Pagina 2 van 3

Re: Euphony

Geplaatst: 11 dec 2009 13:21
door antileugens
Ik hoop dat Eric Jansen hier de eindresultaten zal plaatsen. Zou wel zo netjes zijn. Helemaal omdat het misschien wel een familielid is geweest die hem klant heeft gemaakt. We zullen zien.

Re: Euphony

Geplaatst: 11 dec 2009 13:31
door jor
Ik heb hem alleen gevraagd de echtheid van deze melding op het forum te melden. De afloop voor de klant is intussen geregeld.
Ik word namelijk niet graag voor leugenaar neergezet .
antileugens schreef.... maar twijfel ik wel heel sterk aan JOUW verhaal.
PS Nee, het is geen familielid geweest maar een voor hem onbekende.

Re: Euphony

Geplaatst: 11 dec 2009 14:01
door antileugens
Edit = aangepast omdat de reden van het plaatsen van deze post inmiddels is verwijderd.

Re: Euphony

Geplaatst: 11 dec 2009 14:51
door jor
Edit=Bericht aangepast, zie andere berichten.

Re: Euphony

Geplaatst: 12 dec 2009 11:21
door jor
Edit=bericht verwijderd,zie de andere berichten hierover.

Re: Euphony

Geplaatst: 12 dec 2009 12:13
door antileugens
Edit = aangepast omdat de reden van het plaatsen van deze post inmiddels is verwijderd.

Re: Euphony

Geplaatst: 12 dec 2009 12:23
door jor
Edit= bericht aangepast.

Re: Euphony

Geplaatst: 13 dec 2009 15:45
door seagoing racer2
Beste
doet me vermoeden dat je verhaal uit je duim is gezogen en enkel is geplaatst om een MLM bedrijf aan te vallen
Ook hier zou een eerste begin van een bewijs nuttig zijn.

Let op antileugens plaatst hier een ongefundeerde persoonlijke aanval op een medeforumlid, en komt vervolgens met .........NIETS

Enfin, hij zal nu toch wel zelf een melding naar de moderator gedaan hebben dat anti-leugens een smaad en laster verspreid.. :mrgreen:

Re: Euphony

Geplaatst: 13 dec 2009 16:00
door jor
Edit= In overleg met Eric heb ik deze reactie verwijderd,dit omdat uit onderzoek (waar ik op vertrouw is gebleken dat 1 en ander niet klopt en het anders is gegaan als dan de oude baas vertelde.

Re: Euphony

Geplaatst: 13 dec 2009 16:04
door antileugens
Edit = aangepast omdat de reden van het plaatsen van deze post inmiddels is verwijderd.

Re: Euphony

Geplaatst: 13 dec 2009 16:10
door jor
Edit= In overleg met Eric heb ik deze reactie verwijderd,dit omdat uit onderzoek (waar ik op vertrouw is gebleken dat 1 en ander niet klopt en het anders is gegaan als dan de oude baas vertelde.

Re: Euphony

Geplaatst: 13 dec 2009 16:44
door antileugens
Edit = aangepast omdat de reden van het plaatsen van deze post inmiddels is verwijderd.

Re: Euphony

Geplaatst: 14 dec 2009 22:06
door jor
From: ***************** ***************
Subject: forum trosradar
To: [email protected]
Received: Thursday, December 10, 2009, 4:03 PM

Geachte Eric, ik reageer onder de nickname jor op het forum van trosradar en heb je afgelopen donderdag 10/12 een email gestuurd met alle relevante gegevens. Ik vroeg je hiervan melding te maken op het Trosradar forum. Het feit dat je dat (nog?) niet deed en het feit dat je zelfs niet even een bevestigingsmail stuurt verontrust me. Ik wil graag weten hoe 1 en ander zit. Ik heb intussen de welkomsbrief in mijn bezit en tenvolle bereid deze op het forum te plaatsen. Ik hoop echter dat je zelf even een reactie geeft op Trosradar.
Edit= In overleg met Eric heb ik deze reactie verwijderd,dit omdat uit onderzoek (waar ik op vertrouw) is gebleken dat 1 en ander niet klopt en het anders is gegaan als dan de oude baas vertelde.

Re: Euphony

Geplaatst: 15 dec 2009 22:21
door jor
Edit= In overleg met Eric heb ik deze reactie verwijderd,dit omdat uit onderzoek (waar ik op vertrouw) is gebleken dat 1 en ander niet klopt en het anders is gegaan als dan de oude baas vertelde.

Re: Euphony

Geplaatst: 16 dec 2009 00:37
door Euphony Support
Beste Forum deelnemers,

Ik ben een paar dagen door de griep geveld (het schijnt te heersen :-) ) en daardoor enige tijd niet in staat geweest om op jullie forumbijdragen en persoonlijke emails te reageren. Mijn excuses daarvoor. Morgen zal ik iedereen die mij persoonlijk benaderd heeft een email sturen en alvast een deel van mijn bevindingen op het forum plaatsen.

Allemaal bedankt voor jullie geduld.

Met vriendelijke groet,
Euphony


Eric Janssen
mob +31 (0)654 348460
[email protected]

Re: Euphony

Geplaatst: 16 dec 2009 00:57
door WillemV
Euphony Support schreef:Beste Forum deelnemers,

Ik ben een paar dagen door de griep geveld (het schijnt te heersen :-) ) en daardoor enige tijd niet in staat geweest om op jullie forumbijdragen en persoonlijke emails te reageren.
Rotfl. En dat moeten we geloven? :roll: Terwijl je wel in 'staat' was in te loggen op dit forum om een bericht van je aan te passen? En tegelijkertijd niet in 'staat' was een ontvangstbevestiging aan jor te sturen via reguliere e-mail? Laat me niet lachen.

Dat Euphony Support wordt steeds ongeloofwaardiger. Een beetje mensen waaronder bejaarden in onze samenleving een oor aan proberen te naaien. Bah.

Re: Euphony

Geplaatst: 16 dec 2009 17:14
door tedvd
Even een vraagje aan Eric Janssen, hij geeft als e-mail adres
[email protected] op terwijl volgens de site van zijn bedrijf de e-mail adressen eindigen met de extensie .com

Klopt dit?

Re: Euphony

Geplaatst: 16 dec 2009 18:18
door Bram Bonnewel
Is wel degelijk een echt e-mail adres van Euphony
zie hieronder

Registrant:
Euphony Communications Ltd
Belvedere
Basing View
Basingstoke, Berkshire rg21 4hg
UK

Domain Name: EUPHONY.NET

Re: Euphony

Geplaatst: 16 dec 2009 19:28
door Hettyadvokaat
ook ik heb slechte ervaring met Euphony.
Vanaf 1 december zijn ze zelf de provider van vaste en mobiele telefonie.

Mijn man had abonnement bij Euphony van 12,- per maand. Kregen we gewoon een kaart van Debitel( 2 weken nadat abo inging).
In augustus en oktober was ineens de Simkaart geblokkeerd, en moesten we elke keer een duur 0900 nummer bellen om opnieuw te laten activeren.
We hebben in oktober het abonnement opgezegd, omdat we dus niet over wilden stappen naar Euphony mobiel. Dat recht hebben we, we hoeven het er tenslotte niet mee eens te zijn.
Nu wil Euphony de kosten van 3 x 12,- en nog eens 38,- boete op ons verhalen omdat we de rekening hebben geblokkeerd. Ik betaal tenslotte niet voor diensten die niet worden geleverd...
Vanaf januari gewoon weer naar Vodafone, dat heeft tot nu toe geen problemen opgeleverd, en heeft ook goedkope mobiele abonnementen.

Re: Euphony

Geplaatst: 17 dec 2009 17:00
door Euphony Support
Beste Forum-deelnemers,

Zoals beloofd een update van mijn zijde.

Allereerst zijn wij nogal geschrokken van de klachten, want zoals jullie zullen begrijpen zit geen enkel bedrijf er op te wachten op een dergelijke wijze in de publiciteit te komen. Zeker gezien onze verder goede reputatie.

Naar aanleiding van alle meldingen zijn wij een uitgebreid intern en extern onderzoek gestart. In het kader daarvan zijn de meeste betrokkenen inmiddels telefonisch en/of per email gecontacteerd. (Of worden dat in de komende dagen) Daarbij worden ook onze excuses aangeboden voor hetgeen is voorgevallen. Tevens hebben wij contact gehad met andere consumentenorganisatie teneinde te achterhalen of daar ook voorvallen zijn gemeld.

Verder zijn gisteren naar aanleiding van de klachten die via dit forum en andere kanalen zijn binnengekomen alle activiteiten van externe en interne callcenters stopgezet. Zoals gezegd is er een onderzoek gestart naar de oorzaak van de specifieke klachten. Hieruit is gebleken dat meer dan 2/3e van de gevallen zijn veroorzaakt door een specifieke medewerker van een extern callcenter. Aan de hand van geluidsopnames van het callcenter is gebleken dat deze persoon onwaarheden en onheuse overtuigingtechnieken heeft gehanteerd om mensen ja te laten zeggen. Wij betreuren het dat dit tot nu toe aan onze aandacht was ontglipt. De medewerker is inmiddels ontslagen en er wordt momenteel bekeken welke maatregelen verder mogelijk/wenselijk zijn naar hem. De overige gevallen zijn specifiek bekeken, waarbij de betreffende consultants ook ter verantwoording zijn geroepen.

Euphony voelt zich verantwoordelijk voor het gebeurde en heeft zoals gezegd besloten om alle interne en externe callcenter activiteiten voorlopig stil te leggen tot de gewenste kwaliteitsnormen gegarandeerd kunnen worden. Dit gebeurt onder andere door de regels voor outbound callcenter activiteiten aan te scherpen en de naleving ervan nauwkeuriger te controleren. Wij willen in alle gevallen herhaling voorkomen.

Wat betreft het bewust benaderen van ouderen zou ik graag een toelichting willen geven. Ouderen worden nooit bewust benaderd, tenzij het gaat om directe relaties van onze consultants (vader, moeder, opa, oma, buurvrouw etc) . Zo worden alle adressen met een "k" voor het huisnummer (k234 = kamer 234, meestal ouderen- of zorgcentrum) automatisch uit onze belbestanden verwijderd. Hoewel dat geen garantie geeft dat er geen oudere mensen benaderd worden, proberen we dat in ieder geval zoveel mogelijk te voorkomen. Inmiddels is er ook prettig overleg geweest met forumlid jor en is gebleken dat het ook in dat geval niet om het bewust bezoeken van ouderen ging.

Wij hopen dat mede door de opmerkzaamheid van de forumleden deze zaak nu tot een goed einde is gekomen en herhaling zoveel mogelijk zal worden voorkomen. Mede namens Euphony wil ik dan ook iedereen bedanken voor zijn/haar bijdrage en geduld met deze zaak.

Mochten er in de toekomst toch nog vergelijkbare situaties optreden dan kan dat te allen tijde direct aan mij gemeld worden en zal ik wederom actie ondernemen.

Ik vertrouw erop iedereen hiermee van dienst te zijn geweest en hoop het vertrouwen in onze firma enigszins te hebben kunnen herstellen.

Met vriendelijke groet,
Euphony


Eric Janssen
mob +31 (0)654 348460
[email protected]

edit vanwege typefout