De apotheek wil mijn medicijnen steeds vervangen voor goedkopere merken en dan zeggen ze dat het oude merk niet meer word gemaakt maar precies het zelfde is.... Dat zijn allemaal leugens !
En ik ben er 2 x ingetrapt met alle gevolgen van dien !!! Mijn lichaam had een jaar nodig om weer te herstellen en in beide gevallen had het zoveel schade aangedaan dat ook het oude medicijn niet meer hielp en ik aan zwaardere moest.
En daar zit je echt niet op te wachten als je astma hebt en het eindelijk redelijk onder controle had en een vrij normaal leven kon leiden.
De huisarts heeft ze flink uitgefoeterd, en zie daar.... het oude medicijn was zomaar weer te krijgen !!!! (helaas te laat)
Maar ze leren het niet bij de apotheek en kwamen van de week weer met wat anders en het verhaal dat het oude niet meer gemaakt word!
Heb de huisarts maar weer gebeld en een dag later kon ik toch weer het oude recept op halen !!!!!!! (vreemd als het niet meer word gemaakt)
Hoe kunnen die mensen van de apotheek zomaar je medicijnen veranderen ?
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Ik snap wel dat ze geld willen verdienen maar niet dat dat ten koste van onze gezondheid moet.