketing of het een goede manier vinden, maar dat betekend nog niet dat omdat jij het niets vind, het automatisch een illegale manier zou zijn.

In netwerkmarketing hoort het product op de eerste plaats te komen, en dan pas de nieuwe distributeurs.
En is de mogelijkheid voor een passief inkomen niet veel aantrekkelijker dan uitkijken naar een mogelijke afschaffing van de pensioenen?? Ik las vandaag dat er weer vele honderden banen worden opgeheven. Is dat dan Baanzekerheid??

De ww schijnt lekker te betalen...maar ik bepaal liever zelf mijn eigen toekomst.

En als laatste....spreek eens met respect voor elkaar...ook al zijn de meningen verdeeld. Mijn kleine broertje op de basisschool heeft meer fatsoen dan sommige hier.

Groetjes
Remco

Sookje

Ongelezen bericht door Sookje »

Piramide of niet... Als een product goed is dan blijkt dat uit de reacties..
Welke vorm van verkoop er ook is, er zijn altijd mensen die er meer aan verdienen dan een ander.

Of je het nu wel of niet doet. MLM werkt dat is bewezen. Hier heb ik op de site ook al diverse berichten gezien van mensen die zich bedrogen voelen..terecht of onterecht....Je moet ook niet zomaar geloven wat ze zeggen..die "gouden bergen" worden inderdaad belooft.. Maar dan wel door mensen die zich niet aan de regels houden..

Euphony heeft bvb op het inschrijfformulier de volgende tekst staan!

AANDACHT :
1. een promotor of een deelnemer aan een handelsshema handelt in strijd met de wet als hij iemand probeert te overhalen een betaling te doen door hem/haar voordelen te beloven die hij/zij zou verkrijgen als hij/zij anderen overtuigt om eveneens aan het schema deel te nemen.
2. laat u niet misleiden door beweringen dat hoge verdiensten gemakkelijk te bereiken zijn!

Of je het er nou mee eens bent of niet...hier kun je niet omheen en dan zeggen dat het niet eerlijk is...

00110446

Ongelezen bericht door 00110446 »

Ben zelf een paar keer benaderd door o.a. FLP. Mijn CV stond op diverse internetsites alzijnde dat ik werkzoekend was. Of ik interesse had om op korte termijn met een part time baan (desnoods naast mijn vaste baan) een hoop geld te verdienen.

Klinkt veel te goed voor woorden. Nu ben ik echt niet dom en wel goed opgeleid. Maar ook ik kies in dit geval voor op een normale wijze geld verdienen dan op een snelle wijze. Wanneer je echt snel geld wilt verdienen, dan moet de wietplanten op je zolder zetten of andere soorten drugs gaan verkopen. Verdient stukken meer dan netwerkmarketing.

Even terugkomend op het feit dat ik benaderd ben. Ik heb gevraagd wat voor soort bedrijf het is. Een multinational met een miljardenomzet. Exacte getallen zijn onbekend en omzet is een relatief begrip. Ik kan een miljoen producten voor een euro verkopen terwijl de kostprijs 2 euro is. Ik heb dan nog steeds een miljoen omzet. Al met al kreeg is dus een nog vaag antwoord.

Het soort product kon varieren. Ik moest dan wel zelf eerst investeren in die producten. Logisch dat je moet investeren voordat je wilt verkopen. Makkelijker is het denk ik om rechtstreeks van jouw leverancier aan jouw klant te laten leveren. Hoef je niets te investeren en je houdt geen voorraad. Een multinational met een miljardenomzet zal dat wel weten toch. Dozenschuiven zoals dat in simpel nederlands heet.

Op de vraag hoe de producten dan naar jouw klanten gaan kreeg ik geen antwoord. Er werd overheen gepraat dat ik maar eens langs moest komen. Sorry ik wil eerst meer weten voordat ik überhaupt tijd ga investeren. Ik ga ook niet solliciteren bij een bedrijf op een functie waar ik niets van weet, of waar ze vaag over doen. De producten die je zelf zou kopen waren ook voor eigen gebruik en niet voor de verkoop.

Er wordt dus voorgeschoteld dat je producten moet verkopen. NEE je koopt zelf producten waar de organisatie geld aan verdiend en je moet andere gekken vinden die ook producten willen kopen voor eigen gebruik zodat de organisatie hier ook weer beter van kan worden.

Wanneer je benaderd wordt op welke manier dan ook, ga vragen stellen en blijf doorvragen. Op een gegeven moment weet de persoon die jou benaderd het ook niet meer. Laat je niet overhalen tot het bijwonen van een bijeenkomst. Je wordt geregistreerd en wanneer je nee zegt sta je op de zwarte lijst en ben je nooit meer welkom. Er wordt ook verzocht om er niet met anderen over te praten over de werkwijze (heb ik van een zeer betrouwbare bron). Het is dan ook niet gek dat personeel van de facilititeit die gehuurd wordt voor een dergelijke bijeenkomst niet welkom is tijdens sommige onderdelen van de bijeenkomst. Deze moeten dan ook de zaal verlaten (heb ik uit eigen ervaring als horecamedewerker).

Dom gedoe allemaal, waarbij er ongetwijffeld genoeg mensen zijn die er genoeg aan verdienen en wel vrienden aan overhouden. Laat die lekker hun gang gaan en mij er niet mee lastig vallen. Ik val hen toch ook niet lastig.

Gast

Ik heb misschien iets dat voor u interessant KAN zijn en ben wel bereid al u vragen te beantwoorden. Lekker discussieren kan nooit kwaad toch en ik vind het juist leuk als iemand ergens anders over denkt dan mij zelf. Gelukkig is niet iedereen hetzelfde:)
Wilt u meer weten dan adviseer ik u te reageren via:

[email protected]

Gast

om de kans in beeld te brengen die je hebt in een piramyde doe eens de volgende test:

Pak een schaakbord en leg op het eerste veld twee rijst korrels, het tweede veld het dubbele, het derde weer het dubbele en zo door. Niet schrikken wat je op het laatste veld moet leggen.

Je ziet dan meteen welke oplichterij een piramyde is

Gesloten