LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rol Vereniging Eigen Huis / Consum.bond in DSBaffaire

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Marieke1231
Berichten: 58
Lid geworden op: 08 nov 2009 15:49

Re: Rol Vereniging Eigen Huis / Consum.bond in DSBaffaire

Ongelezen bericht door Marieke1231 »

"Eigen Huis Hypotheekservice heeft naast bovengenoemde aspecten besloten om alvast vooruit te lopen op toekomstige wetgeving door de beloning voor het afsluiten van een hypotheek te maximeren. Indien de direct ontvangen provisie meer dan € 3.500 bedraagt (geldt dat ook voor provisie op koopsompolissen of zijn ze gewoon niet verkocht?), wordt het meerdere retour gegeven aan de leden.
De huidige mate van transparantie is mede te danken aan de voorbeeldfunctie die Eigen Huis Hypotheekservice de afgelopen jaren heeft vervuld in de markt. Hiermee is Eigen Huis Hypotheekservice wel een uniek element kwijt en dient nadere invulling gegeven te worden aan de voorbeeldfunctie van Eigen Huis Hypotheekservice."

Ik kan ook niet terugvinden hoeveel er nu is terug gegeven aan de klant. Ik zie dat er een voorziening is opgenomen van € 99.000,- maar daar bedoelen ze denk ik iets anders mee. Dus is er iemand goed in dit soort verslagen lezen? Staat het erin? Zou het erin moeten staan?

Gesloten