stylz schreef:Als je ook input over de inhoud hebt hoor ik het natuurlijk graag:-)
Ik denk dat Mark dat al afdoende en deskundig doet. Maar toch maar even over die "binnen 4 dagen reageren". Ik vind dat wel erg kort. Mede door de dagen die 'verloren' gaan met het bezorgen van de post. Wat ga je doen wanneer ze niet binnen 4 dagen gereageerd hebben?
Een termijn stellen van zeg 10 dagen lijkt mij reëler. Ik besef dat het dan wel al bijna kerst is.
Als je een termijn noemt, moet je feitelijk ook actie ondernemen als die termijn overschreden wordt. Anders verlies je je geloofwaardigheid.
Je kunt er ook voor kiezen om geen termijn te noemen. Daarmee laat je het initiatief geheel aan hun kant, en jij blijft dan gewoon die € 100,00 betalen.
Derde mogelijkheid is om af te sluiten met een zin als: Behoudens uw tegenbericht binnen één week na heden vertrouw ik erop dat u uw toezeggingen gestand doet.
Ik zie aan je titlel dat je deurwaarder bent. Ikzelf heb een bedrijf en kan de diensten van een incassoburo/deurwaarder wel gebruiken:-)zou ik misschien jouw gegevens mogen zodat ik contact met je kan opnemen?