Ik heb inmiddels contact gehad met de bewindvoering, zij zegt dat het bedrag wel is betaalt en stuurt mij de bankafschriften op waarop vermeld staat dat ze betaalt zijn.
Als ik ze binnen heb fax ik het meteen en stuur ik het op, kunnen ze niet zeggen dat ze niet gehad hebben.
Ik heb nog steeds niet de correnspondentie gekregen waar ik om gevraagd heb, die zal ook vast niet meer komen
Ik heb inmiddels het bewijs dat ik heb betaalt en contact met IJ opgenomen, de medewerkster heeft gekeken en zag dat er betaalt was maar zou het verder onderzoeken, ik hoefde het bewijs niet op te sturen naar hun.
Nu heb ik een brief gekregen, deze is gekruist met mijn telefoontje naar IJ, dat ik de deuwaarder kan verwachten.
Ik weer gebeld, nee, u dossier is gesloten, dit kunt u zien op internet, in de brief staan de inlogcodes.
Ik ingelogd en wat blijkt, er staat een vordering open van 508 euro, ze hebben daar het bedrag die de bewindvoering van af getrokken en het resterende bedrag zou ik moeten betalen.
Maar hun zijn accoord gegaan met het feit dat ik de WSNP in gegaan ben en daarmee dus ook dat zij niet het hele bedrag kregen.
Ik vertrouw er maar op dat inderdaad het dossier is gesloten en ik geen deurwaarder voor de deur krijg en er geen gerechtelijke procedure wordt gestart.
Dit zou betekenen dat ze deze kosten op mij verhaald wordt en ze beslag kunnen leggen op spullen en uitkering.
Maar goed, ook aan de deurwaarder kan ik het verhaal uitleggen, afwachten maar dus:)