Tja wat moet je nu met zo,n bewoordingen van Agro???,
Wat mij betreft niets.
Inderdaad kun je met zo,n antwoord niets beginnen,
zo kun je toch niet zinvol ergens over oordelen.
Dat is je nog nooit gelukt, net of dat wel zal gebeuren als je weet welke provider ik heb, geef me je telefoonnummer maar in een pb bericht en ik zal het je mededelen. Als je het echt zo graag wil weten moet het je dat toch waard zijn
dat per 01-01-2010 het normale abbo met Euro 1,-- omhoog gaat en dat klanten met een lengere contracttijd dan i jaar per maand kunnen opzeggen.
Ook weer een onjuiste bewering, iedereen die het niet eens is met deze verhoging, en of van de firma list en bedrog af wil kan per 1-1-2010 alles beëindigen, ongeacht contractuele verplichtingen.
Gaat hier in ieder geval niet gebeuren ( opzeggen dan )
Zou ik nog niet zo zeker van zijn, eenieder die een beetje verder kijkt dan z'n neus lang is en eens gaat informeren zal er op rasse schreden achter komen dat hij/zij veel te veel betaald bij de firma list en bedrog, en waarbij na overstappen men ook nog eens krijgt waarvoor wordt betaald.
Of men moet het bewust afknijpen van bv internetsnelheid wat in feite je reinste diefstal/oplichterij is als normaal beschouwen.
Zeker als men digitale tv ontvangst heeft wordt je gen**id, waarbij goedkopere oplossingen van 50 tot 80% geen uitzonderingen zijn, met bovendien meer mogelijkheden en meer zenders en ook nog eens betere kwaliteit.